Přejít na obsah

Kontrolka mazání


KALIMERO

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...
  • o 5 měsíců později...

při teplém motoru a zatočení ozve se pípnutí a chvíly bliká koltrolka tlaku oleje v motoru,olej je vyměněný (ten co tam má být),dělalo to před výměnou a po výměně se to po čase vrátilo,vypadá to že motor je mazán,žádný zvuk z motoru,žádne projevy jako snížení výkonu a pod.Poraďte,prosím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

při teplém motoru a zatočení ozve se pípnutí a chvíly bliká koltrolka tlaku oleje v motoru,olej je vyměněný (ten co tam má být),dělalo to před výměnou a po výměně se to po čase vrátilo,vypadá to že motor je mazán,žádný zvuk z motoru,žádne projevy jako snížení výkonu a pod.Poraďte,prosím

Zkošel si napojit vag, jestli není nějaká chyba? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chlapci

mam problem s mojou (skor otcovou) blika kontrolka oleja ja som bol v cechach a tatko tam nalial nejaky DYNAMAX M7AD (cize celorocny) 10W-40 ... menil ho niekedy v marci plus minus predtym tam bol tiez 10W-40 .. no a ked nastartujem tak nic ked trochu pridam tak zacne blikat a pipat pustim plyn a ostane len blikat a takto dookola... ja som kupil ten isty olej a dolial som tam asi necela dva litre (co je dost vela) no a vas sa pytam co s tym moze byt??? inak dal som dole viko hlavy a boli tam nejake usadeniny kovove to nebolo ale bolo to dost ttvrde vyzeralo to ako karbon alebo nieco take... tak by ma zaujimalo co musim urobit??? mam dat dole hlavu a dat ju vycistit a popripade zbrusit ked uz bude dole?? ku tomu vymenit olejove cerpadlo?? ak by nieco trebalo menit velmi by ma potesilo ak by ste mi dali nejake odkazy co to mam objednat... a inak vsimol som si ze na strane sofera dole na motore je pravdepodobne olej ale odkial by sa tam vzal to netusim lebo tam je prevodovka ak sa nemylim... tak dufam ze mi niekto pomoze a na nic som nezabudol inak FABIA 1.4MPi 44kW 2001

dakujem vam za vase cenne rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

mám takový zajímavý problém, no problém, on to "zatím" problém není...

O co jde nefunguje mi kotrolka mazání, to znamená když zapnu klíček, kontrolka se normálne rozsvítí a po startu normálně zhasne, ale problém je v tom, že to udělá i když v autě není olej !!! (zkoušel jsem auto nastartovat při výměně kol114 ) A nebo dokonce i když odpojím kabel od čidla !!! To auto vůbec nepozná že se něco děje, na diagnostice žádná chyba ???

Čidlo jsem měřil a to normálně funguje, pokuď tam je olej :D tak po nastartování sepne kostru tak jak má...

Docela mě to překvapilo, to vlastně nepoznám kdyby se něco dělo...

Fabia 1.4 MPi 50kW rv.2001

Poradí někdo??? :kol-49:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To me taky napadlo, ale je mi divny, ze nereaguje ani na odpojeni cidla? Uplne ho odpojim - pak zapnu zapalovani kontrolka se rozsviti, nastartuju a kontrolka zhasne. To prece neni normalni...

Sorry za hacky a carky, pisu z mobilu.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chlapci

Mozna zkus vycistit to cerpadlo,jak jsem psal uz v predchozim prispevku o par temat zpet,po doliti jineho oleje se mi zacal karbon spoustet ze sten a ucpal pumpu....takze vycisti cerpadlo a mozna by stalo za to koupit cistic motoru(smes pridavajici se do oleje) a trochu procistit cely sysytem.....

Editováno: , autor: Luďa
necituj takový slohy.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teďka jsem zaskočen :doh , myslím si, že ne, ale kde má být umístěn snímač hladiny oleje??

Ale i tak si myslím, že i když by tam olej byl (to eventuelně hlídá snímač hladiny),

ale nebyl tam tlak oleje, tak se kontrolka musí rozsvítit, což se neděje...

Nedalo mě to a vyzkoušel jsem vypustit olej, napojit na čidlo měřák a nastartovat,

po chvilce běhu motoru bez oleje čidlo vyplo (ozvaly se hydroštely, ihned jsem motor vypnul), ale kontrolka nic...

Ono se zatím nic neděje, ale mám strach takhle jezdit...

Kdo poradí??? Klidně co vás napadne, budu rád za každou radu :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobně jako ty jsem zkoušel při výměně oleje nastartovat a motor nechat běžet a kontrolka nesvítila a nic to nehlásilo.Pak jsem schválně zvýšil otáčky a po pár vtěřinách to začlo řvát. Prostě je olej ještě v mazacím systému a proto na volnoběh tam je pořád nějakej tlak kterej udává čidlům že je to v pořádku.Ale asi to bude reagovat během jízdy tak jako při těch zvýšenejch otáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdar chlapi, mam problem s tatovou fabii rv 2002 (modelova rada 2003) 1,4 MPi. Vymenil jsem olej (samozrejme i filtr) za "stejny" jako vzdy. Stejny pisu v uvozovkach, bo tam byl Shell Helix Super 15W-40 a menil jsem jej za jeho nahradu Shell HX5 15W-40. Po vymene pri vyssich otackach se rozsviti a blika kontrolka oleje (samozrejme i s pipanim). Tak jsem zkontroloval kontakt na cidle a nic. Potom jsme zatrepali z autem a byl klid. Tak jsme si rekli, ze asik bublina. Mesic to bylo v klidu a ted znova. Takze uvazuju vymenit cidlo, ale mam strach jak pujde povolit (vypada to pekne srostle). Jinak co by jste jeste doporucili, kde by jste videli problem ?? Jo a oleje je dost.

Jeste se chci zeptat, kde je cidlo tlaku oleje. Hlavne mi jde o to, zda-li musim vypoustet olej.

PS: Tlak nemam cim zmerit. Pokud by bylo neco co stoji par korun, tak to klidne koupim.

Editováno: , autor: Roman Herot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...