silius Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 Ahoj, můžu nalít "Diesel TOP Q Verva" od Benziny do Fabie I, 1.4 TDI PD, 55KW AMF? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 30. Červen 2010 Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 Proč bys nemohl, bude ráda .. ta Fábie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Jen doporučuji. Je to jen kvalitnější nafta(nafta + aditiva) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Timotei Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 To je jedině dobře, šetřil by jsi na nepravém místě. Je to nejkvalitnější nafta v ČR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 Taky jí taknuju občas vezmu normální Diesel top Q a yatím si nemohu stěžovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 moje TDi PD eco edition Vervu moc rádo....motor má lepší (tišší) studené starty a o co je Verva dražší, to ušetřím na spotřebě - skutečně to s Vervou žere cca o 0,5 l / 100km míň PS: vyzkoušeny snad všechy "lepší" druhy nafty od Dieseltechu - Agip, přes Shell V-power Diesel až po Globusáckej Ultradiesel a Verva je TOP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CollinFa Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 kibi: Tak to já schválně vyzkuším.. Na tohle totiž něvěřím i když sem nezkoušel.. Jen s benzínem.. Jestli ten nebo onen,tak vždy vše stejné.. Tak jsem zvědav jak o bude vypadat u nafty.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 CollinFa: než jsem přešel na ropáka, tak jsem na benzíňákovi taky zkoušel snad všechny druhy prémiových paliv a efekt žádnej....ale na dieselu tocítit jde - ono to cetanové číslo něcoudělá a hlavně to s těma aditivama prostě sklidní chod motoru, nejlépe je to znát když trochu přituhne a motor je studený - to je pak mezi globus naftou a vervou sakra rozdíl PS: vyzkoušej sám a pak dej vědět....já mám na Vervě najeto tak 50tkm, takže jsem to opravdu testnul až až Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CollinFa Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 Nádrž je prázdná.. :-( Takže se bude zkoušet už brzo.. Na víkend naberu plnou a uvidíme.. Jestli spotřeba pujde níž,a zda to zklidní chod.. :-) Neříkám,že to néní možné,je u benzínu nepoznáno nic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 benzín a nafta je rozdíl...u benzínu je jasně daný na kolika oktanové číslo je motor stavěn a kolik má při daném oktanovém číslu benzínu PS příklad na 1.4 16V 74kw....doporučené oktanové číslo výrobce 98....motor by měl s tímto palivem mít danných deklarovaných 74 (možná lehce víc) kw - pokud se nalije N95 nemusí (a pravděpodobně ani nebude mít) motor deklarovaných 74kw - pokud se nalije V-power racing a jiné palivo s vyšším oktanem, nestane se nic (žádné navýšení výkonu) - nevím zda to hlídá lambda, čí jiná elektronika motoru, ale i testy na vozidlech toto dokazují (tuším Top Gear prováděl testy na Golfu, Golfu GTi a Impreze VRX STi, kde to bylo dobře patrné) u dieselu pokud se zvýší cetanové číslo,tak se zlepšuje i výkon motoru - u ropáka je doporučeno cetanové číslo (u našich tuším 48) ale pokud je vyšší, mírně stoupne i výkon (Verva by měla mít tuším 51cetanů) a především díky aditivům se sklidní i chod motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CollinFa Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 :-) Dobře.. Já si to pohlídám.. :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 benzín a nafta je rozdíl...u benzínu je jasně daný na kolika oktanové číslo je motor stavěn a kolik má při daném oktanovém číslu benzínu PS příklad na 1.4 16V 74kw....doporučené oktanové číslo výrobce 98....motor by měl s tímto palivem mít danných deklarovaných 74 (možná lehce víc) kw - pokud se nalije N95 nemusí (a pravděpodobně ani nebude mít) motor deklarovaných 74kw - pokud se nalije V-power racing a jiné palivo s vyšším oktanem, nestane se nic (žádné navýšení výkonu) - nevím zda to hlídá lambda, čí jiná elektronika motoru, ale i testy na vozidlech toto dokazují (tuším Top Gear prováděl testy na Golfu, Golfu GTi a Impreze VRX STi, kde to bylo dobře patrné) u dieselu pokud se zvýší cetanové číslo,tak se zlepšuje i výkon motoru - u ropáka je doporučeno cetanové číslo (u našich tuším 48) ale pokud je vyšší, mírně stoupne i výkon (Verva by měla mít tuším 51cetanů) a především díky aditivům se sklidní i chod motoru Verva má cetanové číslo 60. Těch 51-53 je standardní nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 díky Pitrs za opravu..s tou 48 jako minimem jsem si byl jistej, ale s Vervou neéé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Kibi: jaké aditivum tam leješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 přes léto pokud beru Vervu, tak nic - samotná nafta je aditivovaná až až......pokud neberu Vervu, tak letní VIF....přes zimu vždy zimní VIF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Díky,hned se po něm mrknu jak budu lítat někde po obchodech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 pod to co napsal kibi se muzu podepsat hral sem si ze vsema premiovkama a jediny co za to fakt stoji je verva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 ja to zkusim,ale neverim,ze klesne spotreba jezdim na TOP Q ted to pancuju naftou co zbyla z minuleho auta,ale porad to zere stejne. ale jinak ta nafta nestoji o kacku vic,kde jste na to prisli? obyc nafta 34,4 a VERVA temer 37 kc kdyztak mrknu presne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Verva je z těch prémiovek určitě nejlepší. Je to slyšet na zvuku i na pružnosti je to znát, ale pokud místo ní dám VIF, výsledek je stejnej a je to levnější. Jestli Verva nějak hnula se spotřebou, tak naprosto minimálně, takže jsem jí víceméně jen vyzkoušel a vracim se k osvědčené taktice obyčejná laciná nafta + VIF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaCZ Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Moje poznatky jsou že nevidim rozdil, spotreba stejna.driv sem vlastil felicii 1.9d a bral sem furt tu kvalitni naftu a bez rozdilu.sem toho nazoru, normalni nafta+kvalitni aditiv a jsem spokojen, u osobniho o mslo spotreba dolu.davam i do sluzebniho a zlepsen chod, tot mě poznatky.navic to nestoji o korunu vic, ale o 3...PS: omlouvam se zadiakritiku pisi z mobilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 ondík: mrkni na data těch příspěvků, jsou 3 roky stará SpeederBB: o spotřebě to není, ale jak jsi napsal, motor se "uklidní" je tišší míň si zahulí...jinak VIFko vše řeší, dělám to také tak KubaCZ: u jednoduchýho diesela nepoznáš nic, u PD, či commonrailu (HDI, JTd, TDCi atd) jde kvalita nafty znát, proto jak píšeš nafta + aditiva, nebo Verva.. PS: dle posledních testů je dneska nej nafta Maxxmotion od OMV = bez biosložek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Ono asi snizitu me moc spotrebu uz nepujde:D kolega rikal,ze v passatu PD mu to taky bere min aj lepe startuje,ale ja bych se musel dostat pod hranici 4 litru a to uz tezko. ale tichost bych uvital,protoze PDcko dost mlati. u CR to jelo lepe a bylo tissi to jo. ja to zkusim,ale musim nejak vyplachnout to co mam v nadrzi. jo a jinak VIF u CR mi neudelal nic. mam jeste zbytek zkusim to prdnout do PD uvidime,ale kupovat uz to nebudu zase tak levne to neni i kdyz to je udajne na 600 litru. jinak v zivote sem netankoval naftu SHELL,protoze dle testu jsou do v cechach podvodnici proti DE a kdysi sem vzal benzin ten nejdrzasi do turbobenzinu a vysledek byl zadny! zkousel sem jen AGIP tu lepsi naftu a nic se nedelo. pro dobry pocit jezdim proste na benzinu a uz netankuju zadny NO name jen vyjizdim zbytky z bouraneho auta a micham tos tou benzinou at se to nejak podeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Já v PD dojížděl i rostliňák co mi zbyl po prodeji P309. Do pegyho jsem to teda cpal bez ředění, jen aditivoval bezaromatikem a vifem. Do Fabky jsem to řezal naftou, ale jelo to krásně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 tos nemel rikat:D dobre prasknu se. ja najet na JTD skoro 8 tis km na vyfrit, a novy olej. malem sem odpalil podavacku, vysokotlak to pochroustal,protoze se protrh palivac a normalne v trubkac byly kusy bordelu a vstriky to taky v vzaly. jediny co odeslo byl DRV. spotreba a vykon byly vytecne. no a v nadrzi sem mel smes SM30 nafty a noveho rostlinace,kterej ted vyjizdim v PD. PD EURO 3 je schvaleno pro bionaftu je to napsano v manualu. ono kdyz stala nafta 37 a clovek nevydelava moc penez neda se jinak. ale pokud udrzim spotrebu pod 5 litru budu normalne tankovat u benziny a sem tam tam lupnu flasku repkace co bude pod 27 kc:D stejne pocitam,ze trysky casem pujdou nove a samozrejme hlavne tesneni pred tim me kamos varuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 (editace) PD Euro 3 právě pro bionaftu schválenej neni. Bio friendly byly rotačky. Respektive jsem viděl napsáno obé. EDIT: A tak jo, našel jsem někde vyjádření ze škodovky. Problém bude možná v tom, jestli je tady vůbec k sehnání ta správná bionafta. Každopádně já tyhle doporučení automobilky stejně neřešil, stačilo mi znát dlouhodobý zkušenosti uživatelů. Editováno: 30. Květen 2013, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.