Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens ;)

Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute.

Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy.

V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl.

A jel někdo z vás Felicií SDi ?

To je docela slušnej tahoun, krásně tánhe téměř od volnoběhu do maxima. Fábií SDi jsem bohužel nejel :( ale bude to totéž.

Jo a i ta Felda SDi má komfortnější řazení kvaltů než Fabule MPi. Bohužel.

Vloženo
Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens ;)

Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute.

Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy.

V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl.

A jel někdo z vás Felicií SDi ?

To je docela slušnej tahoun, krásně tánhe téměř od volnoběhu do maxima. Fábií SDi jsem bohužel nejel :( ale bude to totéž.

Jo a i ta Felda SDi má komfortnější řazení kvaltů než Fabule MPi. Bohužel.

Tahoun to asi je, ale než se rozjede chvíli to trvá :sleep::sleep::sleep: Raději bych bral HTP či MPi než SDi ;)

Vloženo
Milane, musim nesouhlasit. Mozna jsi mel zkreslene pocity. Jizda ve fabii MPi a ve felicii Mpi je jako nebe a dudy. A aby byla felda MPi nastejno s 16V 55kW? To uz je absolutni nonsens ;)

Oba vozy maji stejne brzdy a pokud byly bez ABS, pak muze byt vina maximalne tak ve sjetych brzdach na jednom aute.

Jinak je pravda, ze MPi se vyskytuji vetsinou c klasiku bez jakekoli vybavy.

V tom clanku o rozdilu mezi motor skody 1000 a MPi ve fabii se vubec nic nedozvis, to je clanek tak na zbytecny kliknuti pro zobrazeni reklamy na severu. Stejne tak srovnani 44kW a 50kW, kde vyhrava 44kW - nesmysl.

A jel někdo z vás Felicií SDi ?

To je docela slušnej tahoun, krásně tánhe téměř od volnoběhu do maxima. Fábií SDi jsem bohužel nejel :( ale bude to totéž.

Jo a i ta Felda SDi má komfortnější řazení kvaltů než Fabule MPi. Bohužel.

S SDIčkovou fábií combíkem mám zkušenost jezdí docela slušně...a ani po plném naložení neupadá na výkoně, je celkem i dobře do těžka vypřevodovaná....aleji jinak je to prostě traktor no :smich:

Vloženo

Milan: tak to naozaj neviem na akom 16V 55kW si isiel ked si mal problem to roztahat na 150km/h ? nemalo to auto poruchu ? alebo uz bol v tak zlom stave ten motor ?

ja mam tu spominanu 55-ku a poviem ti ze som skusal teraz na jar trochu auto prebehnut tak sviznejsie a roztahat to na 180km/h nebol problem a este by to islo v pohode dalej len uz som to neskusal. uz aj tak som dost provokoval TDI-ckarov ked som ich predbiehal :D

Vloženo
Martine co to kecaš za nesmysly

Ty motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500

:t:smich::horse:

Bobku, to myslíš vážně, podívej se na průběh momentů a výrazný rozdíl ta není a jestli řešíš rozdíl 100 ot./min a cca 5Nm, tak to zcela jistě nepoznáš, nebo ty ano?

Vloženo
Já psal o Bobkovi, tak klííííd. :D

jj ja vim ;)-_- , proto chci vedet, co tim chtel basnik rici...

Vloženo
JaKr: Bobík to ale pozná  :smich:  :smich:

...vysvetlit....

to by bylo na dlouho :smich:

ja mam casu dost

Vloženo
Martine co to kecaš za nesmysly

Ty motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500

:t  :smich:  :horse:

Bobku, to myslíš vážně, podívej se na průběh momentů a výrazný rozdíl ta není a jestli řešíš rozdíl 100 ot./min a cca 5Nm, tak to zcela jistě nepoznáš, nebo ty ano?

Jakr: Diky za reakci ;)-_-

Rozdil je 118Nm vs. 120Nm. To nemas sanci poznat ;) A pri rozdilu 100 otacek je to absurdni :smich:

Vloženo
S SDIčkovou fábií combíkem mám zkušenost jezdí docela slušně...a ani po plném naložení neupadá na výkoně, je celkem i dobře do těžka vypřevodovaná....aleji jinak je to prostě traktor no :smich:

Souhlasím, jezdím s ní často (známá má vůz jako služební). Jediné co mi trochu vadí je asi ten traktorový zvuk, hlavně když je to studené. Spotřeba výborná do 5l/100km. Dynamika ucházející, pocitově se mi s ním jede o mnoho lépe než s MPi. Vlastní Fabii si s ním nemám problém představit.

Vloženo
jo a přesně je to s HTP 40 a 47kW

no ono tu 47 jsem chvilku měl jako služebáka a myslím že když se dostane do otáček tak je o něco svižnější než 40...nebo mi to alespoň tak přišlo, jediný co se mi na ní nelíbí je ten víc do lehka vypřevodovanej 5 stupeň než už slabší verze, ale údajně je to, že ten 12v ma bejt jakoby dynamičtější auto -_-

Vloženo
Martine co to kecaš za nesmysly

Ty motory do 4500ot nejsou stejne vždyt ma každy jiny maximalni kroutící moment a to 44kv při 2600ot a 50kw při 2500

:t  :smich:  :horse:

Bobku, to myslíš vážně, podívej se na průběh momentů a výrazný rozdíl ta není a jestli řešíš rozdíl 100 ot./min a cca 5Nm, tak to zcela jistě nepoznáš, nebo ty ano?

Jakr: Diky za reakci ;)-_-

Rozdil je 118Nm vs. 120Nm. To nemas sanci poznat ;) A pri rozdilu 100 otacek je to absurdni :smich:

když se vám uleví tak prohlásím že 118 a 120 je to samé

a 2500 a 2600 také

jasné že v praxi to nepoznám

ale když vám nekdo v obchodě vrátí 118 misto 120 tak to poznáte hodně rychle :smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich:

toto je forum odborníků co hledají ve svém autě každou pulkilowatu a najednou sto otaček sem nebo tam je jedno

pánové připomenu vám to při probíraní malicherností :p

:horse:

Vloženo

Milos - to sprevodovanie nie je u 47 kW HTP ľahšie preto, aby to bolo "jakoby dynamičtější". Prevody sa totiž volia podľa otáčok, v ktorých motor dosahuje maximálny výkon. A keď sa pozrieš napríklad na moju stránku www.railweb.sk tam nájdeš krivky výkonu v jednom grafe a krásne tam vidieť, že 47 kW HTP má maximum výkonu posunuté do vyšších otáčok oproti 40 kW HTP, preto je sprevodovanie ľahšie.

Vloženo

Bobku,

najdi mi tu nějakou mojí malichernost a neplácej, prostě takový rozdíl není k poznání ani běžným řidičem ani odborníkem přes motory, jedinej kdo rozdíl pozná je brzda.

Vloženo
Bobku,

najdi mi tu nějakou mojí malichernost a neplácej, prostě takový rozdíl není k poznání ani běžným řidičem ani odborníkem přes motory, jedinej kdo rozdíl pozná je brzda.

Pan inženýr Brzda :smich::smich::smich:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...