Přejít na obsah

Je tady někdo, kdo už má chipnutyho supa ?


dc98

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,

chci se opat, jestli už je tu někdo ze Supem II a s chipem. Je mi teď vcelku jedno o jakou motorizaci se jedná, spíš mě zajímají zkušenosti, postřehy, nedostatky a celkově názory lidí, kteřá už mají na SII provedený chiptuning. Díky předem za reakce a komentáře

Editováno: , autor: dc98
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já a ještě uživatel Medek. Nechal jsem to udělat hned zkraje cca 5500Km. Mám s chipem najeto 25000Km a nemůžu si stěžovat. Olej měním po 15000Km. A auto prostě jede. Jezdím dlouhodobou za cca 8,5 – 9L/100km. Dalo by se jezdit za míň, ale nedá mi to a rád se svezu. Když to tam je proč výkon nevyužívat. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za komenty, já nad tím také uvažuji, ale těch diskuzí ohledně chiptuningu je tolik a pořád se to haní, že to je blbost, a že tahla či ona firma jsou podvodníci apod. Takže mě zajímají názory lidí, co to už maj a jak jsou s tou či onou firmou spokojeni. Někdo říká, že pouze Cimbu, někdo že Sportmotor, někdo že PowerTec apod. a mě jde z toho hlava kolem :)

Editováno: , autor: dc98
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže mě zajímají názory lidí, co to už maj a jak jsou s tou či onou firmou spokojeni. Někdo říká, že pouze Cimbu, někdo že Sportmotor, někdo že PowerTec apod. a mě jde z toho hlava kolem :)

Ten powertec vypadá podezřele. Obecně bych se asi vyhnul firmám, co čipujou prakticky všechny značky. Někteří z nich jsou vyložení podvodníci (ABC). Bitpower nebo powertec vypadá podezřele. Třeba ten čip na O1 RS na 224k za 6000kč (tzn. jen elektronicky)... A měření na brzdě není moc záruka, protože se dá zmanipulovat.

Já jsem chiptuning taky chtěl zkusit a zkusil u Sportmotoru. "Obětoval" jsem starou O1 1,8T jako pokusného králíka. A za týden jsem skončil odstavený na krajnici a volal odtah. :)

Naštěstí jen pár kilometrů od domova. Závada byla prkotina, vypadlá hadice od turba (díky zvýšenému tlaku). Nevím ale o nikom, komu by se to se stejným čipem stalo. Na vině je asi fakt, že auto už mělo 9 let a svorka na hadici to měla za sebou.

Nicméně je fakt, že auto jede úplně jinak. Moje zkušenost : načipovat nějakou hračku na víkendy na blbnutí po okolí ano, čipovat auto, od kterého chci max. spolehlivost a jezdím s ním po celé republice a do zahraničí, tak to ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chip jsem si nechal dát při garančce (30.000 km) měl jsem 2.0 TDI 125 kW, 350 Nm. Teď mám 150 kW a 420 Nm. Načipovali mě přímo v salonu za 15.000 Kč + DPH s tím, že záruky berou na sebe a přistupují k autu jako by čipované nebylo. Auto mi předávali se slovy, že se čip projeví až po třech dnech ježdění, že má auto inteligentní řídící jednotku, která do sebe po modifikaci načítá data, pak je vyhodnotí a teprve potom přepne do režimu zvýšeného výkonu. Zdálo se mi to jako pitomost, fakt je, že auto nejevilo známky zásahu. po třech dnech a asi 600 km se opravdu probudilo a změna je dost znatelná. spotřeba šla dolů o 0,5 l, auto bere pěkně už od cca 1500 otáček a po překročení 2200 je třeba se hlídat, protože červený pole je stašně blízko :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, chip jsem si nechal dát při garančce (30.000 km) měl jsem 2.0 TDI 125 kW, 350 Nm. Teď mám 150 kW a 420 Nm. Načipovali mě přímo v salonu za 15.000 Kč + DPH s tím, že záruky berou na sebe a přistupují k autu jako by čipované nebylo. Auto mi předávali se slovy, že se čip projeví až po třech dnech ježdění, že má auto inteligentní řídící jednotku, která do sebe po modifikaci načítá data, pak je vyhodnotí a teprve potom přepne do režimu zvýšeného výkonu. Zdálo se mi to jako pitomost, fakt je, že auto nejevilo známky zásahu. po třech dnech a asi 600 km se opravdu probudilo a změna je dost znatelná. spotřeba šla dolů o 0,5 l, auto bere pěkně už od cca 1500 otáček a po překročení 2200 je třeba se hlídat, protože červený pole je stašně blízko :-)

Ahoj ,mužu se zeptat který autorizovaný servis Ti to dělal a kde.Díky frýdak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Já si nechal v květnu chipnout Yetiho 1,8 Tsi u Cimba.

Pocitově jsem čekal větší nárust výkonu. Poměrné zklamání je v nízkých otáčkách 1500 - 2000, kde to šlo oproti sérii asi dolů a ve vysokých otáčkách nad 5800 už to nemá cenu trápit - taky oproti sérii propad výkonu.

Zátahový otáčky jsou v rozpětí 3700 - 5800.

Auto na brzdě neměřeno, jsou to ale moje pocity.

Data z VAGU mám stažený na flešce a když jsem si vynesl graf výkonu a krouťáku tak to asi tak odpovídá mým pocitům z chování motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Já si nechal v květnu chipnout Yetiho 1,8 Tsi u Cimba.

Pocitově jsem čekal větší nárust výkonu. Poměrné zklamání je v nízkých otáčkách 1500 - 2000, kde to šlo oproti sérii asi dolů a ve vysokých otáčkách nad 5800 už to nemá cenu trápit - taky oproti sérii propad výkonu.

Zátahový otáčky jsou v rozpětí 3700 - 5800.

Auto na brzdě neměřeno, jsou to ale moje pocity.

Data z VAGU mám stažený na flešce a když jsem si vynesl graf výkonu a krouťáku tak to asi tak odpovídá mým pocitům z chování motoru.

Tak mas brachu soft na hovno. ja mel 1.8 tsi, odbrzdeno na 156kw. auto jelo lip odspodu, a tahlo jak z praku k 7 tisicum. Cim vic ctu Cimbu, tim vic me zacina mrazit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsi mohl předat kladný zkušenosti tady na fóru.

Já se o to snažím, aby všichni mohli zkušenosti druhých využít.

V době , kdy jsem ho nechával čipovat, nebyly žádný jiný firmy na výběr ( Oktávky a Superby bez problémů, ale na Yetiho nikdo neměl žádný soft. ) - byl pouze CIMBU a SPORTMOTOR. Vsadil jsem na Cimba, u Dymovského vázla komunikace.

Jinak si ale neztěžuju a vynaložených peněz nelituji, to že ten hlavní zátah začíná na 4 000 otáčkách mě zas tak nevadí , i sériový motor musíš nechat podívat se so vyšších otáček, abys z toho měl trochu sportovní dojem.

Max. krouťák v 1500 vypadá hezky , ale když se podíváš do grafu a zjistíš že tam je pouhých 55 koní ( 40 kW ) tak je ta dynamika stejně v řiti, do tý doby než tam je alespoň 100 kW a to je až ve 3 500 otáčkách.

A jestli říkáš že tvoje čipované auto táhlo jako z praku a je na tom v dynamice max. o 1 sekundu rychlejší z 0 - 100 km/h.

Tomu, že táhlo jako z praku bych říkal při zrychlení z 0 - 100 za těch 6,5 a míň. Ostatní je jen lepší pocit ze zátahu a lepší pružnosti ve vyšších otáčkách.

Zázraky se ale nedějí.

Z youtubu mám vysledované zrychlení originálních a čipovaných motorů 1,8 TSI jak u Oktávek tak i u Yetiho.

A jsem na tom tak zhruba stejně.

Ale žádné RS- eso z něj nebude už s ohledem na velkou čelní plochu, a mizernou aerodynamiku a vyšší hmotnost ( hlavně od rychlostí 130 a výše ). To by tam muselo být tak 250 hp.

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

na přelomu srpna/září budu mít nového Superba Combi Comfort 1.8 TSI 7°DSG se sportovním podvozkem (snad nebude moc tvrdej) objednaný v červnu.. Chtěl bych se zeptat zda chipovat,nebo ne?Rád se svezu :) Líbí se mi varianta od Sportmotoru: "1.8 TSI 118 kW na 147kW ECOTUNING se snížením spotřeby" Četl jsem, že tu kdosi má 154Kw, ale jde mi i o spotřebu.. Ale...máte někdo zkušenosti, jak se s chipnutým motorem snese DSG? Pokud chipnout,v kolika kilometrech,nebo klidně hned? Jak je to pak se zárukou? Děkuju za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle mi dnes přišlo od Sportmotoru na můj přímý dotaz,tak nevím...Nějaké další postřehy?

Dobrý den,

děkuji za Váš zájem o naše služby.

Co se týká chiptuningu motorů s DSG, chiptuning je optimalizovaný pro použití s převodovkou DSG, motor 1,8TSI s převodovkou DSG jsme chipovali poprvé již v roce 2009.

Co se týká motoru, je lepší chipovat nový motor, protože pokud se upravý nový motor je pak po záběhu o něco živější, než pokud se upraví motor až již záběhnutý, přesto doporučuji najet cca 1500 km, aby se vyloučili, resp. eventuálně již projevily, větší výrobní vady.

Ohledně záruky, přebíráme záruku za motor v případě vad způsobených chiptuningem (dle záručních podmínek výrobce, neručí Škoda-Auto za vady způsobené jimi neprovedenými úpravami, za ty přebíráme záruky my, viz. záruční podmínky v servisní knížce vozu), dále je možné v případě poruchy motoru nahrát, pro váš klid, zpět seriová data a po opravě opět zpět upravená data (v rámci záruky zdarma). Naše záruční podmínky: http://www.sportmotor.cz/sportmotor-zaruky.htm

Při servisní prohlídce, resp. diagnostickými přístroji v servisech Škoda, není úprava zjistitelná.

Pro motor s převodovkou DSG je vhodnější spíše úprava na 147kW.

V případě dalších dotazů ohledně úpravy Vašeho vozu mě, prosím, kontaktujte

Edit: Ještě doplním, kamarád dělá v Kvasinách, říkal, že DSG je dimenzovaná cca na 350 N.m..

ale zajímalo by mě,co si myslíte,že je lepší: Verze od Sportmotoru 147Kw při 310 N.m. a nebo Cimbu? Cimbu má podle stránek 156Kw a max 289 N.m. více tu: http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=68&lng=cze ..jsou ty hodnoty vůbec reálný?píšou,že ani DSG nevadí..A co kvalita Cimbu vs. Sportmotor? Díky

Edit2: Tak na chipnutí sice ještě není ten správný čas, ale rozhodl jsem se, že svého SUPa 1.8 TSI+DSG čipovat nechám..a předběžně jsem se rozhodl pro Cimbu.. :-)

Editováno: , autor: Boumik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...