Květen 24, 200619 r to Martinoslav: plně s tebou souhlasím, že kvůli takové blbosti se do sebe pouštěn nemá smysl. Jsem ale přesvědčený o tom, že jsem to kdysi jako informaci pochytil, myslím že to bylo na webu škodovky, nevím. No ale i já mám doma nějakou literaturu, podívám se. Zajímá mě, zda jsem léta žil v bludu, či nikoliv. No a s tou omluvou, pokud jsem v bludu žil, jsem to myslel vážně.
Květen 24, 200619 r V poho, neresme to. Ono by se to tady dalo dohledat, zkusim to. Kdybych to nenasel, vecer sem dam foto.
Květen 24, 200619 r Diamant mi doufám promine, je to z jeho stránek, nic jiného po ruce nemám, doma nejsem.
Květen 24, 200619 r Martinoslav: Slíbil jsem, v případě, že jsem léta žil v bludu, omluvu. Zde je, omlouvám se, že jsem jen na chvilku o Tobě a Tvých znalostech zapochyboval.
Květen 24, 200619 r rkonf: díky za ušetřenou práci Martine, ono se to tu bude řešit nejspíš dokola, jen jsem zvědav co bude dál.
Květen 24, 200619 r Pako: velice si cením tvé reakce, kvůli Martinovi, obzvlášť po zkušenostech z minulé debaty v motorech.
Květen 24, 200619 r Jakr: Naprosty souhlas Jsem zvedav, za jak dlouho to budeme resit znovu A za jak dlouho budu zase oznacen, ze si vymyslim nebo placam nesmysly Pako, to neni ironie na tebe, ale na tu spoustu temat, kde jsem byl uz oznacen za vyvrhela a ze kecam, a kdyz se pravda ukazala, utichlo to Do temat o HTP uz radsi neprispivam, za chvili nebudu radsi prispivat ani do temat o MPi
Květen 24, 200619 r Jakr: Naprosty souhlas Jsem zvedav, za jak dlouho to budeme resit znovu A za jak dlouho budu zase oznacen, ze si vymyslim nebo placam nesmysly Pako, to neni ironie na tebe, ale na tu spoustu temat, kde jsem byl uz oznacen za vyvrhela a ze kecam, a kdyz se pravda ukazala, utichlo to Do temat o HTP uz radsi neprispivam, za chvili nebudu radsi prispivat ani do temat o MPi A teď bysme mohli zase vyřešit 1.2 40cítku a 47.
Květen 24, 200619 r Milos: Ty wogo, do toho uz nikdy nejdu Ale kdyz uz, tak bych spis resil MPi vs. HTP Ale dost, utneme to, dokud je jeste cas
Květen 24, 200619 r Jen krátce HTP 40 a 47kW je větší rozdíl než 44 a 50kW MPI jen při plnější zátěži Co se týká HTP a MPI to přece vyzkoušíme v Liberci, faktem zůstává, že MPI už nové nekoupíme, čímž bude přibývat HTP a nebude co řešit.
Květen 24, 200619 r Martinoslav: proč? Třeba by to bylo zajímavý. Jenom škoda, že 4 dny budu odstřiženej od drátu...
Květen 24, 200619 r Pako: Prolistuj si diskuse v tehle sekci a bude ti to jasne Dal uz to nechci resit ani jakkoli komentovat
Květen 24, 200619 r tak ja sa chcem zastal martinoslava ze ma pravdu uz si chystam obrazok ako podlozene fakta ale niekto bol rychlejsi tak nabuduce budem dufam skor aktivnejsi
Květen 24, 200619 r Když přeskočíme výše uvedené příspěvky "o ničem" a vrátíme se k tomu, co zajímalo tazatele, tak jsem v této souvislosti si dal tu práci a vyhledal jsem starší články o předmětných motorizacích: tento článek porovnává motory 44kW a 50kW s tím, že se jim v testu podařilo změřit větší pružnost u slabšího motoru: http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=auto...&c=2000M150Y06C tento článek si všímá konstrukčních rozdílů mezi motory 1,4 OHV u fabie a u 1000MB: http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=2001M143Y07B tento článek hodnotí spotřebu jednotlivých "fabiáckých" motorizací: http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=2000M277Y02A Sice to nejsou nové věci, ale dotazy se pořád stejně opakují... Pokud můžu napsat přímo své zkušenosti, tak jsem jel s motory 1,4/50 kW a 1,4/16V 55kW, naproti tomu se 44kW verzí jsem nejel vůbec. Oba vozy měly zhruba stejně najeto. U 50kW verze šlo hůře řadit a taky jsem měl pocit, že má méně účinné brzdy (oba vozy byly bez ABS). Motoricky se mi 50 kW zdála horší než 1,3 50 kW Felicie a ta 55kW byla s Felicií tak na stejno. U 16V motoru se musí časem udělat rozvody, u MPi zase začne rachotit řetez. Otázka, co je lepší. Jinak jsem se díval na Tipcars, tak za 130t Kč se slušný a neharovaný 16V ještě nedá pořídit. Pro neznalého zájemce je možná ještě vhodné doplnit, že 16V se do roku 2003 dělal ve výbavě od Comfortu výše, kdežto MPi se vyskytují zejména v těch "očesanějších" verzích.
Květen 24, 200619 r Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute. Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy. V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl.
Květen 24, 200619 r Vidíš Martine, a zrovna tebe jsem chtěl potěšit, když jsem našel ten článek o tom, že 44 kW je pružnější než 50 kW. Jinak ty další moje pocity byly fakt subjetivní, nicméně radost jsem z toho zjištění neměl. Jinak jsem v té 50kW jel pak i po přečipování a bylo to fakt znát. Např. tu 55kW byl problém roztáhnout na dálnici na tachometrových 150 km/hod., z těch tachometrových 130 km/hod. se výš sbírala jen těžko. Ale co člověk, to jiný názor.
Květen 24, 200619 r Pako: Pojdme to utnout, nema smysl se kvuli takovemu nesmyslu do sebe poustet. CO se tyce prevodu, uz jsme to tu resili. A bylo to naprosto stejne, take tam byl nekdo presvedceny o jinych pomerech, mam tuseni, ze to byl cosby, ale pak nam tam nekdo dal ofocenou tabulku z chytre knihy a bylo vyreseno. Prevodove pomery jsou stejne. To, ze jsou jine, je jen fama. Stejne jako, ze je 44kW v nizsich otackach zivejsi. Neni. Obe vykonove verze jsou na tom do 4500 ot. uplne stejne. Martine co to kecaš za nesmysly Ty motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.