Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, nevíte náhodou někdo originální katalogové číslo na spodní díl spínací skříňky starší typ ?

Nové provedení je 4B0 905 849 a našel jsem číslo 4A0.905.849 B. Nevíte co to je ?

Vloženo
Zdravím, nevíte náhodou někdo originální katalogové číslo na spodní díl spínací skříňky starší typ ?

Nové provedení je 4B0 905 849 a našel jsem číslo 4A0.905.849 B. Nevíte co to je ?

je to podle roku výroby, resp. výrobního čísla auta ten díl 849 je do výr čísla: 1U-W-045381 a 849B je od 1U-W-045382 ty pomlčky jsou čísla nebo písmena, ale nepodstatná.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Kamarád má OI r.v.96 a přestal mu držet klíč v poloze zaplého zapalování, prostě se klíček vrátí do polohy vyplého motoru. Měl někdo tento problém, jde to snadno opravit, nebo se musí měnit celá spínací skříňka?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdar Pánové. Prosím o radu. Při zařazení zpátečky občas chcípne motor. Stává se to čím dál častěji. Někde sem se dočet že to dělá špatná spínací skřínka. Co vy na to. Dík za rady. Mám 1,9 TDi 81KW AHF rok 2000

Vloženo

vašo, vím o čem mluvím. zapl jsem zapalování na kontrolky, zařadil sem zpátečku a všechny kontrolky zhasly, ale to už bylo další stádium toho jak to po zařazení zdechalo, to už to nešlo nastartovat vůbec. radek

Vloženo

jak psal vasa, to by to pak chciplo pri jakykoliv spotrebe elektriny, kdyz napr. zapnes vetrak, nebo slapnes na brzdy - ty zerou vic nez zpatecky

nejak se mi to nezda :(

Vloženo

Dík za odpovědi. Zkusim tu spínačku a dám vědět jestli to pomohlo. Jinak kontrolky někdy po zapnutí klíčku poblikavaj, tak snad to bude ono. Součástky kolem el. asi origo že. Těch náhražkovejch šmejdů z Číny se docela bojim.

Vloženo

pokud ti to blbne při zařazení zpátečky je vadnej spínač zpátečky má zkrat a při zkratu zhasne přístrojovka nejsnáz to zjistíš tim že odpojíš spínač zpátečky když to přestane je jasno spínač zpátečky vadnej

Vloženo

Tak sem si koupil dnes spínačku za 700,-. Rozebral sem to a zjistil že mě prodali neco jinýho (Auto kelly). :worthy Když sem tam vrazil starou zpět tak to začalo blbnout ještě víc. Při pomalém otáčení klíče v zapalování v jednom bodě rozsvítěj kontrolky a o kosek dál zase zhasnou. Takže to vypadá opravdu na tu spínačku. Asi bude vychozená. A proč to dělá zrovna při zpátečce, tak z toho sem taky jelen.

Vloženo

je to hold divný, nevím proč ale začne se to projevovat na té zpátečce takže teorie o tym, že by to dělalo i při zaplé klimě apod prostě co odebírá jsou pasé. radek

  • o 4 týdny později...
Vloženo

U Octavie r.v. 1997 mi jde spatne otacet spinackou do prvni polohy. Zamek volantu je uvolneny a stejne nejde otocit klicem podobne, jako by byl volant zamceny. Jde to bud silou a nebo neustalym kroucenim. Protoze jsem chtel stejne menit zamky, vymenil jsem i zamek spinacky, sice to pomohlo, ale asi jen na 3mesice (divny) a ted to dela zas. Pomuze vymena spinaci casti - orechu? Pry se delaji dva typy, muzu nejak poznat jaky je v tehle Octavce, aniz bych to musel rozebrat? Nekde na foru jsem cetl navod, jak na vymenu orechu, nevite kde je?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Potřebuju poradit. Když dám klíč do spínací skříňky,a chci otočit zapalování,musím hejbat volantem,aby se klíč pootočil. V čem je problém,stačí vyměnit jen spínací skří\ńku,nebo to je něco jiného. Díky.

Vloženo

podle me ne,

problem bude v casti co je pevne pridelana k volantovy tyci, v zamku volantu, to s vlozkou zamku, ani se spinacim orechem nema nic spolecnyho

To ze to nejde odemknout, pokud se volant snazi otacet a drziho cep zamku, je normalni.

Vloženo

:doh :doh :doh :doh :doh :doh :doh

Problém není v ničem

Zámek se zamkne pootočením volantu. Ten se pak snaží vrátit do původní polohy a "tlačí" na zámek, takže nejde pootočit. Volantem ho "uvolníš" aby šel lehce.

To je jako kdybys vytahoval dveře z pantů a vysel na nich. Taky by šly těžko.

Vloženo (editace)

u kamose taky na oktavce to jde pekne pootocit volantem a pak klickem,ale u me to je nekdy jak pri zapase,skoro na zlomeni klicku. takze asi bude problem nekde na te tyci od volantu,s tim asi nic neudelam :-(

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
  • o 2 roky později...
  • o 3 roky později...
Vloženo

Caute, na mojej Octavii 1 mi nedavno pri startovani praskol ten kovovy vybezok, ktory otaca spinacou skrinkou. Kedze ta vec na obrazku 

sa neda samostatne kupit, narezal som v mieste zlomu zavit a nasroboval tam novy opracovany trn. Po zmontovani vsetko funguje v poriadku, akurat mi po vytiahnuti kluca stale hra radio, ktore sa predtym vyplo. A ked zabudnem vypnut svetla, tak po vytiahnuti kluca mi to ten bzuciak nesignalizuje, predtym to fungovalo. Ziadne kabliky som inak neprepajal, vsetko je tak, ako bolo.

Neviete, v com moze byt problem?

 

Diky moc vsetkym za radu.

 

 

post-76430-0-28004100-1456663493_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...