Přejít na obsah

Škoda OCTAVIA TOUR II


miklisek

Doporučené příspěvky

JJ, taky jsem to dneska objevil. A zůstal na to docela vejrat. Nějakou šuškandu jsem slyšel, ale že to bude takový fofr, to jsem nečekal.

Kdybych kupoval nový auto, byla by to asi celkem jasná volba, mě se facelift stejně ani moc nelíbí a motor mi naprosto vyhovuje. A cena? V porovnání s Tourkou, co jsem kupoval před 2 lety... luxusní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda alespoň ty boční ochranné lišty tam dát mohli, když už jsou na dveřích na to prolisy. A jak koukám, tak ani nejdou doobjednat :-( Další věc která mi vadí je nezakrytá odkládací schránka nahoře na palubce, ten dekl by stál pár korun.... Nelakovaná zpětná zrcátka bych ještě skousnul. Přesto o ní dost uvažuju. Uvidíme, jestli se nepohnou ceny ojetin nějak výrazně dolů, ale těch 350 000 bych za kombi byl ochoten dát, když k základu dám paket Tour plus, mlhovky, tónovaná skla, radio, centrál na dálku, střešní nosič.

Motor bych tam radši viděl úspornější 1,2TSI, ale 1,6 je zase jednoduchá, léty ověřená a s lehkou nohou ta spotřeba tak strašná nebude. A hlavně předfacelift se mi líbí mnohem víc, než současná Octavia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda alespoň ty boční ochranné lišty tam dát mohli, když už jsou na dveřích na to prolisy. A jak koukám, tak ani nejdou doobjednat :-( Další věc která mi vadí je nezakrytá odkládací schránka nahoře na palubce, ten dekl by stál pár korun.... Nelakovaná zpětná zrcátka bych ještě skousnul. Přesto o ní dost uvažuju. Uvidíme, jestli se nepohnou ceny ojetin nějak výrazně dolů, ale těch 350 000 bych za kombi byl ochoten dát, když k základu dám paket Tour plus, mlhovky, tónovaná skla, radio, centrál na dálku, střešní nosič.

Motor bych tam radši viděl úspornější 1,2TSI, ale 1,6 je zase jednoduchá, léty ověřená a s lehkou nohou ta spotřeba tak strašná nebude. A hlavně předfacelift se mi líbí mnohem víc, než současná Octavia.

Já osobně asi do ni pujdu příštím rokem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda alespoň ty boční ochranné lišty tam dát mohli, když už jsou na dveřích na to prolisy. A jak koukám, tak ani nejdou doobjednat :-( Další věc která mi vadí je nezakrytá odkládací schránka nahoře na palubce, ten dekl by stál pár korun....

Kdyby zákazníkům nebylo zatěžko pár korun připlatit, byl by tam i dekl. Jinak lišty se dají koupit z normálního příslušenství. Takle třeba nebylo možné objednat zástěrky na některé typy apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem narychlo zkusil vybrat v konfigurátoru abych se dostal co nejblíže provedení Elegance a vyšlo mi 424 500,-. A to bez Climatronicu a některých dalších doplňků, nepočítaje ještě lišty, lak. zrcátka atd. To už přestává být zajímavé, navíc jsem si zvykl na naftu. Jelikož se mi facelift nelíbí, asi udělám životnostní zkoušku té mé, zatím jsem na 183 000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím s tou cenou vs. výbava. Úplné holátko + paket Tour je za 292.500,-, což jde, ale co si budeme říkat, každý chce nějaký další "komfortní" věcičky a ty si Škodovka nechá tvrdě zaplatit. Takže se pak dostanete někam k 320 -330tKč . A za to se dá sehnat u některých prodejců ve skladových vozech OII PRIMA (1,2TSI/77/6°) , která má srovnatelnou výbavu jako dovybavený TOUR II.

Jasně, PRIMA je OII FL, každýmu se nemusí líbit (já jí taky ještě nepřišel na chuť), ale podle mého mínění má lepší a hlavně úspornější motor, tolik nenáchylný na styl jízdy, co se týká žravosti. Ale zas v budoucnu může být 1,2TSI dražší na údržbu, než "stará" 1,6/75kW. Inu víc hejblátek a elektroniky může více zlobit.

Mno, bude to pro nás "odborníky" těžký rozhodování, pokud se rozhoupem ke koupi nového vozu. Pro lidi, co chtěj český velký auto za nízkou cenu bude volba jasná: OII TOUR II za 282.500,-Kč

EDIT: tak jsem si naschvál porovnal TOUR II a jednu OII PRIMA 1,2 TSI z nabídky skladových vozů (poptávka přímo u prodejce, auto má 5 položek mimořádné výbavy, cena uvedena níže). Zadal jsem stejné položky do konfigurátoru a vyšlo mi toto

OII TOUR 321.500,-Kč

OII PRIMA 1,2TSI 327.900,-Kč

Rozdíl: 6.400,- (za to se dají u TOUR II pořídit třeba tónovaná skla nebo příprava pro tažné zařízení nebo mimo Škodovku už opravdu kvalitní audio)

Takže : "Be or not to be................., this question"

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak toto je naprosto tragicka degradace naprosto famozniho vozu - pomalu zacinam verit zvestem o tom ze Škodovka ma vyrabet tady ty levny "osekany" hruze... Moja stara O1 GLX ma (mela) vetsi vybavu jak tohle... Jsem fanda Škodovek ale nezlobte se na me - tohle se fakt nepovedlo... :(

Editováno: , autor: Planeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik stala ta GLX kdyz byla nova?

Jestli si to dobře pamatuji, tak jsem v květnu 1997 platil necelých 400 tis. S el okny, která v té době byla za příplatek 13 tis. V té době to byl ale povinný doplněk, bez nich to nešlo objednat. Motor 1,6 55 kW, červená rally.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, jsme zase u toho, ze je potreba pochopit podstatu verze Tour. Doplnovat vybavu smerem k Eleganci a pak porovnavat cenu je uplne mimo misu.

Tohle auto je delany pro lidi, kteri chteji/potrebuji vetsi Skodovku nez Fabii, ale nemaji dostatek financi na beznou OII FL.

Proto (pro beznou jizdu naprosto dostacujici a lety provereny a spolehlivy) motor 1.6 MPi, je zdaleka nejlevnejsi, 1.2 TSi by hnalo cenu prilis vysoko pro tohle auto. Vybava odpovida cene (alespon v ramci Skodovky) a za 292 tKc (vc. paketu Plus) je to auto s dostatecnou vybavou pro nenarocne lidi a to s konstrukci, komfortem a bezpecnosti OII vcetne velikeho kufru.

A motor TDi? Jakej? Jedina pro filozofii tohoto modelu cenove rozumna alternativa 1.9 TDi konci, protoze neumi EU5, ktere je povinne od ledna 2011.

Tak proc zase brblat? A co to vzit tak, ze cca za stejny penize, ktere stala stale velmi dobre se prodavajici OI Tour konstrukcne mnohem starsi, ted zakaznik muze dostat o generaci novejsi auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick - Ta moje úvaha vyplývá z toho, že se mi facelift prostě nelíbí. Proto jsem zkusil výbavu do úrovně Elegance. Nakonec to ale stejně zabrzdil motor. 1,6 75 kW je výborný motor, je i úsporný. Měl jsem jej v OI. Ale po 16ti benzínech jsem zkusil naftu i když jsem byl k tomu nejdříve skeptický a jsem lapen. Prý nejsem první.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, kdo neni filozoficky proti nafte, je s ni spokojen. Nejen proto, ze najezdim hodne km, jsem presel na naftu, ale vyhovuje mi i turbodieselovy charakter a pruznost.

Rozumim tve pohnutce, ale pro lidi jako jsi ty a jejich duvody tohle auto proste neni staveny, a to ani cenove. To se proste nemuze nikdy vyplatit uz z podstaty veci. Bohuzel, spousta lidi to neni schopna/ochotna pochopit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, jsme zase u toho, ze je potreba pochopit podstatu verze Tour. Doplnovat vybavu smerem k Eleganci a pak porovnavat cenu je uplne mimo misu.

Tohle auto je delany pro lidi, kteri chteji/potrebuji vetsi Skodovku nez Fabii, ale nemaji dostatek financi na beznou OII FL.

Proto (pro beznou jizdu naprosto dostacujici a lety provereny a spolehlivy) motor 1.6 MPi, je zdaleka nejlevnejsi, 1.2 TSi by hnalo cenu prilis vysoko pro tohle auto. Vybava odpovida cene (alespon v ramci Skodovky) a za 292 tKc (vc. paketu Plus) je to auto s dostatecnou vybavou pro nenarocne lidi a to s konstrukci, komfortem a bezpecnosti OII vcetne velikeho kufru.

A motor TDi? Jakej? Jedina pro filozofii tohoto modelu cenove rozumna alternativa 1.9 TDi konci, protoze neumi EU5, ktere je povinne od ledna 2011.

Tak proc zase brblat? A co to vzit tak, ze cca za stejny penize, ktere stala stale velmi dobre se prodavajici OI Tour konstrukcne mnohem starsi, ted zakaznik muze dostat o generaci novejsi auto?

Plně s tebou souhlasím. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...