Publikováno Červen 29, 201015 r Ahoj, můžu nalít "Diesel TOP Q Verva" od Benziny do Fabie I, 1.4 TDI PD, 55KW AMF? Díky.
Říjen 15, 201014 r To je jedině dobře, šetřil by jsi na nepravém místě. Je to nejkvalitnější nafta v ČR
Říjen 17, 201014 r moje TDi PD eco edition Vervu moc rádo....motor má lepší (tišší) studené starty a o co je Verva dražší, to ušetřím na spotřebě - skutečně to s Vervou žere cca o 0,5 l / 100km míň PS: vyzkoušeny snad všechy "lepší" druhy nafty od Dieseltechu - Agip, přes Shell V-power Diesel až po Globusáckej Ultradiesel a Verva je TOP
Říjen 28, 201014 r kibi: Tak to já schválně vyzkuším.. Na tohle totiž něvěřím i když sem nezkoušel.. Jen s benzínem.. Jestli ten nebo onen,tak vždy vše stejné.. Tak jsem zvědav jak o bude vypadat u nafty..
Říjen 28, 201014 r CollinFa: než jsem přešel na ropáka, tak jsem na benzíňákovi taky zkoušel snad všechny druhy prémiových paliv a efekt žádnej....ale na dieselu tocítit jde - ono to cetanové číslo něcoudělá a hlavně to s těma aditivama prostě sklidní chod motoru, nejlépe je to znát když trochu přituhne a motor je studený - to je pak mezi globus naftou a vervou sakra rozdíl PS: vyzkoušej sám a pak dej vědět....já mám na Vervě najeto tak 50tkm, takže jsem to opravdu testnul až až
Říjen 28, 201014 r Nádrž je prázdná.. :-( Takže se bude zkoušet už brzo.. Na víkend naberu plnou a uvidíme.. Jestli spotřeba pujde níž,a zda to zklidní chod.. :-) Neříkám,že to néní možné,je u benzínu nepoznáno nic..
Říjen 28, 201014 r benzín a nafta je rozdíl...u benzínu je jasně daný na kolika oktanové číslo je motor stavěn a kolik má při daném oktanovém číslu benzínu PS příklad na 1.4 16V 74kw....doporučené oktanové číslo výrobce 98....motor by měl s tímto palivem mít danných deklarovaných 74 (možná lehce víc) kw - pokud se nalije N95 nemusí (a pravděpodobně ani nebude mít) motor deklarovaných 74kw - pokud se nalije V-power racing a jiné palivo s vyšším oktanem, nestane se nic (žádné navýšení výkonu) - nevím zda to hlídá lambda, čí jiná elektronika motoru, ale i testy na vozidlech toto dokazují (tuším Top Gear prováděl testy na Golfu, Golfu GTi a Impreze VRX STi, kde to bylo dobře patrné) u dieselu pokud se zvýší cetanové číslo,tak se zlepšuje i výkon motoru - u ropáka je doporučeno cetanové číslo (u našich tuším 48) ale pokud je vyšší, mírně stoupne i výkon (Verva by měla mít tuším 51cetanů) a především díky aditivům se sklidní i chod motoru
Říjen 28, 201014 r benzín a nafta je rozdíl...u benzínu je jasně daný na kolika oktanové číslo je motor stavěn a kolik má při daném oktanovém číslu benzínu PS příklad na 1.4 16V 74kw....doporučené oktanové číslo výrobce 98....motor by měl s tímto palivem mít danných deklarovaných 74 (možná lehce víc) kw - pokud se nalije N95 nemusí (a pravděpodobně ani nebude mít) motor deklarovaných 74kw - pokud se nalije V-power racing a jiné palivo s vyšším oktanem, nestane se nic (žádné navýšení výkonu) - nevím zda to hlídá lambda, čí jiná elektronika motoru, ale i testy na vozidlech toto dokazují (tuším Top Gear prováděl testy na Golfu, Golfu GTi a Impreze VRX STi, kde to bylo dobře patrné) u dieselu pokud se zvýší cetanové číslo,tak se zlepšuje i výkon motoru - u ropáka je doporučeno cetanové číslo (u našich tuším 48) ale pokud je vyšší, mírně stoupne i výkon (Verva by měla mít tuším 51cetanů) a především díky aditivům se sklidní i chod motoru Verva má cetanové číslo 60. Těch 51-53 je standardní nafta
Listopad 3, 201014 r přes léto pokud beru Vervu, tak nic - samotná nafta je aditivovaná až až......pokud neberu Vervu, tak letní VIF....přes zimu vždy zimní VIF
Květen 26, 201312 r pod to co napsal kibi se muzu podepsat hral sem si ze vsema premiovkama a jediny co za to fakt stoji je verva
Květen 26, 201312 r ja to zkusim,ale neverim,ze klesne spotreba jezdim na TOP Q ted to pancuju naftou co zbyla z minuleho auta,ale porad to zere stejne. ale jinak ta nafta nestoji o kacku vic,kde jste na to prisli? obyc nafta 34,4 a VERVA temer 37 kc kdyztak mrknu presne.
Květen 27, 201312 r Verva je z těch prémiovek určitě nejlepší. Je to slyšet na zvuku i na pružnosti je to znát, ale pokud místo ní dám VIF, výsledek je stejnej a je to levnější. Jestli Verva nějak hnula se spotřebou, tak naprosto minimálně, takže jsem jí víceméně jen vyzkoušel a vracim se k osvědčené taktice obyčejná laciná nafta + VIF.
Květen 27, 201312 r Moje poznatky jsou že nevidim rozdil, spotreba stejna.driv sem vlastil felicii 1.9d a bral sem furt tu kvalitni naftu a bez rozdilu.sem toho nazoru, normalni nafta+kvalitni aditiv a jsem spokojen, u osobniho o mslo spotreba dolu.davam i do sluzebniho a zlepsen chod, tot mě poznatky.navic to nestoji o korunu vic, ale o 3...PS: omlouvam se zadiakritiku pisi z mobilu
Květen 27, 201312 r ondík: mrkni na data těch příspěvků, jsou 3 roky stará SpeederBB: o spotřebě to není, ale jak jsi napsal, motor se "uklidní" je tišší míň si zahulí...jinak VIFko vše řeší, dělám to také tak KubaCZ: u jednoduchýho diesela nepoznáš nic, u PD, či commonrailu (HDI, JTd, TDCi atd) jde kvalita nafty znát, proto jak píšeš nafta + aditiva, nebo Verva.. PS: dle posledních testů je dneska nej nafta Maxxmotion od OMV = bez biosložek
Květen 29, 201312 r Ono asi snizitu me moc spotrebu uz nepujde:D kolega rikal,ze v passatu PD mu to taky bere min aj lepe startuje,ale ja bych se musel dostat pod hranici 4 litru a to uz tezko. ale tichost bych uvital,protoze PDcko dost mlati. u CR to jelo lepe a bylo tissi to jo. ja to zkusim,ale musim nejak vyplachnout to co mam v nadrzi. jo a jinak VIF u CR mi neudelal nic. mam jeste zbytek zkusim to prdnout do PD uvidime,ale kupovat uz to nebudu zase tak levne to neni i kdyz to je udajne na 600 litru. jinak v zivote sem netankoval naftu SHELL,protoze dle testu jsou do v cechach podvodnici proti DE a kdysi sem vzal benzin ten nejdrzasi do turbobenzinu a vysledek byl zadny! zkousel sem jen AGIP tu lepsi naftu a nic se nedelo. pro dobry pocit jezdim proste na benzinu a uz netankuju zadny NO name jen vyjizdim zbytky z bouraneho auta a micham tos tou benzinou at se to nejak podeli.
Květen 29, 201312 r Já v PD dojížděl i rostliňák co mi zbyl po prodeji P309. Do pegyho jsem to teda cpal bez ředění, jen aditivoval bezaromatikem a vifem. Do Fabky jsem to řezal naftou, ale jelo to krásně.
Květen 29, 201312 r tos nemel rikat:D dobre prasknu se. ja najet na JTD skoro 8 tis km na vyfrit, a novy olej. malem sem odpalil podavacku, vysokotlak to pochroustal,protoze se protrh palivac a normalne v trubkac byly kusy bordelu a vstriky to taky v vzaly. jediny co odeslo byl DRV. spotreba a vykon byly vytecne. no a v nadrzi sem mel smes SM30 nafty a noveho rostlinace,kterej ted vyjizdim v PD. PD EURO 3 je schvaleno pro bionaftu je to napsano v manualu. ono kdyz stala nafta 37 a clovek nevydelava moc penez neda se jinak. ale pokud udrzim spotrebu pod 5 litru budu normalne tankovat u benziny a sem tam tam lupnu flasku repkace co bude pod 27 kc:D stejne pocitam,ze trysky casem pujdou nove a samozrejme hlavne tesneni pred tim me kamos varuje.
Květen 30, 201312 r PD Euro 3 právě pro bionaftu schválenej neni. Bio friendly byly rotačky. Respektive jsem viděl napsáno obé. EDIT: A tak jo, našel jsem někde vyjádření ze škodovky. Problém bude možná v tom, jestli je tady vůbec k sehnání ta správná bionafta. Každopádně já tyhle doporučení automobilky stejně neřešil, stačilo mi znát dlouhodobý zkušenosti uživatelů. Upraveno Květen 30, 201312 r od SpeederBB
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.