Přejít na obsah

jezekm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jezekm

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám SII combi, od března co jsem přezul jsem najel 36 tis. km a je po gumách. na předku jsou úplně v řiti, vzadu je to trochu lepší. Byl jsem zvyklej na gumy najezdit 55 - 65 tisíc ( u Oktávky I) a tohle mi přijde jako fakt dost bída. Gumy byly origoš Dunlop sport 2 myslim. Má někdo podobnou zkušenost prosím? pořád skrytě doufám, že jsem měl špatnou sérii gum a že až vyměním, tak budu zase jezdit na gumy celou sezónu. Díky za info
  2. Ahoj, chip jsem si nechal dát při garančce (30.000 km) měl jsem 2.0 TDI 125 kW, 350 Nm. Teď mám 150 kW a 420 Nm. Načipovali mě přímo v salonu za 15.000 Kč + DPH s tím, že záruky berou na sebe a přistupují k autu jako by čipované nebylo. Auto mi předávali se slovy, že se čip projeví až po třech dnech ježdění, že má auto inteligentní řídící jednotku, která do sebe po modifikaci načítá data, pak je vyhodnotí a teprve potom přepne do režimu zvýšeného výkonu. Zdálo se mi to jako pitomost, fakt je, že auto nejevilo známky zásahu. po třech dnech a asi 600 km se opravdu probudilo a změna je dost znatelná. spotřeba šla dolů o 0,5 l, auto bere pěkně už od cca 1500 otáček a po překročení 2200 je třeba se hlídat, protože červený pole je stašně blízko :-)
  3. TSI je zábavnější, to je bez debat. Ale silně pochybuju, že když dokázal u OII brát 9,7 l/100km tak že u SII kterej je těžší bude brát míň. Vím, že mám těžkou nohu, 2,0 TDI 125KW se mnou jezdí za 6,8 l/100km (najeto 26.000 km). styl jízdy mám pořád stejnej. Tankuju dvakrát týdně za cca 1600 Kč s tím že na nádrž ujedu asi 800 km. u TSI jsem ujel za 1600 Kč jen 550 km a to je o 0,9 Kč na km víc. Nikomu nenutím ani TDI ani TSI akorát mě pobouřila reakce, že když auto za mega tak bez stáda vepřů pod kapotou atd atd
  4. omlouvám se nováčkovi, patřilo to pro chlebicka :-)
  5. nováčku nováčku, si osel. mám to stejný akorat se 4x4 a v combi, najedu ročně 80.000 km a myslím, že většina lidí co volí našlapanou výbavu to dělají proto, že v autě tráví mraky času. takže tdi je úspora 1000 kč týdně. to je 52.000 Kč ročně a za to je pěkná dovolená. Na fin. rozdíl jsem došel když jsem dal auto na garanci a půjčili mi našlapanou OII 1,8 TSI co žrala 10 l/100 km takže žádná vymyšlená částka. :-) jednou to třeba pochopíš
  6. PS střechu na SII combi mám a můžu jen doporučit. je to fakt pecka. doba dodání byla ale delší. objednával jsem 20.11.2009 a auto mi dali až 20. 2. 2010.
  7. jezekm

    cena a sleva

    Ahoj, auto jsem objednával v listopadu, kvůli pan. střeše jsem dostal ale teprve v úterý. cena podle ceníku byla 1.074.490 Kč s DPH, sleva činila 120.110 Kč s DPH takže jsme platili 954.380 Kč s DPH (sleva tedy 11,2 %). možná někdo řekme, že to je málo, ale já jsem byl spokojenej. jinde se se mnou o této ceně nechtěli bavit. V autosalonu mi po prodeji řekli, že jim z auta zůstalo 420 Kč, jestli se tomu dá věřit nevím :-)
  8. :-) kdo dřív přijde, ten dřív mele :-)
  9. moc děkuju za odpovědi. včera jsem byl v autosalonu s tím, že střechu zruším. DOzvěděl jsem se tam, že střecha už se vyrábí a že auto dostanu do konce týdne. auta s p. střechou vyrábí chronologicky tak, jak byly podány objednávky a zatím jedou v omezené kapacitě. to znamená, že když si teď někdo objedná pan. střechu, tak bude opravdu čekat až těch 16 týdnů. Ti co ji měli objednanou z dřívějška jsou řešeni hned
  10. 25.11.2009 jsem si objednal SII s panoramatickou střechou, dodnes ho nemám a nikdo mi není schopen říci, kdy auto dostanu, po novém roce mi sdělili, že na výrobu SII s panoramatickou střechou je restrikce kvůli střeše, že problém by měl být odstraněn do 14 dnů a od té doby to postupně po týdnech oddalují. Nesetkal se s tímto problémem někdo??? Díky moc
  11. jezekm

    taha-netaha

    tohle se mi stavalo taky, stacilo vypnout a zapnout klicek a srovnalo se to. potom jsem prisel na to, ze mam prasklou podtlakovou hadicku na vyrovnani tlaku od turba. vymena za 50 Kc a je po problemu
×
×
  • Vytvořit nový...