Dix1 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Ta 1.6 MPI 75 KW tam bude i po Novém roce,ale bude upravena na EURO 5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Maca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 (editace) Moja stara O1 GLX ma (mela) vetsi vybavu jak tohle... Jsem fanda Škodovek ale nezlobte se na me - tohle se fakt nepovedlo... Lžeš záměrně a nebo si jenom "nepamatuješ"? Tady ti pro osvěžení uvádím ceny modelů a ceny rozdílů ve výbavě. Zajímavý, že? Octavia Combi GLX 1.6/74kW ... 464 900Kč airbag spolujezdce ... 9800Kč ABS ... 31500Kč klimatizace ... 37500Kč el. ovládání oken vpředu ... 12600Kč i se zadníma Octavia Combi Tour Plus 1.6/75kW ... 322 500Kč dělené zadní sedadlo ... 4200Kč i s loketní opěrou tonovaná sklad .... 5000Kč přední mlhovky .... 5000Kč Drobnosti typu boční lišty nebo naopak ASR a podobný volovinky vypisovat nehodlám. Doufám, že to pro představu stačí takle. Jinak naprosto souhlasim s Maverickem, vcetne toho, že spousta lidi by brblala i pri cene 90 000Kc... Editováno: 3. Říjen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 (editace) GLXi stala 399 900 + 12600 za elektricke okna + 9500 za alarm s dalkou + 7000 za radio - ale u toho si nejsem jist jestli tam bylo. Editováno: 3. Říjen 2010, autor: Planeta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 GLXi stala 399 900 + 12600 za elektricke okna + 9500 za alarm s dalkou + 7000 za radio - ale u toho si nejsem jist jestli tam bylo. Rádio nebylo, to jsem dokupoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Třeba právě pro mě je OI i OII Tour ideální vozidlo. Nebo já jsem možná pro škodovku ideální zákazník. S naftou jsem už pár km taky najezdil, ale domů si ji asi hned tak nekoupím, i když najedu ročně kolem 35tis. Nepotrpím si na serepetičky typu X pytlů a všelijaký třípísměnný zkratky. Jsou to dle mě voloviny otupující přirozený pud sebezáchovy a dávají pocit sucha i v mokru. O to horší jsou pak konce. Nějak nedovedu ocenit ani ABS, který je už bohužel povinný. Škoda, že jsem byl nedočkavej a koupil OI ještě před akcí Trumf, ale i tak jsem s 1,6 75kW spokojen a z výbavy mám Sportpaket, klimu a 4 el. okna. Víc k životu nepotřebuju. Takže dnes bych dlouho nad OII Tour neváhal. K mojí smůle jsem tak nějak na škodovku zatíženej, ale věřím, že u jinejch značek bych za podobý peníze možná dostal i víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Smyslem mého příspěvku nebylo dohadovat se o tom, že by snad vždycky stála 409 900Kč a nikdy víc nebo míň. Smyslem bylo ukázat, že člověk nemusí přepočítávat kupní sílu a zjevně vidí drastický propad cen a i v případě ekonomického modelu velký pokrok ve výbavě a technologiích. Mimochodem, ceny před faceliftem první generace se velmi často měnily. Pro úplnost, cena 409 900Kč platila celý rok 2000 do faceliftu, celý rok 1999 a část roku 1998. Důležitým okamžikem je 10/98, kdy došlo k překopání výbav hlavně u SLX, na jaře 98 byl u GLX povinně příplatek 12600Kč za el. okna, u combi se zpočátku v řádu tisíců lišil příplatek atd. atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Vždyť to nemá ani poklice, což stará Tourka měla, no snaží se oslovit potenciálně majetnější zákazníky Fabie přesně jak říkal Maverick. Maca: ty bys do toho fakt šel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Na tos prosimtě přišel kde? Kola ocelová 6J×15" s velkoplošnými kryty kol Avantgarda, pneumatiky 195/65 R15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OJO Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 Ved, ked si tam clovek nahadze nejaku tu vybavu, tak uz by to vyzeralo inak. Ani ta moja tourka vtedy, ked sme ju kupovali tak nemala nejaku dobru vybavu, vsetko tam slo ako priplatkova vybava. Zaklad bol 485 000 Sk + priplatky= 540 000 Sk- Akcia=508 000. Mam tam vybavu skoro taku ako Elegance. Az myslim, ze od zaciatku roku 2009 zlepsili zakladnu vybavu Tourky I. Dovtedy to malo vybavu len trochu lepsiu ako Classic a vybavu si tam clovek nahadzoval za priplatok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 (editace) Vždyť to nemá ani poklice, což stará Tourka měla, no snaží se oslovit potenciálně majetnější zákazníky Fabie přesně jak říkal Maverick. Maca: ty bys do toho fakt šel? Hele byla to jen úvaha,raději asi vemu něco takového:http://www.annonce.cz/detail/Skoda-Octavia-RS-2-0-12506647-WRGCTU.html Editováno: 4. Říjen 2010, autor: maca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 6. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2010 Katalog: http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/Catalogue/OctaviaTour/10_OctaviaTour_Catalogue_CZ.pdf Ceník: http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/Catalogue/OctaviaTour/20_OctaviaTour_Pricelist_CZ.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 Na něčem hold šetřit musí a něco je marketing - viz u OII ve verzi Prima nelze objednat ESP. Ale, že by se kvůli tomuhle muselo otvírat nové téma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 U Primy ESP objednat LZE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 (editace) U prodejce jsem byl ujištěn, ačkoliv je to sice napsané v konfigurátoru, že skutečně objednat NELZE. Editováno: 8. Říjen 2010, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 Ve vedlejším vlákně se řešila možnost objednání ESP do Primy - je normálně nabízené, je v ceníku, vždycky dostupné bylo. Je pravda, že nemám poslední prodejní program a mohlo se něco změnit, ale proč by něco podobného dělail... zvlášť, když jde normálně objednat i do Touru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Do Primy ESP samozrejmne objednat LZE! NNN: Vymen prodejce, je to neschopnej diletant! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 (editace) Tak nevím s tou cenou vs. výbava. Úplné holátko + paket Tour je za 292.500,-, což jde, ale co si budeme říkat, každý chce nějaký další "komfortní" věcičky a ty si Škodovka nechá tvrdě zaplatit. Takže se pak dostanete někam k 320 -330tKč . A za to se dá sehnat u některých prodejců ve skladových vozech OII PRIMA (1,2TSI/77/6°) , která má srovnatelnou výbavu jako dovybavený TOUR II. Jasně, PRIMA je OII FL, každýmu se nemusí líbit (já jí taky ještě nepřišel na chuť), ale podle mého mínění má lepší a hlavně úspornější motor, tolik nenáchylný na styl jízdy, co se týká žravosti. Ale zas v budoucnu může být 1,2TSI dražší na údržbu, než "stará" 1,6/75kW. Inu víc hejblátek a elektroniky může více zlobit. Mno, bude to pro nás "odborníky" těžký rozhodování, pokud se rozhoupem ke koupi nového vozu. Pro lidi, co chtěj český velký auto za nízkou cenu bude volba jasná: OII TOUR II za 282.500,-Kč EDIT: tak jsem si naschvál porovnal TOUR II a jednu OII PRIMA 1,2 TSI z nabídky skladových vozů (poptávka přímo u prodejce, auto má 5 položek mimořádné výbavy, cena uvedena níže). Zadal jsem stejné položky do konfigurátoru a vyšlo mi toto OII TOUR 321.500,-Kč OII PRIMA 1,2TSI 327.900,-Kč Rozdíl: 6.400,- (za to se dají u TOUR II pořídit třeba tónovaná skla nebo příprava pro tažné zařízení nebo mimo Škodovku už opravdu kvalitní audio) Takže : "Be or not to be................., this question" Jak jsem psal o porovnání OII TOUR a OII PRIMA, že jsou srovnatelné ve výbavě za podobné peníze, tak bohužel nejsou. OII PRIMA nemá a nemůže mít PPC (MFA) , což je škoda. Já třeba dost hlídám spotřebu a dle PPC se dá docela úsporně jezdit. A doporučujou ho třeba ti, co jezdí ECONOMYRALLY, protože podle aktuální spotřeby se dá krásně spořit mírným ubraním plynu při stejné rychlosti, kdy najednou tam teče o 1-2 litry míň. Na dotaz do Škodovky mě odpověděli toto: Vážený pane, děkujeme za Váš e-mail. K Vašemu dotazu sdělujeme, že do vozu Škoda Octavia Prima nelze palubní počítač (MFA) objednat, jak Vám konfigurátor správně ukázal a ani ho z technických důvodů nelze dodatečně namontovat. Děkujeme za pochopení. S pozdravem info@skoda-info.cz Dotaz pro znalé elektriky - a opravdu to nejde ? Editováno: 9. Říjen 2010, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 TTC1 nebo jak se jmenuje si palubni pocitac do Classic/Primy domontoval spolecne s tempomatem, nekde sem na to videl navod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Nechci se hádat, ale jako důvod uvádí interní nařízení škodovky a při objednání to je omezené softwarem... Ale zkusím se zeptat i jinde, ale nevím za jak dlouho se na to dostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Nezjistil už někdo za kolik a kde v cizině je nabízen motor TDI u tourky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 (editace) V Polsku maji uvedene ceny jenom 1.6 a 1.4, diesel nemaji. Cena 1.6ky je cca 295 000Kc, 1.4 je za cca 265 000Kc. Ve vybave jsou 4 airbagy. Za cca 13 000Kč pak obdobně jako u nás balíček klimatizace, 6ti repro, el. předních oken a mají taky dálkové ovládání zamykání. Na Slovensku zatim na webu nic neni. Editováno: 10. Říjen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 (editace) Na Slovensku to bude ponúkane ako v PL, 1,4 a 1,6 benzín, diesel nie. V pribehu budúceho týždňa, by to už mali dať stránku škoda.sk Editováno: 10. Říjen 2010, autor: DavidSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 10. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 TTC1 nebo jak se jmenuje si palubni pocitac do Classic/Primy domontoval spolecne s tempomatem, nekde sem na to videl navod. jj tady je ten návod: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=488 a tady diskuse: http://forum.skodahome.cz/topic/57977-pristrojovka-u-verze-classic/page__p__1245162#entry1245162 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 tak uz to je aj na slovensku od dnes ten diesel tam fakt chyba http://auto.pravda.sk/startuje-predaj-octavie-tour-ii-limuzina-1-4-mpi-stoji-10-990-pk9-/sk_aaktual.asp?c=A101011_115710_sk_aaktual_P39 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.