Květen 7, 201411 r Chtěl bych se doptat na jednu věc ohledně výměny oleje. Chci si provést mezivýměnu sám doma /dříve než doporučuje servis/ - dojde při tom nebo potom k nějaké reakci čidelči signalizaci na přístr. desce, nebo ta výměna nemá žádný vliv na čidla?
Květen 7, 201411 r Od výměny oleje v servisu máš nastavený servisní interval , zřejmě 15000km. Takže ty si uděláš mezivýměnu , která nemá vliv na žádný čidla , ukazatele.
Květen 7, 201411 r strejdovi tam leji SHELL Helix Ultra 5W-40, splnuje VW502.00, litr za 138kč....není c ořešit
Květen 7, 201411 r Cimbu v článku o HTP kecá a to hned několikrát. 1) Teplosměnná plocha 3 válce je menší než 4 válce. 2) HTP nezahřívá olej více než jiné motory, nejen já jsem si to měřil. 3) Na přední straně motoru NENÍ hlavní olejový kanál. Milej zlatej nevím jestli jsi viděl motor HTP rozdělanej ,ale ten kanál tam je jak vrata a tím stíká z hlavy do vany olej.Je hned za katíkem a ta clona tam moc funkční není. A proč myslíš, že na VW POLU je katík pod autem?Zkrátka to na Škodovce nikdo předělávat nehodlal a na Polu si nemohli pokazit renomé.
Květen 7, 201411 r To ale není hlavní kanál, kterým teče olej do motoru. A ve vaně olej přehřátý není. Katalyzátor před motorem nemá jen Fábie.
Květen 7, 201411 r Polo má kat třeba tady http://www.evyfuk.cz/vyfuky/VOLKSWAGEN/Polo/1.2i/09091030/ :-) Ale liší se to typ od typu ..... Upraveno Květen 7, 201411 r od McMatej
Květen 8, 201411 r Cimbu v článku o HTP kecá a to hned několikrát. 2) HTP nezahřívá olej více než jiné motory, nejen já jsem si to měřil. Ahoj, chcem sa len opýtať akú teplotu si nameral a za akých podmienok.
Květen 8, 201411 r Už si to přesně nepamatuju. Naměřil jsem asi tak 100 až 110 stupňů, měřil jsem několik dní, při různém provozu, město, okresky, dálnice. Venkovní teploty skoro 30 stupňů, rychlosti se snažím dodržovat. Nejvíc jsem naměřil při popojíždění v koloně, ale nijak znepokojující hodnoty. Chtěl jsem izolovat katalyzátor nebo přední stranu motoru, ale po měření jsem to v klidu nechal tak jak to je. Měřil i uživatel E1. na okruhu s 1.2 TSI a taky (vzhledem k zatížení) pohodové teploty. Upraveno Květen 8, 201411 r od McMatej
Květen 8, 201411 r Takže bolo skoro 30 stupnov, 130 na tachometri na diaľnici a olej do 110? To je ešte vcelku v norme. Pri tropickom počasí a maximálke by to zrejme stále bolo OK, 150 je asi dosť prehnaná hodnota a dosť pochybujem že ju niekedy autori toho populistického článku fakt namerali....
Květen 19, 201411 r Zdar. Chtěl bych se optat na téma - teplota oleje, zda se teplota olej mění s rytmem jízdy nebo zda je stále přibližně stejná. Tedy zda při jízdě 130 bude vyšší než když jedu 100 a jak je nejlepší motor ochladit, kdysi se u karburátorů říkalo že sundáním nohy z plynu se chladí motor přívodem chladného paliva - jak je to dnes když chci nechat motor "ochladit", jet na volnoběh třeba jedu-li z kopce - nebo to prakticky nejde?
Listopad 11, 201410 r Panove, nevite nekdo jaky je rozdil mezi Shell Hx6 a Hx7? Obe jsou 10w-40, obe maji stejne normy, obe splnuji VW502.00.
Listopad 13, 201410 r Celkovo Shell ma politiku ze jeden olej predava pod viacero oznaceniami (tvrdili to o HX7 vs. Helix Ultra. Druhy pripad ked som zhanal olej do diesla tak som sa dozvedel z ich infolinky ze ho premenovali a nezmenili zlozenie) Jak sa tak divam na technicke listy, mnohe parametre sa zhoduju. HX7 o sebe tvrdi ze si udrzi viskozitu (vysoka strihova stabilita), takze bude vhodnejsi na narocnejsie (vykonovo) jazdy. Celkovo HX7 plni viacero noriem, niektore mozno o nieco prisnejsie. Na bezne jazdenie urcite staci akakolvek 10w-40 (kludne mogul, total, co bude lacnejsie) co splnuje vw502.00. Zalezi viac na dostatocne castych vymenach oleja (povedzme do 10k km pri beznom pouzivani) Ak chces lepsie mazanie pri silnych mrazoch tak radsej 5w-40.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.