Srpen 21, 200718 r plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi)plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy.. Si říkám, že se mi tam nic takového neválí - poslední kousek plastu co se tam válel už jsem identifikoval taky jsem bádavý i když nejsem z Ústí prostě kluk šikovnej Skoro bych mohl být z Ústí...z Matiční, že Ale už dost OT, nebo Ti i si budu muset udělit varování
Srpen 21, 200718 r plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi)plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy.. Si říkám, že se mi tam nic takového neválí - poslední kousek plastu co se tam válel už jsem identifikoval taky jsem bádavý i když nejsem z Ústí prostě kluk šikovnej Skoro bych mohl být z Ústí...z Matiční, že Ale už dost OT, nebo Ti i si budu muset udělit varování ba ba dost keců
Srpen 21, 200718 r Řeším prakticky tentýž problém, chci dodělat tažné na OII, jedině originální a zajímalo by mě, jak je to náročné, respektive zda-li se musí vrtat do nárazníku jako u Fábie, nebo to jde pod ním?? A dále kudy musí vést elektrika, když tam nemám žádnou přípravu z fabriky??PS. Nechal bych to udělat v servisu kvůli nakódování, ale zajímá mě, co všechno kvůli tomu rozdělají a do čeho musí rýpat Náročné je to tak, že se sundavá nárazník, místo příčky, co je pod ním, se dá nová konzola s tažným.. Sundá se boční čalounění v kufru, pod panel vlevo se dá řídící jednotka tažného zařízení a dál se táhne svazek pod prahem až dopředu do pojistek, kde se přidají, tuším, 4 nové pojistky. Do nárazníku se neřeže, jen se dělá předznačený otvor do toho černého plastu pod ním. Značkový servis je super věc, takže po jejich instalaci jsem hned druhý týden nárazník sám sundal, protože vůbec po jejich nájezdu neseděl, a ten černý plast pod nárazník jsem koupil nový s origo výřezem.. Vše jsem důkladně ošetřil plničem a voskem a spasoval zpátky, jak to má být. Svazek jsem si taky natáhl sám, protože se má dávat až k origo svazku, v servisu řekli, že to jen našťouchají pod plasty, že to stačí..no jak komu, mně rozhodně ne
Srpen 21, 200718 r teda já koupil tažný už s Octou a navíc originální, jenom vážně nechápu proč se na auto za půl až třičtvrtě míle dává šestipólová zásuvka? Spíš měli dát tu 13ti (bo kolik má) a dodávat redukci na šestikolík.. bych řekl.. i Mercedes za 1.8 míče má origo zásuvku 6ti pól... asi nějaká norma
Srpen 21, 200718 r teda já koupil tažný už s Octou a navíc originální, jenom vážně nechápu proč se na auto za půl až třičtvrtě míle dává šestipólová zásuvka? Spíš měli dát tu 13ti (bo kolik má) a dodávat redukci na šestikolík.. bych řekl.. i Mercedes za 1.8 míče má origo zásuvku 6ti pól... asi nějaká norma 13-ti polová zásuvka..nebude to na karavany?
Srpen 21, 200718 r teda já koupil tažný už s Octou a navíc originální, jenom vážně nechápu proč se na auto za půl až třičtvrtě míle dává šestipólová zásuvka? Spíš měli dát tu 13ti (bo kolik má) a dodávat redukci na šestikolík.. bych řekl.. i Mercedes za 1.8 míče má origo zásuvku 6ti pól... asi nějaká norma 13-ti polová zásuvka..nebude to na karavany? Já myslím, že 6-ti pólová je stará a 13-ti pólová nová.
Srpen 21, 200718 r Já myslím, že 6-ti pólová je stará a 13-ti pólová nová. A co dnešní Agadosy apod.. Tam už se dává 13-ti polová? Já mám za to, že ne..ale je možný, že se pletu
Srpen 21, 200718 r Šestipólovou jsem nikdy neviděl, klasika je sedmi. Asi jste špatně počítali. Jinak ta třinácti je opravdu pro karavany, je tam zvlášť kostra, proud "bez klíčku" atd. Já tam postrádám zpětný světlomet na káru, nechápu že ho tam nepřidali. Jinak origo třináctipólovou zástrčku na vozík jsem sehnal až v Německu v rychloservisu u pumpy za pět euro. Ve všech prodejnách v Česku na mě koukali co to chci za nesmysl. Mám sice i redukci od Škodovky ale na své káře ji přeci nebudu používat, trčí nějak moc dozadu.
Srpen 21, 200718 r Šestipólovou jsem nikdy neviděl, klasika je sedmi. Asi jste špatně počítali. Jinak ta třinácti je opravdu pro karavany, je tam zvlášť kostra, proud "bez klíčku" atd. Já tam postrádám zpětný světlomet na káru, nechápu že ho tam nepřidali. Jinak origo třináctipólovou zástrčku na vozík jsem sehnal až v Německu v rychloservisu u pumpy za pět euro. Ve všech prodejnách v Česku na mě koukali co to chci za nesmysl. Mám sice i redukci od Škodovky ale na své káře ji přeci nebudu používat, trčí nějak moc dozadu. Máš pravdu, když to tak v duchu počítám, je jich tam sedm
Srpen 21, 200718 r Řeším prakticky tentýž problém, chci dodělat tažné na OII, jedině originální a zajímalo by mě, jak je to náročné, respektive zda-li se musí vrtat do nárazníku jako u Fábie, nebo to jde pod ním?? A dále kudy musí vést elektrika, když tam nemám žádnou přípravu z fabriky??PS. Nechal bych to udělat v servisu kvůli nakódování, ale zajímá mě, co všechno kvůli tomu rozdělají a do čeho musí rýpat Náročné je to tak, že se sundavá nárazník, místo příčky, co je pod ním, se dá nová konzola s tažným.. Sundá se boční čalounění v kufru, pod panel vlevo se dá řídící jednotka tažného zařízení a dál se táhne svazek pod prahem až dopředu do pojistek, kde se přidají, tuším, 4 nové pojistky. Do nárazníku se neřeže, jen se dělá předznačený otvor do toho černého plastu pod ním. Značkový servis je super věc, takže po jejich instalaci jsem hned druhý týden nárazník sám sundal, protože vůbec po jejich nájezdu neseděl, a ten černý plast pod nárazník jsem koupil nový s origo výřezem.. Vše jsem důkladně ošetřil plničem a voskem a spasoval zpátky, jak to má být. Svazek jsem si taky natáhl sám, protože se má dávat až k origo svazku, v servisu řekli, že to jen našťouchají pod plasty, že to stačí..no jak komu, mně rozhodně ne Díky, přesně tohle jsem chtěl slyšet Tažný si namontuju sám, to není problém, elektriku taky natáhnu a pouze to nechám nastavit v ŘJ, jen si nedokážu představit, co s nárazníkem, protože RS ten černý plast dole nemá, takže asi zásah přímo do nárazníku...ale to se uvidí, až se to připasuje, nějak to dopadne, každopádně ještě jednou díky.
Srpen 21, 200718 r Díky, přesně tohle jsem chtěl slyšet Tažný si namontuju sám, to není problém, elektriku taky natáhnu a pouze to nechám nastavit v ŘJ, jen si nedokážu představit, co s nárazníkem, protože RS ten černý plast dole nemá, takže asi zásah přímo do nárazníku...ale to se uvidí, až se to připasuje, nějak to dopadne, každopádně ještě jednou díky. Jo tak ty asi budeš muset nárazník dole žezat..ale při troše pečlivé práce se to určitě dá..v tom černém plastu je zevnitř označené, co se musí dát pryčjá když viděl, že mi ten černý plast rval kudlou, tak jsem ho málem vzal tím tažným po palici..ale bylo už pozdě. Jinak budeš muset ještě sundat ty krytky mezi světly a nárazníkem..mně se osvědčilo sundat světla a pak to šlo o dost líp vyháknout. U těch světel mají občas tendenci vytočit se šroubky ze světla místo aby se povolila matička, ale i to se dá zvládnout..povolíš to potom a zas je do světel opatrně natočíš.
Srpen 22, 200718 r Já myslím, že 6-ti pólová je stará a 13-ti pólová nová. A co dnešní Agadosy apod.. Tam už se dává 13-ti polová? Já mám za to, že ne..ale je možný, že se pletu to P2M: asi to bude nějaká norma, kdo ví.. je to jedno když máš redukci.. to Jiřík: právě že na Agados potřebuješ redukci bo má cca 13 pólů.. a i nosiš na jízdní kola, co mám.. ps: to jen aby zas někdo "nepindal" o skutečným počtu pólů..
Srpen 22, 200718 r Myslím že na všechny nákladní přívěsy dávají jen tu sedmipólovou, protože když jsem sháněl třináctipólovou na svůj přívěs ptal jsem se i u výrobců nákladních přívěsů a ti většinou ani nevěděli že něco takového existuje. Takže řešení je asi jen koupě v SRN. Jinak jestli jsem se někoho dotknul ohledně počtu kolíků tak se omlouvám ale myslel jsem že jde o věcné řešení a ne o naše EGO.
Srpen 22, 200718 r Já znám 7-pólovou jako českou a 13-pólovou jako německou, na všech vozech máme 7-pól. a jinou jsem neviděl, takže to bude asi u nás pořád ještě ta "normální".
Srpen 22, 200718 r Já znám 7-pólovou jako českou a 13-pólovou jako německou, na všech vozech máme 7-pól. a jinou jsem neviděl, takže to bude asi u nás pořád ještě ta "normální". Taky si myslím..
Srpen 22, 200718 r Postup montaze. Sice anglicky, ale jsou tam i obrazky http://www.octavia-vrs.com/technical/estate_towbar.htm
Srpen 22, 200718 r Myslím že na všechny nákladní přívěsy dávají jen tu sedmipólovou, protože když jsem sháněl třináctipólovou na svůj přívěs ptal jsem se i u výrobců nákladních přívěsů a ti většinou ani nevěděli že něco takového existuje. Takže řešení je asi jen koupě v SRN. Jinak jestli jsem se někoho dotknul ohledně počtu kolíků tak se omlouvám ale myslel jsem že jde o věcné řešení a ne o naše EGO. kašli na to chlape, to byl přece joke.. mně vo EGO vůbec nejde.. důležitá je velikost přece něčeho uplně jinýho
Srpen 22, 200718 r Postup montaze. Sice anglicky, ale jsou tam i obrazky http://www.octavia-vrs.com/technical/estate_towbar.htm Díky, myslím, že to půjde lehce, pokud budou součástí dodávky všechny potřebný šroubky a v karoserii budou zase potřebný dírky na tu jednotku atd, což asi bude. Nárazník jsem měl sundaný nedávno včetně světel, takže to je brnkačka. Asi nejhorší bude ta palubka a pojistky, ovšem pokud bude zase vše potřebné v dodávce, tak to tam nějak padne. Viděl bych to tak asi na půl dne.
Srpen 22, 200718 r Postup montaze. Sice anglicky, ale jsou tam i obrazky http://www.octavia-vrs.com/technical/estate_towbar.htm Návod super..jen pozor, ať si nerozeberete někdo celou pravou půlku auta
Srpen 22, 200718 r Postup montaze. Sice anglicky, ale jsou tam i obrazky http://www.octavia-vrs.com/technical/estate_towbar.htm Návod super..jen pozor, ať si nerozeberete někdo celou pravou půlku auta Mi došlo, že by to asi nebylo to pravý ořechový lol
Srpen 22, 200718 r Mi došlo, že by to asi nebylo to pravý ořechový lol Jo, bejt to levý ořechový, to by bylo jiný kafe
Srpen 26, 200718 r mam pocit, ze 13-ti polova zasuvka se pouziva kdyz jsou na zadnim narazniku couvaci senzory.
Srpen 26, 200718 r mam pocit, ze 13-ti polova zasuvka se pouziva kdyz jsou na zadnim narazniku couvaci senzory. nesmysl..když jsem tu sadu na tažný pořizoval, tak se mně nikdo neptal, jestli mám senzory nebo ne..proč by to mělo souviset?
Srpen 26, 200718 r mam pocit, ze 13-ti polova zasuvka se pouziva kdyz jsou na zadnim narazniku couvaci senzory. nesmysl..když jsem tu sadu na tažný pořizoval, tak se mně nikdo neptal, jestli mám senzory nebo ne..proč by to mělo souviset? Asi to souvisi s elektrikou, ale ne s 13-polovou zasuvkou, to sem napsal blbost, 13-ti polova je urcena pro karavany. http://www.svcnachod.cz/detail.php?t01=1087
Srpen 26, 200718 r Asi to souvisi s elektrikou, ale ne s 13-polovou zasuvkou, to sem napsal blbost, 13-ti polova je urcena pro karavany.http://www.svcnachod.cz/detail.php?t01=1087 To je v pohodě..mně to spíš připadá, že časem se Evropa chystá právě na těch 13 (všechno se přece zjednodušuje ) , takže nás škodovka takhle plíživě připravuje.. Už jsem se setkal i s O II, která měla na origo tažném 7-polovou, takže v tom bude spíš systém, co dorazí na linku, to se montuje..nebo možná montovalo, teď už asi pojedou jen těch 13, aspoň si tak říkám..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.