Přejít na obsah

Tažné zařízení na OII


Igor

Doporučené příspěvky

Je fajn, že jste tady řešili originál instalaci, hlavně aby se nemuselo zasahovat do původní elektroinstalace vozidla..a pak přijdete s touhle univerzální? Tak hodně štěstí ;)

Za sebe říkám, že už jsem vyrostl z různých "provizorií", kdy mi na kabelech kdesi v interiéru poschovávané visí pojistkové krabičky a já se musím naskřipovat kamsi na originál vodiče..zvlášť ve chvíli, kdy existuje elegantní originál řešení, kde se nic takového provádět nemusí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Existuje nejaký podrobnejší popis montáže ťažného zariadenia, napr. v DP. Ak áno kde sa to dá nájsť?

Vďaka.

Vlastní montáž taž. zařízení je podle mě docela jednoduchá

1. sundáš zadní lampy 2. sundáš zad. nárazník 3. odšroubuješ výztuhu nárazníku (už se nebude montovat zpět) 4. do podélných nosníků vsuneš závěs a přišroubuješ čtyřmi šrouby ( díry jsou ze strany,je třeba kousek svěsit výfuk) 5. vyndáš ze z. čela záslepku a protáhneš el. svazek a přišroubuješ zásuvku. 6. vyřízneš dle vyznačení spodek nárazníku a namotuješ vše nazpět. 7 instalace elektriky

který bod ti není jasný? můžem ho pak detailně rozebrat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám orig tažný a doporučuju. Měl jsem ho na OI

Výhoda je, že auto pozná, že je připojenej vozejk nebo cokoli jiného (nosič na kola) a při couvání vypne couvací senzory, nezapíná se zadní mlhovka na autě a ještě možná další věci, které jsem zatim nezjstil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte.

Pustil som sa do montáže tažného aj ja. Nepovažujem sa za nešikovného, ale toto bolo na nervy. Polovičku auta treba rozobrať, všade málo miesta, človek na to nevidí, atď. Už som ale u konca el. inštalácie a narazil som na problém. Podľa štítku na elektronike je to prosvar. Na jednej časti káblov sú 4x dvojkové konektory 3x šedo-biela a 1x šedo-biela a hnedá. V manuáli ani slovo o tom, čo to je, či ich treba spojiť?

Tie tri vodiče, ktoré sa ťahajú k poistkovej skrini ani za svet neviem dostať zo zadu na poistkový konektor. Svorky z konca vodičov sa nezakliknú do konektora a siliť to klieštami, som nemal odvahu. Ako ste to robili?

V manuáli je písané, že keď na pozícii 43,44,45 nie je napájanie pre poistku, dotiahnite ich s priloženými vodičmi. Ale odkial? To už nepíšu.

Ďakujem za odpovede.

Editováno: , autor: z.j
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co se týče té pojistkové skříně, tak se musí odcvaknout takovej zobáček, který drží ten růžový kus, pak ten růžový kus posuneš trochu do strany a konektor tam krásně zapadne bez jakékoli síly a zase zasuneš ten růžovej kus na svý místo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny - můj dotaz směřuje k tažnému zařízení na Octavii II - facelift - rv. 2009.

Setkal jsem se v servisu s nazory, ze tazne zar. pro Octavii II je v elektroinstalaci rozdilne oproti faceliftu :-( Udajne je v teto verzi Elektrina mirne upravena a neni shodna s verzi puvodni Octavia II.

Mozna to zde jiz bylo receno, ale nenasel jsem to :-(

Mate nekdo zkusenosti s montazi tazneho zar. do Octavie r.v. 2009: http://czechfolks.com/wp-content/uploads/2...ctavia-2009.bmp

Zajímavou cenu jsem nalezl zde: http://www.taznezarizeni.cz/z13938-tz-skod...ou-elektrosadou

Dekuji za pripadne rodpovedi - rady.

Editováno: , autor: Hasicarna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 výhrady:

1. musí se řezat nárazník

2. koule není sundavací - za prvé se mi to nelíbí vzhledové a za druhé to úplně změní deformační zóny při nárazu

3. zásuvka je jenom 7mi pólová - už i nosič na kola má 12ti pólovou zásuvku

ale na druhou stranu ta cena je super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
nevíte někdo, čistě teoreticky, co se stane, když se zapojí elektrika k závěsu bez řídící jednotky, jen tak napojit dráty od koncových lamp, jako to měly tažná dříve?

TZ Škoda Octavia II sedan/kombi/4x4/Scout - KIT s 7pin elektrosadou pro CAN-bus.

vaše cena: 3.568 Kč s DPH

(2.998 Kč bez DPH)

Skladem: ano

Rok výroby: 2004 -

Max. zatížení: 1800 kg

Svislé zatížení: 100 kg

Výřez: neviditelný

Typ čepu: neodnímatelný čep na 2 šrouby ze strany

výrobce Westfalia

www.tazne.cz, www.taznezarizeni.cz

tažné lze samozřejmě zapojit jen na zadní světla, pak ti ale bude pípat parkovací senzor po připojení vozíku, nebo pokud je vyšší vozík, tak tě bude oslňovat mlhovka od auta (v noci) atd. Lepší je to natáhnot dopředu na pojistky a nakódovat do ŘJ, která po připojení zástrčky do zásuvky automaticky odpojí některá zařízení v autě (viz výše). Pokud nechceš kouli na bajonet (ze své zkušenosti na několika autech vím, že ho člověk stejně nesundává, pak to zarezne, takže na dva šrouby úplně stačí), pak toto je nejlevnější značkové TZ i s elektrikou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebo jeste levnější dokonce české od fa HOOK

TZ Škoda Octavia II sedan/kombi/4x4/Scout - KIT s 7pin elektrosadou CANBUS(E360706KIT)

Vaše cena: 3.177 Kč s DPH

(2.670 Kč bez DPH)

Skladem: ano

Rok výroby: 2004 -

Max. zatížení: 1730 kg

Svislé zatížení: 100 kg

Výřez: neviditelný výřez

Typ čepu: neodnímatelný čep na 2 šrouby ze strany

Certifikace ISO9001:2000, homologace EU94/20, záruka 24 měsíců.

Výrobce: HOOK CZ, Česko. Ověřená kvalita EG - nejlepší národní výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TZ Škoda Octavia II sedan/kombi/4x4/Scout - KIT s 7pin elektrosadou pro CAN-bus.

vaše cena: 3.568 Kč s DPH

(2.998 Kč bez DPH)

Skladem: ano

Rok výroby: 2004 -

Max. zatížení: 1800 kg

Svislé zatížení: 100 kg

Výřez: neviditelný

Typ čepu: neodnímatelný čep na 2 šrouby ze strany

výrobce Westfalia

www.tazne.cz, www.taznezarizeni.cz

tažné lze samozřejmě zapojit jen na zadní světla, pak ti ale bude pípat parkovací senzor po připojení vozíku, nebo pokud je vyšší vozík, tak tě bude oslňovat mlhovka od auta (v noci) atd. Lepší je to natáhnot dopředu na pojistky a nakódovat do ŘJ, která po připojení zástrčky do zásuvky automaticky odpojí některá zařízení v autě (viz výše). Pokud nechceš kouli na bajonet (ze své zkušenosti na několika autech vím, že ho člověk stejně nesundává, pak to zarezne, takže na dva šrouby úplně stačí), pak toto je nejlevnější značkové TZ i s elektrikou

pokud se nepletu tak ktem sadam pridavají tuhle elektro sadu jetak že ? no a tys sem dal informaci že to odpojuje mlhovku ale v popisu se pise ze na odpojeni mlhovek a couvacích senzoru je treba dalsí modul o kterém jsi ale už nenapsal nebo mas nějak vyzkoušeno že to jde i bez toho pridavného modulu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...