herrkomisar Vloženo 22. Září 2010 Sdílet Vloženo 22. Září 2010 Mám dotaz,už asi měsícem mi ruční brzda brzdí méně levé zadní kolo než pravé zadní.když zastavím v kopci a zatáhnu brzdu,je cítit jak levá strana auta klesne a pravá je zvedlá(zabržděná).Taky když z auta vysednu nebo nasednu slyším v ten moment skřípění od zadního kotoče.je fakt že jsem zhruba před tím měsíce musel vyměnit 1 brzdovou destičku z důvodu že se zadřel vodící třmen a váleček přitláčel destičku na kotouč a ta se obrousila.Podle mého jako by brzda v levo potřebovala přitáhnout za lanko aby se sevřela stejně jako ta v pravo.Ale přece to by nemělo mít vliv tam jsou samostavy né?koukal jsem pod popelník a trochu dotáhl závitovou spojku ale tím jsem si zkrátil jen záběr ruční brzdy.poradí někdo co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 27. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2010 nikdo nic nenadhodí? včera jsem sundal koleso,omrknul a sundal brzdiče,prohlédl a odskoušel jestli brzdič jezdí na pístkách,a vše se zdá být v poho.zhusil jsem i kleštěma zahejbat tím táhlem co je k němu natažené lanko ruční brzdy,taky se zdá být funkční.utáhl jsem ručku pod zadním popelníkem ještě o chlup ted už brzdí na prvím zub.pokud jí natáhnu až na druhý zub tak zadní kolo drží jako to druhé dobře.že by lanovod k tomu špatně brzdícímu kolu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelukaspe Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 (editace) mal som taky isty problem jedine co som sparvil bolo ze som vymenil lanka rucnej brzdy a bolo po probleme Editováno: 25. Říjen 2010, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 Vypadá to, že jeden lanovod je víc vytahaný, takže nejlepší bude, když oba lanovody vyměníš, mě čeká to samý (u bubnů), mám oba lanovody už vytahaný (jeden vypadá, že je víc, ale na technické nic neříkali) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 jaky na to ma vliv, ze bude nejaky lanovod vytahany? u rucni brzdy je "houpacka" na oba lanovody bude pusobit stejnou silou, bez ohledu na jejich delku zkontroloval bych oba trmeny, ze se muzou v cepech volne hybat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 (editace) ZDESIM:Si na velkom omyle. Vymenit komplet lanka P+L strana na rucnej brzde. HERRKOMISAR:Rucna brzda sa nastavuje na 4 zub . Editováno: 28. Září 2010, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 28. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2010 Díky za rady.vyměním lanka a potom uvidíme.jen se zeptám je tam nějaký problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 21. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 (editace) koukal jsem ještě jednou pod plasty u ruční brzdy a zdá se mi že mám ohnutý ten železný držák na lanka,je to možný že by měl být takhle nakrivo?ta kratší strana je ta strana kde méně brzdí kolo.poradí někdo? Editováno: 21. Říjen 2010, autor: herrkomisar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 (editace) HERRKOMISSAR: Drziak je O.K. ma mat taky tvar. Mas zle lanka. VYMENIT L+P stranu. Editováno: 22. Říjen 2010, autor: PROCHY603 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zuro Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Zdravím, také se přidávám k tomuto problému, ale na rozdíl já jsem ty lanka vyměnil a problém mám pořád, když to na ručce dotáhnu tak levé kolo mi už brzdí, ale pravým se dá ještě těžce otáčet, při zatáhnuté brzdě a odchodu z auta také skřípou brzdy, co takhle nápad vyměnit brzdič? nemůže to být chyba právě toho samoseřizovacího stavu, který vyjede po zatáhnutí a tudíž tlačí na pístek kotoučovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 (editace) Zuro - U bubnů se stává ,že zarezne roztahovací páka v čepu na pakně,pak brzdí jen jedna pakna - bubny dolů,vyndat pakny,rozhýbat páku a zpět... případně vyměnit co bude špatné... Editováno: 22. Říjen 2010, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zuro Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 HanyZ: s bubny mám zkušenosti, já mám právě kotouče :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 22. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Tak před 15min,jsem dodělal výměnu lanek ruční brzdy,docela to šlo,akorát se mi na obou stranách utrhl původní plastový dílek co je na lanovodu a je vsazený do ocelové trubice.musel jsem je pak páčit šroubovákem ven.zatím co jsem zkoušel v mírném kopci se zdá že je to v pořádku,snad jsem to ted nezakřikl. Ten držák lanek u páky ruční brzdy je i ted vychýlený k jedné straně ale né tak jako před výměnou na fotce.asi o polovinu méně. Díky PROCHY603 nebít tebe nejdříve bych laboroval s držákem lanek.Poslal jsi mě správným směrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2010 HERRKOMISAR: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 herrkomisar: Víš, jak jistě vyzkoušíš, jestli Ti obě kola brzdí stejně? Zajeď někam na jemný šterk nebo pisek, zatáhni lehce ručku a kousek popojeď. Když budeš takhle pokračovat po zoubku, zjistíš, které kolo brzdí víc a jaký je v brzdném účinku rozdíl. Když budeš mít na třetím zubu za sebou čáru na obou kolech, mělo by být vše oukej. Tak to alespoň dělám já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 (editace) Můžete mi někdo poradit jak mám správně seřídit ruční brzdu?Měl jsem jí dost volnou a když ji trochu přitáhnu,tak se mi cca po 2km dost hřeje pravej buben.Levej je studenej a pravej docela horkej.Když trochu povolim,tak je ručka zase volná a při zastavení v kopci prokluzuje. Pordíte někdo? Editováno: 2. Duben 2011, autor: vitezslav2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pohar Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 (editace) Vypadá to, že jeden lanovod je víc vytahaný, takže nejlepší bude, když oba lanovody vyměníš, mě čeká to samý (u bubnů), mám oba lanovody už vytahaný (jeden vypadá, že je víc, ale na technické nic neříkali) Vies mi poradit ako sa nastavuju zadne bubnove brzdy?mam dane nove bubny,pakny,valecky,lanka rucnej brzdy.Brzdi mi lave koleso viac ako prave.ked som to skusal nastavit s rucnou brzdou,tak mi lave koleso brzdilo a prave sa tocilo na volno.co s tym?dik. Editováno: 9. Březen 2012, autor: pohar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 (editace) Mám taky problémy s ruční brzdou.Má dlouhý chod,že skoro vůbec nebrzdí a když ji trochu přitáhnu (dva závity),tak už za jízdy brzdí levé kolo.Všechno jsem dával nový,lanovody,čelisti,prasátka,pružiny.Zítra už to jdu dát do servisu,pač si nevím rady. Editováno: 11. Červenec 2012, autor: vitezslav2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Tak se přidám do klubu Vyměnil sem čelisti, brzdové válečky, lanovody. Problém s "vytahaným" lankem zůstal stejný jako před opravou. Jedno lanko je jakoby delší o centimetr. Nevíte někdo v čem by mohl být problém? Samostav? Jinak opotřebený bubny? Díky za nějaké info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 alien27: pokud jsou tyto věci všechny vyměněny za nové, tak pak mě už jen napadá změřit tloušťku bubnů, jestli jsou stejně sjeté a ještě mě napadlo, měnil jsi čistě jen čelisti nebo komplet i s rozpěrkou, pružinama a samostavem? Já jsem zrovna před měsícem řešil problém, že jsem dal nové lanovody a pořád jsem byl u ruční brzdy na tom štelovacím šroubku skoro až nadoraz a brzdy moc nebrzdily, tak jsem koupil nový klínky samostavu (povodní klínky už byly obroušeny) http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA a nový rozpěrky http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA a http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA . Při výměně jsem zjistil, že problém byl hlavně v těch rozpěrkách, v místě styku s čelistmi byly ty staré rozpěrky na každé straně ubroušeny o více jak 1 mm a to ve výsledku udělá hooodně. Nyní se mi zadní kola kousnou i na suchým asfaltu a ruční brzdu mám nastavenou na 5 zubů s tím, že jsem v podstatě na začátku štelovacího šroubu u ruční brzdy vitezslav2: pokud ty brzdy ještě nemáš opravený, tak zkus udělat to samý co jsem psal alienovi, bude to buď bubnama nebo rozpěrkama společně s tím samostavem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Konny: Díky moc za reakci. Dnes sem to měl rozhozený, koukal sem hlavně na klínek, že ty vroubky po stranách jsou poměrně vyhlazený, ale na tom zjevně moc nesejde. Bubny sem změřit zapomněl, moje chyba. Nad tou rozpěrkou jsem dumal, byla taková omačkaná, vidíš dobrý nápad, měl jsem je obě změřit, porovnat. Zaměřím se na ně, dám vědět, dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Nemáš zač, co se týká klínků, pokud už postranách nejsou ty zoubky, tak dej nový, protože potom nedrží v poloze aby pakny byly pořád co nejvíc rozevřený a pokud ta rozpěrka už byla omačkaná, tak ji určitě vyměň, ono např. pouhý 1 mm na každé straně udělá ve výsledku opravdu hodně, ta investice do rozpěrek a těch klínků se určitě vyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 (editace) Ked sa menia pakne na zadnej naprave tak treba vymenit komplet vsetky diely ktore mas okolo pakny. T.j. klinky,strunky,brzdove valceky atd,atd. Su na to komplet sady. LINK: http://www.skoda-autodiely.sk/skoda-octavia-brzdove-celuste-original-topkit-ate-1-9-tdi-66-kw-1-6-mpi-55-kw.html Editováno: 1. Srpen 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Prochy: to máš pravdu, že jsou k dostání komplet sady, jenomže málokdo je koupí (pochybuju že i ty bys kupoval celou sadu), protože stojí takový ranec peněz, 99% lidí radši koupí jen samotné pakny a když je nějaký problém s nějakou součástkou, tak přikoupí jen ten špatný díl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 To máš pravdu, PROCHY603 by koupil hned celé nové auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.