Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Dá se nějak aktivovat VAGem (nebo nějak) signalizace otevřených dveří/kufru? Mám verzi budíků Comfort (MR03). Nikde jsem o tom nic v DP nenašel.

Nebo byla seriově signalizace až ve verzi Elegance? Tudíž bych musel mít budíky z elegance? V DP nikde se o kódování nic nepíše...

ano aby to fungovalo musia byt budiky s elegancu, pripadne prehrat EPROM z elegancovych budikov do comfortackych. tiez som badal ci by to slo, VAGom nie, ale su na to chlapci co to dokazu inymi programami...

Vloženo

Takže se mi jako benzín čerpá celkem 2x? Když přece zapnu zapalování tak běží benzín. čerpadlo ( a pak když vypnu motor), nebo se pletu? A ten zvuk toho "bzučení" se mi zdá jiný? Ale nehádám se :feve:

Vloženo

neviem to teraz presne, viem ze- ano, predcerpa sa po otvoreni dveri a nehadam sa ale je to mozne ze aj po otoceni klucom...ale po vypnuti motora a otvoreni dveri sa nepredcerpa, pre tie dvere to funguje len ak ich otvoris po tom co mas zamknute alebo je to nejak casovo osetrene od posledneho startovania, to presne neviem, proste len ked nastupujes (vacsinou teda...)...a vlastne skusenosti s tym nemam, ja mam 2002 rocnik a tma predcerpava po otoceni klucom, to su len info ktore som nasiel tu na fore kedysi davnejsie... ale hej je to predcerpannie paliva ale aky vzynam to ma ak to robi aj po otoceni klucom to ti nepoiviem...

Vloženo
ano aby to fungovalo musia byt budiky s elegancu, pripadne prehrat EPROM z elegancovych budikov do comfortackych. tiez som badal ci by to slo, VAGom nie, ale su na to chlapci co to dokazu inymi programami...

Samozdřejmě nevím jak vypadají budíky na comfortu, ale nejsem si uplně jistí,že to půjde flashnout, protože třeba budíky s classiku tam vůbec nemají LED-ky.

Vloženo

ano na clasiku nie su ledky, ale na komfortovych su a ide to...ale hovorim chce to nejakeho manika co ma soft a kabel a dokaze prehrat EPROM...sam som o tom uuvazoval a badal preco mi to nesvieti ked to nakodujem, ale proste je tma iny epromka v tych elegancovych budikoch...niekde som to tu uz rozoberal ked som sa o to pokusal...

Vloženo

Pro Martttin:

Takže k těm dveřím - netušil sem, že to bude zrovna hned po otevření auta předčerpávat benzín, to mě fakt předtím nikdy nenapadlo, takže díky za info! Každopádně, co sem se všiml - můj švagr má Fabii Classic r.v.2007 a mu to předčerpává zrovna jen při startování - tak jak píšeš, a proto si myslím že to předčerpává takhle i mě, ale to už neřešme. A když vypnu motor, hned se zase ten benzín znovu předčerpá (opět mi to bzučí) - dveře jsou zavřené samozřejmě, takhle sem to původně myslel, asi sem to předtím špatně formuloval. K tomu nehádání - to sem jen chtěl napsat, že ty zvuky toho "bzučení" se mi zdají odlišné při tom otevření dveří a otočení klíčkem, ale to bude asi tím, že už pak sedím v autě.? Už dost už mi z toho bzučí v hlavě. Díky za informace !! :palec2:

Vloženo (editace)

naozaj presne neviem ako a ktore auta a verze to predcerpanie maju, mne bolo povedane ze sa to da aktivovat VAGom na vsetkych autach ak maju prislusnu RJ ktora to podporuje, ale standardne od vyroby sa to aktivovalo od r.v. 2004 zevraj a asi ot bude aj vybavou (aj ked je to podla mna hlupost) lebo ty mas eleganca a svagor clasika. avsak to preco ti to robi aj po vypnuti motoru tiez neviem, ale podla mojho nazoru, zatial to v najvacsou pravdepodobnopstou ukazuje na zly mikrospinac v zamku a kedze je tam sama elektronika mozno to sposobuje aj to opätovne predcerpavanie po vypnuti motora, elektrika sa v takych pripadoch sprava nevyspytatelne. vymenil by som ten mikrospinac- mozes kupit cely zamok ci ako sa to vola alebo ak si troska zrucny staci len ten mikrospinac, je tu niekde aj navod v sekci instalacne manualy myslim a vyjde to o hodne lacnejsie...

Editováno: , autor: Martttin
Vloženo

No při výrobě těchto aut se asi více zaměřili na to, aby jsme my jako řidiči měli skvěle přichystány nejlepší podmínky pro startování motoru! Já tomu taky moc nerozumím - proč to tolikrát předčerpává ten benzín a švagrovi, který má classica to taky předčerpává po vypnutí motoru - vím to na 100%, jel sem s jeho autem nejmíň 5x ! Ale proč to tolikrát čerpá - nevím...

Vloženo (editace)

Čavte. Mám tiež problém s tým mikrospínačom pri spolujazdcových dverách :( a tak sa pýtam akej farby sú tie káble ktoré vedu ku mikrospínaču? chcem to tiež riešiť tým spínačom z Favorita :) a teraz ma napadlo keď by som potiahol káble do tých výstražných svetielok (classic) výbava nemám tie svetielka len odrázky takže keď by som si tam dal napr diody tak by to teoreticky svietilo keď by som otvoril dbvere či nie? poraďte pls ako to zrobiť čo najjednoduchšie :)

Prajem pekný deň Mino :feve:

Editováno: , autor: Mino9265
Vloženo

Mal by to byť fialovo-biely. S diódami by to malo fungovať, len potrebuješ dostať do dverí napájanie tých diód a nezabudni aj oddeľovaciu diódu na príslušný dverový vstup BSG.

Vloženo

To Koldo: Ok tak pozriem to dnes takže to stačí ak odizolujem ten fialový a pretiahnem na nový vypínač a kostru dam napr na dvere tak? a by to malo teoreticky ísť lol a tak potom tie diódy kašlem to si povedal zložito :D hehe ale vďaka :)

Vloženo

Teoreticky to stačí, prakticky odporúčam vypichnúť vodič z konektora dverí a pripojiť na spínač, alebo odcvaknúť v prechodke dverí, vytiahnuť do stĺpika a pripojiť spínač. V každom prípade odporúčam vadný mikrospínač odpojiť. Kostru na Favoritový spínač nepotrebuješ. Ideálne riešenie vymeniť mikrospínač, niekde sa tu riešili náhrady.

Vloženo
Vcelku v pohode, komplet kabeláž aj s pinmi do BSG, len musis dvere trochu viac otvorit oproti mikrospinacom v dverach.

To znamená, že pokud mám dveře zavřené jen na jedno "cvaknutí", tak nepoznám, že jsou nedovřené?

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravim. Pánové, měl bych jeden dotaz. Sice trochu mimo, ale né zase tolik.

Všichni tady řešíte mikrospínač kontroly na otevření dveří. Ale zkoušel jste někdo měnit mikrospínače přímo v zámku? (Měly by být asi 4 stejně jako v Oktávce.) Potřebuju vyřešit problém s NEzamykáním/NEodemykáním centrálu klíčem a samovolného zamykání/odemykání následkem nějakého otřesu (během jízdy a nebo zabouchnutím dveří.)

Nemáte nějaký TYP NA VHODNOU NÁHRADU těchto mikrospínačů? Zámek jsem ještě nerozdělával a ani jsem nikde nenašel žádnou fotku rozebraného zámku. Našel jsem akorád obrázky zámku Octavia I a podle nich se mi zdá, že mikrospínače uvnitř zámku jsou menší než ten pro kontrolu otevření dveří. (Navíc v originále mají 3 vývody a ten pro otevření dveří má v originále vývody 2.) A protože náhrada mikrospínače otevření dveří je pro Octavii I i Fabii I stejná, tak si myslim, že ty ze zámku budou taky zaměnitelný. NEBO SE SNAD PLETU?

A nebo nenašel by se tady alespon někdo, kdo má doma nefunkční zámek a chtělo by se mu ho rozdělat a zjistit rozměry těch mikrospínačů? :-)

Nový zámek se mi kupovat nechce. A rozdělávat to vícekrát (rozebrat - prohlídnout mikrospínače - složit - sehnat mikrospínače - znova rozložit a pokusit se o výměnu - opět složit a doufat, že to bude fungovat) se mi taky nechce. Proto bych šel raději rovnou "najisto". :-)

Tak doufám, že mi uděláte radost a nezklamete moje naděje, které ve Vás JAKO ODBORNÍKY vkládám. :-)

Vloženo

Pánové, díky za snahu. Ale to mi radíte pořád to samý. Na těch vašich odkazech se konkrétně řeší jen ten mikrospínač kontroly otevření dvěří (Burgess V4NCT7). Ale já bych rád zjistil typ těch 4 mikrospínačů, co jsou přímo v zámku (mikrospínače CHERRY).

Ale je možný, že se nakonec obejdu i bez toho. Dneska totiž zamykání a odemykání klíčem zase začalo fungovat. Asi po měsíci. (Nereagovalo odemykání ani zamykání. Dneska zase funguje oboje.) Takže to spíš vypadá na nějaký studenák.

No, objednám ten Burgess a vyměním ho a když budu v tom, tak přepájím všechny spoje a uvidíme.

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo
Poradí mi nejaky odborník na elektro, jestli mohu svuj zbastlenej spinac pripojit? mam strach jestli to nemuze nejak zlobit.

Udělal jsem to tak a funguje to, barvy drátů jsem se tu někde dočetl (kostra na pantu, přestřihnout hnědožlutej, napájet a zaizolovat), ještě zadní a bude to. Použil jsem spínač z š120 za 25 Kč.

Vloženo
Udělal jsem to tak a funguje to, barvy drátů jsem se tu někde dočetl (kostra na pantu, přestřihnout hnědožlutej, napájet a zaizolovat), ještě zadní a bude to. Použil jsem spínač z š120 za 25 Kč.

Do karosrie by som diery nikdy nerobil, radšej sa pohrať s tou výmenou mikrospínača v zámkoch, už som to viac krát opravoval a funguje.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...