Květen 24, 200619 r Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute. Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy. V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl. A jel někdo z vás Felicií SDi ? To je docela slušnej tahoun, krásně tánhe téměř od volnoběhu do maxima. Fábií SDi jsem bohužel nejel ale bude to totéž. Jo a i ta Felda SDi má komfortnější řazení kvaltů než Fabule MPi. Bohužel.
Květen 24, 200619 r Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute. Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy. V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl. A jel někdo z vás Felicií SDi ? To je docela slušnej tahoun, krásně tánhe téměř od volnoběhu do maxima. Fábií SDi jsem bohužel nejel ale bude to totéž. Jo a i ta Felda SDi má komfortnější řazení kvaltů než Fabule MPi. Bohužel. Tahoun to asi je, ale než se rozjede chvíli to trvá Raději bych bral HTP či MPi než SDi
Květen 24, 200619 r Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute. Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy. V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl. A jel někdo z vás Felicií SDi ? To je docela slušnej tahoun, krásně tánhe téměř od volnoběhu do maxima. Fábií SDi jsem bohužel nejel ale bude to totéž. Jo a i ta Felda SDi má komfortnější řazení kvaltů než Fabule MPi. Bohužel. S SDIčkovou fábií combíkem mám zkušenost jezdí docela slušně...a ani po plném naložení neupadá na výkoně, je celkem i dobře do těžka vypřevodovaná....aleji jinak je to prostě traktor no
Květen 25, 200619 r Milan: tak to naozaj neviem na akom 16V 55kW si isiel ked si mal problem to roztahat na 150km/h ? nemalo to auto poruchu ? alebo uz bol v tak zlom stave ten motor ? ja mam tu spominanu 55-ku a poviem ti ze som skusal teraz na jar trochu auto prebehnut tak sviznejsie a roztahat to na 180km/h nebol problem a este by to islo v pohode dalej len uz som to neskusal. uz aj tak som dost provokoval TDI-ckarov ked som ich predbiehal
Květen 25, 200619 r Martine co to kecaš za nesmyslyTy motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500 Bobku, to myslíš vážně, podívej se na průběh momentů a výrazný rozdíl ta není a jestli řešíš rozdíl 100 ot./min a cca 5Nm, tak to zcela jistě nepoznáš, nebo ty ano?
Květen 25, 200619 r Já psal o Bobkovi, tak klííííd. jj ja vim , proto chci vedet, co tim chtel basnik rici...
Květen 25, 200619 r Ještě přidávám sice starý, ale zajímavý článek z dob, kdy se MPi strkalo i do Octavií. http://autorevue.cz/automobilka/Ar.asp?ARI=1231&CAI=2144
Květen 25, 200619 r Vím o dvou s MPi.Nevíte jak dlouho se do ní dával? Dával se 1.4 MPi 44 kW a jen z počátku výroby.
Květen 26, 200619 r Martine co to kecaš za nesmyslyTy motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500 Bobku, to myslíš vážně, podívej se na průběh momentů a výrazný rozdíl ta není a jestli řešíš rozdíl 100 ot./min a cca 5Nm, tak to zcela jistě nepoznáš, nebo ty ano? Jakr: Diky za reakci Rozdil je 118Nm vs. 120Nm. To nemas sanci poznat A pri rozdilu 100 otacek je to absurdni
Květen 26, 200619 r S SDIčkovou fábií combíkem mám zkušenost jezdí docela slušně...a ani po plném naložení neupadá na výkoně, je celkem i dobře do těžka vypřevodovaná....aleji jinak je to prostě traktor no Souhlasím, jezdím s ní často (známá má vůz jako služební). Jediné co mi trochu vadí je asi ten traktorový zvuk, hlavně když je to studené. Spotřeba výborná do 5l/100km. Dynamika ucházející, pocitově se mi s ním jede o mnoho lépe než s MPi. Vlastní Fabii si s ním nemám problém představit.
Květen 27, 200619 r jo a přesně je to s HTP 40 a 47kW no ono tu 47 jsem chvilku měl jako služebáka a myslím že když se dostane do otáček tak je o něco svižnější než 40...nebo mi to alespoň tak přišlo, jediný co se mi na ní nelíbí je ten víc do lehka vypřevodovanej 5 stupeň než už slabší verze, ale údajně je to, že ten 12v ma bejt jakoby dynamičtější auto
Květen 27, 200619 r Martine co to kecaš za nesmyslyTy motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500 Bobku, to myslíš vážně, podívej se na průběh momentů a výrazný rozdíl ta není a jestli řešíš rozdíl 100 ot./min a cca 5Nm, tak to zcela jistě nepoznáš, nebo ty ano? Jakr: Diky za reakci Rozdil je 118Nm vs. 120Nm. To nemas sanci poznat A pri rozdilu 100 otacek je to absurdni když se vám uleví tak prohlásím že 118 a 120 je to samé a 2500 a 2600 také jasné že v praxi to nepoznám ale když vám nekdo v obchodě vrátí 118 misto 120 tak to poznáte hodně rychle toto je forum odborníků co hledají ve svém autě každou pulkilowatu a najednou sto otaček sem nebo tam je jedno pánové připomenu vám to při probíraní malicherností
Květen 28, 200619 r Milos - to sprevodovanie nie je u 47 kW HTP ľahšie preto, aby to bolo "jakoby dynamičtější". Prevody sa totiž volia podľa otáčok, v ktorých motor dosahuje maximálny výkon. A keď sa pozrieš napríklad na moju stránku www.railweb.sk tam nájdeš krivky výkonu v jednom grafe a krásne tam vidieť, že 47 kW HTP má maximum výkonu posunuté do vyšších otáčok oproti 40 kW HTP, preto je sprevodovanie ľahšie.
Květen 28, 200619 r Bobku, najdi mi tu nějakou mojí malichernost a neplácej, prostě takový rozdíl není k poznání ani běžným řidičem ani odborníkem přes motory, jedinej kdo rozdíl pozná je brzda.
Květen 28, 200619 r Bobku, najdi mi tu nějakou mojí malichernost a neplácej, prostě takový rozdíl není k poznání ani běžným řidičem ani odborníkem přes motory, jedinej kdo rozdíl pozná je brzda. Pan inženýr Brzda
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.