Přejít na obsah

Mlžení předního skla


Chossse

Doporučené příspěvky

Zdravim,mel bych zase otazecku!? ;):help: Octa 2003!Kdyz sednu do auta venku je dejme tomu kolem 3-4 stupnu,nakopnu a jedu,ale po chvilce se brutalne zamlzi predni sklo i trochu bocni okna a trva to tak min 10min a vice nez se uplne odmlzi!Kamos ma taky octu,ale sklo je 3x rychleji odmlzene jak to moje!Jaky muze byt duvod???Dik za odpo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pred mesiacom som menil filter ale kazde rano len nadavam. cliamtronic v econ mode na plno a v podstate nestiha...

to uz asi normalne nie je, vsak?

Je to jedna z nemocí Octávek, s tím moc nenaděláš, nějaké to zlepšení výměnou filtru. Pak ti zbývá druhá možnost, SMÍŘIT SE S TÍM, protože to nikdy nebude uplně Ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jedna z nemocí Octávek, s tím moc nenaděláš, nějaké to zlepšení výměnou filtru. Pak ti zbývá druhá možnost, SMÍŘIT SE S TÍM, protože to nikdy nebude uplně Ok

Je to tak 14 dní co jsem filtr vyměnil. Rozdíl v proudění vzduchu hned patrný. S mlžením předního okna nemám problém, auto stojí v garáži a nechávám přiotevřené boční okno.

Zkus při jízdě trochu přiotevřít boční okénko. Mělo by se to rychleji odmlžit. Někde jsem o tom četl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak 14 dní co jsem filtr vyměnil. Rozdíl v proudění vzduchu hned patrný. S mlžením předního okna nemám problém, auto stojí v garáži a nechávám přiotevřené boční okno.

Zkus při jízdě trochu přiotevřít boční okénko. Mělo by se to rychleji odmlžit. Někde jsem o tom četl.

no je to logicke, len v podslednej dobe stale prsalo

nechcete odomna aby som kazdy mesiac za 400 menil filter. inac ked som vymenil tak to bolo trosku lepsie ale zas to je na prd

pozeral som v etke ze ani golfy nemaju inac riesene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okno se mlží pokud to máš puštěný na vnitřní oběh a je vlhčeji. Pokud to nemáš puštěný na vnitřní oběh, tak je ještě otázka jestli ti ta klapka funguje a nemáš to přepnutý na vnitřní a nevíš o tom. S tou klapkou jsou nějaké problémy, někde jsem tady něco o tom četl - bylo to i s fotkama. Něco tam praskne a ona neotvírá a nezavírá - pohledej.

Zamlžený okno nejlíp odmlžíš - vnější oběh, max teplý vzduch a pootevřít okna. Nejhorší je když zmokneš a máš mokrou bundu, to se to mlží tak že to zachráníš jen těma oknama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je to logicke, len v podslednej dobe stale prsalo

nechcete odomna aby som kazdy mesiac za 400 menil filter. inac ked som vymenil tak to bolo trosku lepsie ale zas to je na prd

pozeral som v etke ze ani golfy nemaju inac riesene

Kup si cca za 500 ofuky na boční okna. Mohu vřele doporučit. Můžeš si okénko přiotevřít a dovnitř neprší. Mám střešní okno ale v dešti je toto k nezaplacení zvláště když do auta sedneš v mokré bundě jak píše 1.8T. Jinak s tím má asi problém i audi. Jeli jsme v zimě s kamošem a jeho švagrem na lyže A4 1,8T. a jak jsme nasedali před zpáteční jízdou do auta tak nás jeho švára ometal ať mu nenataháme do auta sníh, že se mu pak rosí okna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše milix, nejdůležitější je, aby se do auta přineslo co nejméně vody. Sedět v autě v mokré bundě je pěkná blbost, ono sedět v autě i v suché bundě je pěkná blbost, vždyť to za pár minut hned topí. Takže mokré věci do kufru, pořádně oklepat boty a pravidelně třeba vyklepávat vodu z rohožek. Jinak Okty mají s mlžením problémy, ale ventilátor na doraz na čelní okno a mě se to tedy nijak zvlášť moc nemlží, je pravda, že Felicie na tohle byla lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pod cca 4 - 3 stupně se to při snižování teploty mlží. (je to nevychytaný, aspoň to byla nejčastější věc co sem slyšel) Řeším, ne výměnou filtru, ale (mam climatronic) při nastavení auto (asi i econ) dávám ofuk předního skla a až mi začne auto topit tak + na nohy. Regulace větráku funguje automaticky. Když náhodou má tendence mlžit manuálně přidám na otáčkách... S mlžením nemám problém, okýnka neotvírám..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pod cca 4 - 3 stupně se to při snižování teploty mlží. (je to nevychytaný, aspoň to byla nejčastější věc co sem slyšel) Řeším, ne výměnou filtru, ale (mam climatronic) při nastavení auto (asi i econ) dávám ofuk předního skla a až mi začne auto topit tak + na nohy. Regulace větráku funguje automaticky. Když náhodou má tendence mlžit manuálně přidám na otáčkách... S mlžením nemám problém, okýnka neotvírám..

To je výhoda auta s klimou. :) Ostatním bez klimy nezbude asi nic jiného než pootevřít to okénko. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou klimou se to tady už řešilo, že vysušuje vzduch a tím to lépe odmlžuje. Musím přiznat, že je to pravda a já to taky tak dělám. Ale je zase fakt, že klima nefunguje myslím pod 5°C. Takže jsem z toho nějaký zmatený. Může mi tedy někdo vysvětlit jak to doopravdy je? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si myslím, že to je tím, že pošlu prostě všechen vzduch od začátku na okno dokud se neohřeje. Tím se mi ani nezamlží a pak tam nechávám pořád něco foukat. Kdyby tam vopičáci daly normální ofuk z pod okna a od +3 dolu tam standartně klima posílala nějakej teplej vzduch mohlo bejt po problému.. Takhle to chce naštelovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše milix, nejdůležitější je, aby se do auta přineslo co nejméně vody. Sedět v autě v mokré bundě je pěkná blbost, ono sedět v autě i v suché bundě je pěkná blbost, vždyť to za pár minut hned topí. Takže mokré věci do kufru, pořádně oklepat boty a pravidelně třeba vyklepávat vodu z rohožek. Jinak Okty mají s mlžením problémy, ale ventilátor na doraz na čelní okno a mě se to tedy nijak zvlášť moc nemlží, je pravda, že Felicie na tohle byla lepší.

Tak já třeba popojíždím krátký trasy 3-5km... venku prší a že bych si v dešti u kufru sundaval bundu - to budu mít mokrej svetr... ale o to nejde, to je individuelní podle situace.

Ale vnitřní oběh - pokud máte vnitřní oběh a přetočíte knoflíkem foukání plně na sklo, tak se vnitřní oběh automaticky vypne (knoflík vyskočí) a pokud to už máte puštěný na sklo a chcete zapnout vnitřní oběh, tak nejde stisknout. Je vidět že vnitřní oběh je z hlediska mlžení problematický a ofuk při něm na sklo zvlášť.

Víte proč se fáčko (felinu jsem neměl ale předpokládám že to měla vyřešený stejně) tak málo mlžilo? Protože po stranách v kufru měl obrovké odvětrávací otvory které ústily v zadním nárazníku a tam vznikající potlak výrazně vysával - podporoval proudění vzduchu autem. Octa to má sice taky, ale menší a v těch otvorech je něco jako ventil/membrána která má zabraňovat stříkání vody do kufru. Octa ji má dost bytelnou, fafo tam mělo jen nějakou folii- no skoro nic..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou klimou se to tady už řešilo, že vysušuje vzduch a tím to lépe odmlžuje. Musím přiznat, že je to pravda a já to taky tak dělám. Ale je zase fakt, že klima nefunguje myslím pod 5°C. Takže jsem z toho nějaký zmatený. Může mi tedy někdo vysvětlit jak to doopravdy je? :help:

od +4 st. se vypne klimakompresor, tudíž nefunguje odvlhčování a odmlžování předního okna trvá déle hlavně u klimatroniku kde při zmáčknutí tlačítka na ofuk čelního skla již nelze zvýšit intezitu foukání :feve: a zbývá pouze čekat až se odmlží ;)

teda hadry si sundávám pouze při delší cestě, aby mi nebylo posléze horko, ale kvůli mlžení...mno spíš bych řekl že mlžení zapříčiní lidské funění - proto s manželkou prvních 5 minut po výjezdu hrajeme bobříka mlčení a jelikož cesta do práce trvá 6 minut tak je to i efektivní (hlavně po ránu) :laugh.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jsem vymenil ten pylovy filtr a musim uznat,ze se mi to odmzuje rychleji!Fouka to proste vic a je to lepsi!Auto mam rok a kdy to menil puvodni majitel to fakt nevim!Vyndal jsem ho a byl cerny jak bota! :) Co bylo na navodu je,ze se to ma menit co pul roku!:)Tak to menit budu bo to je fakt dojeb! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ofuky na boční okna nebudu.

je to smutne ze za tych 10 ci 11 rokov ani sa nesnazili to vylepsit :(

To je fakt, za ty roky pořád stejné ale dá se na nich něco vylepšit?

Octu budu mít už 8 let a ofuky mi už kdysi nabízel kámoš ale mám střesní okno tak jsem je nebral. Koupil jsem je od něj až letos v létě. Rušil obchod a v podstatě mi je vnutil a udělal cenu. Soused co dělá do plastů říkal, že nechápe proč za to chtějí tolik peněz. Nic na tom není. Jinak po 1/2 roce ježdění mohu doporučit hlavně do deště ale i když neprší tak je proudění vzduchu při pootevřeném bočním okně daleko příjemnější než bez nich ale to spíš otevřu střešní okno. Teď když jedu s Fabií co nemá ofuky po dálnici a pootevřu okno tak ho raději hned zavřu jaký je to hukot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne to neroby, asi pre to ze pokial nemam dobru teplotu mam pusteny okruh fukania na nohy.

a ked som zmoknuty tak pootvorym okno a zas fukar na nohy len vacsia intenzita. Octavia je este v pohode, mal som Mareu a tam ked si sadli dvaja cez zimu . . . . .

ale vlastne nie je na co nadavat, je to normalne . teplota vzduchu - teplota skla , kondenzacia

este jedna vec, ten pelovy filter, od kedy zacali predavat filter s aktyvnim uhlim iny som ani nedal. a okolie nasavania nech je bez doplnkov prírody (listy, prach, pavucina)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...