Wittmann Vloženo 17. Září 2007 Sdílet Vloženo 17. Září 2007 Mam este jednu otazku.Pri dlhej ceste a zapnutom tempomate a cyklovaci stieracov mi obcas vypadne tempomat. Akoby cyklovac ovplyvnoval tempomat - pri zapnuti stieracov akoby cuklo s autom. Nevie niekto co s tym? hledej na foru - někde se to tady bylo. Tuším, že to dělá slabší alternátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 18. Září 2007 Sdílet Vloženo 18. Září 2007 Kdyz di to ted davam dohromady, tak pri urcite kombinaci BGG 6Q1...049 bez indexu tempomat nepodporuje... Uz jsem se s tim taky trapil. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 18. Září 2007 Sdílet Vloženo 18. Září 2007 Mam este jednu otazku.Pri dlhej ceste a zapnutom tempomate a cyklovaci stieracov mi obcas vypadne tempomat. Akoby cyklovac ovplyvnoval tempomat - pri zapnuti stieracov akoby cuklo s autom. Nevie niekto co s tym? Pokud máš 1.4 MPi, tak je to normální jev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 (editace) mam problem s tempomatom. mam rj motoru cislo 03E 906 033 A kodovani 00071 rj komfortu cislo 6Q0 959 433 H kodovani 00067 a tu BSG cislo 6Q1 937 049 D tu som menil teraz koli triplingu. Tempomat mi nefunguje. resp nie som si isty ci som ho dobre nakodoval. Mam VAG-COM SVO 607.2. isiel som do 01-Motor, 11-login a tam som dal kod 11463 a ukoncil. Urobil som nieco zle? Neurobil som nieco? Nieco s niecim sa "bije"? Prosim o radu. Editováno: 12. Říjen 2007, autor: cartmanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 (editace) a měl jsi při kódování nastartováno? Editováno: 12. Říjen 2007, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 (editace) Tempomat sa aktivoval? V identifikácii RJ je pri aktivovanom tempomate písmeno G. Skús aj blok nameraných hodnôt - tam najskôr zistíš prečo nejde. Editováno: 13. Říjen 2007, autor: Koldo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 (editace) Nemal som nastartovane. Mal som klucik v prvej polohe... Zeby bola chyba v tom? Skusim hned ako pridem domov. No uz som nastartovane mal a ked som dal login a kod 11463, tak mi to napisalo ze jednotka neprijala kod. Po porade s Proforom som zistil, ze noemozem mat nastartovane. Tak som dal 11463 a v nameranych hodnotach vidim iba ze sa tempomat zapol do polohy on. Zmeni sa mi v lavom okienku namerane hodnoty z 0000 na 0011. Ked dam set tak sa neudeje nic. V lavom okienku vidim rychlost a zaroven aj to ci je zmacknuta spojka alebo brzda. Draty mam urcite zapojene dobre az na to teda, ze na brzde ho este nemam naletovany. Vyzera to tak ako keby bola zla packa. Prekontrolujem este zapojenie konektora na packe a mam este jednu kabelaz tak vyskusam aj tu. iste je, ze zatial mi to nejde. Este mam otazku, to ine umiestnenie bieleho kabla od 9/2004 nemozem mat uz aj ja 8/2003? Ked je kabelaz 9/2004 tak tam vobec nie je biely konektor? Lebo ja tam mam aj biely aj cerevny. Ale myslim, ze som niekde cital, ze ak je kabelaz 9/2004 tak lava strana priechodky medzisteny je z pohladu vodica skoro prazdna a ja tam mam 6-7 konektorov a vpravo 5 konektorov. inak strasne vsetkych obdivujem co to namontovali bez sundavani pristrojovky...asi mam bravcovu ruku ale bsg som vycvakal celu relatka som povytahoval a a ani nahodou som sa tam nedostal. inak som si teraz este raz precital sedem stran v tejto teme a urcite nemam elktriku MR2005. este ma napada zle spojenie dratu na brzde alebo zle nacvaknuty konektor v packe.... na tom brzdovom spinaci to koresponduje s farbou dratu na tempomatovej kabelazi? mal som to dat na modro cerveny? Editováno: 14. Říjen 2007, autor: cartmanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 no já bych viděl problém v tom, že nemáš zapojený drát na brzdě. Sešlápnutí brzdy je jedna z bezpečnostních pojistek, jak tempomat vypnout, takže je možné, že se tomu auto brání. Jinak v DP se píše, že při kódování tempomatu musí běžet motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 ked bezi motor tak rj motoru nezoberie ziaden kod. a teda ta brzda je modro cerveny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 ked bezi motor tak rj motoru nezoberie ziaden kod.a teda ta brzda je modro cerveny? divné, tempomat kóduji vždy při spuštěném motoru. Nový kód se samozřejmě načte až po vypnutí zapalování. A z DP se ta barva drátů vyčíst nedá? To si bude asi málokdo pamatovat z hlavy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 no pri spustenom motore kontrolujem v 66 namerane hodnoty ale pri nastratovanomm motore sa neda kodovat moja rj motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 Pri naštartovanom motore mi nešiel tempomat vôbec nakódovať. Vodič z brzdy je PRÍVOD NAPÁJANIA na páčku, t.j. môže to byť akýchkoľvek +12 V, ale musí to byť pripojené na +. Skús premerať výstupy z páčky na BSG aj na RJ motora - tuná je rozdiel oproti schéme z DP do 2002, z medzisteny ide biely vodič na iný pin RJ motora ako je v schéme (aspoň u môjho auta 1,2 47kW 2003). Stlačenie brzdy, spojky posiela na RJ motora BSG. Pokiaľ si myslíš, že máš zlú páčku, zapoj to napriamo, bez páčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 tak koldo toto ma zabilo. dakujem za pomoc ale nedalo by sa to polopatistickejsie? "Skús premerať výstupy z páčky na BSG aj na RJ motora - tuná je rozdiel oproti schéme z DP do 2002, z medzisteny ide biely vodič na iný pin RJ motora ako je v schéme (aspoň u môjho auta 1,2 47kW 2003)." Ako mam premerat vystupy z packy? Ja mam tiez 1.2 47kW 8/2003... nejaky problem? "Stlačenie brzdy, spojky posiela na RJ motora BSG. " nerozumiem... "Pokiaľ si myslíš, že máš zlú páčku, zapoj to napriamo, bez páčky." ako bez packy napriamo? fakt sa citim ako tupon, ale nerozumiem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Výstupy z páčky premeráš jednoducho - vodič, čo má byť pripojený na brzdu (+12V) necháš zapojený, vytiahneš konektor z BSG a voltmetrom meriaš, či v jednotlivých polohách páčky je +12V tam, kde podľa schémy má byť t.j.: popis je pre páčku s kolískou. vypnutý tempomat - nikde. biely vodič (RJ motora) - vo všetkých polohách okrem vypnutej toto je ten vodič, ktorý je na RJ motora na inej pozícii (závisí od verzie RJ motora) ako sa píše v návode na montáž tempomatu -totižto mal som BSG 6Q2 a po výmene mi tempomat nechcel ísť - nebol som si istý, či ide vodič z medzisteny na RJ motoru. Po rozobratí konektora RJ motora príslušná pozícia bola prázdna,tak som si myslel, že nie je spojený príslušný kontakt konektora v medzistene s RJ motora - ale bol. Tu je o tom trochu: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9447&st=50 Jednoducho - po zapnutí tempomatu sa tu objaví +12V, je to signál o zapnutí tempomatu pre RJ motoru. XS3 T6/3 - okrem vypnutej vo všetkých polohách XS3 T6/2 - (deaktivácia tempomatu - medzipoloha medzi zap. a vypnutým tempomatom) v zapnutej polohe je +12V, po zatlačení do medzipolohy (deaktivácia) sa +12V stratí XS3 T6/5 - (reset) +12V po stlačení kolísky hore (+) XS3 T6/6 - (set) +12V po stlačení kolísky dole (-) Kabeláž tempomatu nemá nič spoločné so stláčaním brzdy a spojky - toto sleduje BSG pomocou spínačov na brzde a spojke a signály sú nezávislé od kabeláže tempomatu, info o stlačení ide po CANe z BSG do RJ motora - takže tu by chyba nemala byť (jedine vadný spínač - spojka alebo brzda, ale to asi nie, lebo ako píšeš to VAG ukazuje). Napriamo to zapojíš jednoducho (podľa schémy): +12 V privedieš na konektor v medzistene ("biely vodič"), XS3 T6/2 a XS3 T6/3 - tým nasimuluješ zapnutý tempomat. potom počas jazdy krátkodobo pripojíš +12V (toto môšeš mať cez nejaké tlačítko, prípadne len spojíš dva drôty) na pozíciu XS3 T6/6 (set) - aktivuješ tempomat pri rýchlosti nad 30 km/h a pokiaľ je všetko OK, mal by držať rýchlosť. Ak nemáš schému, niekde ju tu nájdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 (editace) Pekne profesionalna odpoved... dakujem. Teraz som trosku pn tak mam zakazane vychadzat, ale podla takehoto simple navodu to zvladnem aj ja. Dakujem velmi pekne. tak som to nezvladol a vycestoval k proforovi. ked som videl ako to robi tak som to uz pochopil aj ja. mal som zlu kabelaz, resp zle napinovany konektor pred tempomatovou packou. Velmi pekne dakujem Proforovi a Koldovi. Uz tempomatim a som rad. Tak som dnes jazdil jak blbecek 50 po meste a ustalene...hehe chyba mi vizualna spatna vazba. mama maxidot a teda nemam v pristrojovke ledku na tempomat. napada niekoho kam dat tri ledky? jedna zapnute a jedna plus a jedna minus. Editováno: 18. Říjen 2007, autor: cartmanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Zajímalo by jestli se Vám nějak změnila spotřeba, když jezdíte s tempomatem a bez něho. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Mě to vychází o malinko víc, kdž šlapu sám, tak třeba do kopce tolik nepřidávám a víc se přizpůsobím terénu, ale je to jen dojem. Každopádně při větších a prudkých stoupáních a klesáních jedu radší sám, protože rychlost dokářu korigovat plynuleji a citlivěji než tempomat, který na začínající kopec reaguje prostě pomalu a potom se to snaží dohonit za cemu vyšší rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 ja zase urcite setrim. sto percentne. na rovinke mam tendenci stale pridavat a zrazu idem na 80 tke 120. A s tempomatom si strasne falosne spievam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 No to je ale něco úplně jiného. Já mám ny mysli jízdu konstatní rychlostí. Když se někdo nedokáže udržet a jet stále stejně rychle, tak je pro něj rozhodně lepší tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 s tempomatem mi spotřeba jednoznačně klesla. Mám 1,4 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 ale aj tak neviem na rovinke udrzat taku konstantnu rychlost ako tempomat. udrzim ju chvilku, potom sa pozabudnes a uz ides sto a potom to pustis a cakas kym klesne a potom trosku pridas a s tempomatom sa mi to zda take komfortnejsie a plynulejsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Tak komfortnější je to každopádně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 (editace) klucí, tak sem to tu pročetl, a také mám 1.4 mpi 50 kw..jenže nemám ani ABS, jen přední okna v el, a vyhřejvaný zrcátka..taky v el..a výroba je 00. Četl sem že s ABS to fachá ale když nejni ABS tak to má vliv nebo ne? nemyslím ted to vyskakování při cyklovači, s tím by se člověk asi smířil, ael aby vůbec fachal bez ABS?? bo jestli to má vůbec význam na tenhle motor dávat?? díky za info Editováno: 22. Říjen 2007, autor: joujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 1,4 50 KW UPLNE V POHODE tempomat zvladne. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Jasne. A s ABS to nemá nic společnýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.