tom271 Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Mám nového Yetiho 1,2 TSI Ambition, Aqua Blue od 15.5.2010. Nechal jsem si jej dovybavit "koulí" (pevnou) s výhledem na použití pro nosič kol. Na střechu octavie jsem kola nakládal jen tak-tak, u Yetiho už bych musel mít vždy k dispozici stoličku (a na silnici sledovat značky pro maximální výšku vozidla). Nosič na kouli jsem nikdy ve svém okolí neviděl na vlastní oči (dříve jsem si ho na parkovištích ani nevšímal), teď to bude jediná možnost, jak si s kamarády vyrazit na cyklo výlet někam dál od bydliště. Do zadní části vozu by se mi kola nechtělo skládat, interiérový nosič kol se mi vůbec nezamlouvá. Takže: Jaký typ doporučujete (pro tři kola)? Jak je to s bezpečným uchycením takovýchto nosičů? Vydrží tento typ nosičů poskakování na českých silnicích? Na co si dát při provozu pozor ??? + další zkušenosti provozovatelů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom271 Vloženo 1. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Tak sleduji, že se za dobu od června přes celé léto nikdo neozval. Zřejmě tento typ nosiče nikoho neoslovil nebo majitelé Yetiho vozí kola uvnitř, případně vůbec. Kdybych měl čekat na nějakou radu, neměl bych dodnes žádný nosič a kolo bych na svém Yeti nikam neodvezl. Jako tečku za svým příspěvkem uvedu, že můj nosič kol pro tažné zařízení nese označení Bologna 3 a byl zakoupen přes internet na www.centrumnosicu.cz včetně třetí tabulky SPZ. Howgh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitano Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Jako tečku za svým příspěvkem uvedu, že můj nosič kol pro tažné zařízení nese označení Bologna 3 a byl zakoupen přes internet na www.centrumnosicu.cz včetně třetí tabulky SPZ. Díky za tip. Yetiho sice ještě nemám, a rozhoduji se i mezi jinými modely, ale zároveň řeším transport kol, dovnitř se mi je dávat nechce a na vyšší SUV na střechu taky ne. Takže mě taky možná čeká nosič pro tažné zařízení, i když cena není nijak nízká oproti držákům na střechu a taky se tím komplikuje přístup do kufru. Jaké jsou vaše praktické poznatky a zkušenosti? T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom271 Vloženo 1. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Většina nosičů kol pro instalaci na tažné zařízení má možnost jednoduchým grifem (táhlo/páčka s aretací) sklopit nosič (i s plným nákladem kol) směrem k zemi a umožnit tím bezproblémový přístup do kufru i v případě kolmých dveří jako je tomu u Yetiho. Nosič tohoto typu je docela vhodný i pro odvoz jednoho kola + velkého zavazadla typu sportovní bag přes celou šíři vozidla ukotvený gumovými provazci. Náklad kol téměř nepřečnívá profil vozu a tedy ani moc nenarušuje aerodynamický odpor a vůbec nezvyšuje akustické projevy obtékání vozu vzduchem při vyšších rychlostech. Tuto vlastnost oceňuji nejvíce ve srovnání s transportem dvou-tří kol na střešních nosičích mé bývalé Octavie. Další výhodou tohoto typu nosiče je, že i s naloženým nákladem se mi Yeti vejde s přehledem do garáže a je tak připraven i několikrát během týdne vyrazit na další cyklovýlet bez opakované montáže a demontáže vlastního nosiče i kol na něm. Svůj nosič jsem dovybavil zamykáním upevňovací páky, ale již dvakrát jsem z důvodů ochrany před nenechavci "uložil" nosič do vyklizeného zavazadlového prostoru a měl jej tak pěkně zamčený uvnitř. Těch výhod je oproti střešním nosičům tolik, že cena mezi 5-6 tisíci je velice rozumná. Ani nevím, co je na nosičích značky THULE tak "vytuněného", že si za ně řeknou neuvěřitelných 15-18 tisíc. Takže tolik o mých prvotních zkušenostech s mým nosičem kol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jannek Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 Mám nosič Wjenzek 2+1 a nemůžu si ho vynachválit, dovedu jej namontovat za 3,5 minuty. Jediný problém je, že u nás se stále ještě+ oficiálně netoleruje třetí SPZ, takže jsi odkázaný na libovůli policajtů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 Já mám Wjenczek 3+1 a též naprostá spokojenost. Zkušenost s PČR veskrze pozitivní, při konrole neměli ke třetí SPZ žádné poznámky. Chystám se v létě do Rakouska a Itálie, nevíte někdo, jak je to tam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MICHAL5 Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Také máme již 4 rokem nosič na kola 3+1 od Wjenczka. Jsme s ním spokojeni, byli jsme v Chorvatsku i v Polsku, jinak jezdíme po ČR a policie nikdy žádný problém. Jen dávám bacha na umístění kol, resp. řídítek u prvního kola u 5 dveří, tím jak má Yeti kolmé zadní sklo, je třeba na toto myslet, montáž taky v pohodě, už jsem si za ty roky zvykl. Zase jsme u otázky, ano jsou lepší, značkovější, ale tento mám vyzkoušený, a je OK, vřele doporučuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak 72 Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 Také Wjenzek na čtyři kola, uzamykací, sklopný ani jsem nevěděl, že se vyrábí kousek za Opavou, myslím v Hošticích, jinak dovolená na Slovensku bez problémů , řídítka na všech kolech dávám raději vodorovně s rámem kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durri76 Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Ja používam Thule VeloCompact 926 + adaptér na 4tý bicykel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durri76 Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Rozhodoval som sa medzi Atera Strada a Thule oba nosiče patria medzi top. Lácné verzie neprichádzali do úvahy, nakoľko som sa nikde nezovedel ako obstáli v kritických situáciách. Iné je niesť bicykle len tak, bez prudkých vyhýbacích manévrov alebo kritickom brzdení. Karta sa však obracia v momente keď potrebuje prudko zastaviť alebo vyhnúť sa prekážke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 ja mam levnou verzi na 4kola a uplne v pohode,jedina nevyhoda je ze ze zeleza takze je tezsi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 24. Únor 2017 Sdílet Vloženo 24. Únor 2017 Zas co jsi ušetřil na těžším nosiči, jsi mohl investovat do lehčího kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. Únor 2017 Sdílet Vloženo 24. Únor 2017 to je pravda jako nosic me stal 4500 a kdyz to srovnam s thule cenove tak nebylo co resit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masaryk Vloženo 3. Květen 2020 Sdílet Vloženo 3. Květen 2020 Tuhle na 3 kola 10000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimous Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Ahoj, máte někdo zkušenost s tím originálním nosičem Škoda? Nechávají si ho od někoho dělat a jen na to dají svoje logo, ne? Zvažuji buď ten, nebo Thule. Chci něco jen na 2 kola, víc nebude ještě nějakou dobu potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 Některé doplňky pro škodovku dodává thule a škoda je má pod svým znakem, neplatí to však vždy. Thule je kvalita, vybíral bych dle konkrétních požadavků a samozejmě i ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.