Publikováno Květen 23, 200718 r Zdravím, nevíte náhodou někdo originální katalogové číslo na spodní díl spínací skříňky starší typ ? Nové provedení je 4B0 905 849 a našel jsem číslo 4A0.905.849 B. Nevíte co to je ?
Květen 24, 200718 r Zdravím, nevíte náhodou někdo originální katalogové číslo na spodní díl spínací skříňky starší typ ?Nové provedení je 4B0 905 849 a našel jsem číslo 4A0.905.849 B. Nevíte co to je ? je to podle roku výroby, resp. výrobního čísla auta ten díl 849 je do výr čísla: 1U-W-045381 a 849B je od 1U-W-045382 ty pomlčky jsou čísla nebo písmena, ale nepodstatná.
Září 16, 200816 r Kamarád má OI r.v.96 a přestal mu držet klíč v poloze zaplého zapalování, prostě se klíček vrátí do polohy vyplého motoru. Měl někdo tento problém, jde to snadno opravit, nebo se musí měnit celá spínací skříňka?
Září 17, 200816 r musí se vyměni spínací čás co je za spínačkou - samonej zámek nemá v sobě prúžinu/ aretaci
Září 17, 200816 r Vyměňte ořech a bude bez problému jak píše Vaša, stojí 300-500kč jak kde, musí se sundat plast pod páčkama a drží k tubusu dvouma červíkama zalitýma červenou barvou.
Květen 8, 201015 r Zdar Pánové. Prosím o radu. Při zařazení zpátečky občas chcípne motor. Stává se to čím dál častěji. Někde sem se dočet že to dělá špatná spínací skřínka. Co vy na to. Dík za rady. Mám 1,9 TDi 81KW AHF rok 2000
Květen 9, 201015 r tento problém sem řešil na GIV a bylo to tou el. kostkou spínačky. začalo to taky občas, pak už to nešlo projistotu nastartovat vůbec. radek
Květen 9, 201015 r se zpátečkou to nijak nemůže souviset nebo by s tím souviselo vše co zapneš v autě
Květen 10, 201015 r vašo, vím o čem mluvím. zapl jsem zapalování na kontrolky, zařadil sem zpátečku a všechny kontrolky zhasly, ale to už bylo další stádium toho jak to po zařazení zdechalo, to už to nešlo nastartovat vůbec. radek
Květen 11, 201015 r jak psal vasa, to by to pak chciplo pri jakykoliv spotrebe elektriny, kdyz napr. zapnes vetrak, nebo slapnes na brzdy - ty zerou vic nez zpatecky nejak se mi to nezda
Květen 11, 201015 r Dík za odpovědi. Zkusim tu spínačku a dám vědět jestli to pomohlo. Jinak kontrolky někdy po zapnutí klíčku poblikavaj, tak snad to bude ono. Součástky kolem el. asi origo že. Těch náhražkovejch šmejdů z Číny se docela bojim.
Květen 11, 201015 r pokud ti to blbne při zařazení zpátečky je vadnej spínač zpátečky má zkrat a při zkratu zhasne přístrojovka nejsnáz to zjistíš tim že odpojíš spínač zpátečky když to přestane je jasno spínač zpátečky vadnej
Květen 12, 201015 r Tak sem si koupil dnes spínačku za 700,-. Rozebral sem to a zjistil že mě prodali neco jinýho (Auto kelly). Když sem tam vrazil starou zpět tak to začalo blbnout ještě víc. Při pomalém otáčení klíče v zapalování v jednom bodě rozsvítěj kontrolky a o kosek dál zase zhasnou. Takže to vypadá opravdu na tu spínačku. Asi bude vychozená. A proč to dělá zrovna při zpátečce, tak z toho sem taky jelen.
Květen 14, 201015 r je to hold divný, nevím proč ale začne se to projevovat na té zpátečce takže teorie o tym, že by to dělalo i při zaplé klimě apod prostě co odebírá jsou pasé. radek
Červen 11, 201015 r U Octavie r.v. 1997 mi jde spatne otacet spinackou do prvni polohy. Zamek volantu je uvolneny a stejne nejde otocit klicem podobne, jako by byl volant zamceny. Jde to bud silou a nebo neustalym kroucenim. Protoze jsem chtel stejne menit zamky, vymenil jsem i zamek spinacky, sice to pomohlo, ale asi jen na 3mesice (divny) a ted to dela zas. Pomuze vymena spinaci casti - orechu? Pry se delaji dva typy, muzu nejak poznat jaky je v tehle Octavce, aniz bych to musel rozebrat? Nekde na foru jsem cetl navod, jak na vymenu orechu, nevite kde je?
Červenec 15, 201015 r Potřebuju poradit. Když dám klíč do spínací skříňky,a chci otočit zapalování,musím hejbat volantem,aby se klíč pootočil. V čem je problém,stačí vyměnit jen spínací skří\ńku,nebo to je něco jiného. Díky.
Červenec 16, 201015 r podle me ne, problem bude v casti co je pevne pridelana k volantovy tyci, v zamku volantu, to s vlozkou zamku, ani se spinacim orechem nema nic spolecnyho To ze to nejde odemknout, pokud se volant snazi otacet a drziho cep zamku, je normalni.
Červenec 16, 201015 r :doh :doh :doh Problém není v ničem Zámek se zamkne pootočením volantu. Ten se pak snaží vrátit do původní polohy a "tlačí" na zámek, takže nejde pootočit. Volantem ho "uvolníš" aby šel lehce. To je jako kdybys vytahoval dveře z pantů a vysel na nich. Taky by šly těžko.
Červenec 16, 201015 r u kamose taky na oktavce to jde pekne pootocit volantem a pak klickem,ale u me to je nekdy jak pri zapase,skoro na zlomeni klicku. takze asi bude problem nekde na te tyci od volantu,s tim asi nic neudelam :-( Upraveno Červenec 16, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Leden 21, 201312 r z jakého důvodu mají novější auta, jako třeba Octavia spínací skříňku integrovanou ve sloupku volantu a nemají ji vedle sloupku volantu, jako např. Felicia? Je to z bezpečnostních důvodů?
Únor 28, 20169 r Caute, na mojej Octavii 1 mi nedavno pri startovani praskol ten kovovy vybezok, ktory otaca spinacou skrinkou. Kedze ta vec na obrazku sa neda samostatne kupit, narezal som v mieste zlomu zavit a nasroboval tam novy opracovany trn. Po zmontovani vsetko funguje v poriadku, akurat mi po vytiahnuti kluca stale hra radio, ktore sa predtym vyplo. A ked zabudnem vypnut svetla, tak po vytiahnuti kluca mi to ten bzuciak nesignalizuje, predtym to fungovalo. Ziadne kabliky som inak neprepajal, vsetko je tak, ako bolo. Neviete, v com moze byt problem? Diky moc vsetkym za radu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.