Přejít na obsah

1.4 44kW, 50kW, 55kW


Piticko

Doporučené příspěvky

to Martinoslav: plně s tebou souhlasím, že kvůli takové blbosti se do sebe pouštěn nemá smysl. Jsem ale přesvědčený o tom, že jsem to kdysi jako informaci pochytil, myslím že to bylo na webu škodovky, nevím. No ale i já mám doma nějakou literaturu, podívám se. Zajímá mě, zda jsem léta žil v bludu, či nikoliv. No a s tou omluvou, pokud jsem v bludu žil, jsem to myslel vážně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr: Naprosty souhlas ;) Jsem zvedav, za jak dlouho to budeme resit znovu -_- A za jak dlouho budu zase oznacen, ze si vymyslim nebo placam nesmysly ;)-_- Pako, to neni ironie na tebe, ale na tu spoustu temat, kde jsem byl uz oznacen za vyvrhela a ze kecam, a kdyz se pravda ukazala, utichlo to ;)-_- Do temat o HTP uz radsi neprispivam, za chvili nebudu radsi prispivat ani do temat o MPi ;):smich:-_-;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr: Naprosty souhlas ;) Jsem zvedav, za jak dlouho to budeme resit znovu -_- A za jak dlouho budu zase oznacen, ze si vymyslim nebo placam nesmysly ;)-_- Pako, to neni ironie na tebe, ale na tu spoustu temat, kde jsem byl uz oznacen za vyvrhela a ze kecam, a kdyz se pravda ukazala, utichlo to ;)-_- Do temat o HTP uz radsi neprispivam, za chvili nebudu radsi prispivat ani do temat o MPi ;):smich:-_-;)

A teď bysme mohli zase vyřešit 1.2 40cítku a 47. :smich::smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když přeskočíme výše uvedené příspěvky "o ničem" a vrátíme se k tomu, co zajímalo tazatele, tak jsem v této souvislosti si dal tu práci a vyhledal jsem starší články o předmětných motorizacích:

tento článek porovnává motory 44kW a 50kW s tím, že se jim v testu podařilo změřit větší pružnost u slabšího motoru:

http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=auto...&c=2000M150Y06C

tento článek si všímá konstrukčních rozdílů mezi motory 1,4 OHV u fabie a u 1000MB:

http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=2001M143Y07B

tento článek hodnotí spotřebu jednotlivých "fabiáckých" motorizací:

http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=2000M277Y02A

Sice to nejsou nové věci, ale dotazy se pořád stejně opakují...

Pokud můžu napsat přímo své zkušenosti, tak jsem jel s motory 1,4/50 kW a 1,4/16V 55kW, naproti tomu se 44kW verzí jsem nejel vůbec. Oba vozy měly zhruba stejně najeto. U 50kW verze šlo hůře řadit a taky jsem měl pocit, že má méně účinné brzdy (oba vozy byly bez ABS). Motoricky se mi 50 kW zdála horší než 1,3 50 kW Felicie a ta 55kW byla s Felicií tak na stejno.

U 16V motoru se musí časem udělat rozvody, u MPi zase začne rachotit řetez. Otázka, co je lepší.

Jinak jsem se díval na Tipcars, tak za 130t Kč se slušný a neharovaný 16V ještě nedá pořídit. Pro neznalého zájemce je možná ještě vhodné doplnit, že 16V se do roku 2003 dělal ve výbavě od Comfortu výše, kdežto MPi se vyskytují zejména v těch "očesanějších" verzích. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens ;)

Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute.

Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy.

V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš Martine, a zrovna tebe jsem chtěl potěšit, když jsem našel ten článek o tom, že 44 kW je pružnější než 50 kW.

Jinak ty další moje pocity byly fakt subjetivní, nicméně radost jsem z toho zjištění neměl. Jinak jsem v té 50kW jel pak i po přečipování a bylo to fakt znát. Např. tu 55kW byl problém roztáhnout na dálnici na tachometrových 150 km/hod., z těch tachometrových 130 km/hod. se výš sbírala jen těžko. Ale co člověk, to jiný názor. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pako: Pojdme to utnout, nema smysl se kvuli takovemu nesmyslu do sebe poustet. CO se tyce prevodu, uz jsme to tu resili. A bylo to naprosto stejne, take tam byl nekdo presvedceny o jinych pomerech, mam tuseni, ze to byl cosby, ale pak nam tam nekdo dal ofocenou tabulku z chytre knihy a bylo vyreseno. Prevodove pomery jsou stejne. To, ze jsou jine, je jen fama. Stejne jako, ze je 44kW v nizsich otackach zivejsi. Neni. Obe vykonove verze jsou na tom do 4500 ot. uplne stejne.

Martine co to kecaš za nesmysly

Ty motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500

:t:smich::horse:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...