Hunterkyjov Vloženo 11. Duben 2013 Vloženo 11. Duben 2013 to je nejakej obchodník z autama jelikoz toho prodava víc at ti posle VIN kod auta a zajdi si do skodovky zjistit historii . bych rek ze bylo bourané to auto má vetsi cenu nez 120 Citovat
Hunterkyjov Vloženo 8. Květen 2013 Vloženo 8. Květen 2013 zdarte jak dlouho vám trvá než se zahřeje motor na 90 stupnu ? díky Citovat
Hunterkyjov Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 zdarte skousel uz někdo natankovat e85 s benzínem 50:50 jestli to slape bez problemu ? Citovat
panet Vloženo 7. Listopad 2013 Vloženo 7. Listopad 2013 Panove, da se u tohoto motoru ocekavat nejaky vyrazny problem u ojeteho auta s asi 90 000 km? stari cca 5 let? Dalsich 90 000 nenajedu asi ani za deset let. Jde o to, jestli se to spise blizi spolehlivosti 1,6 Mpi nebo komplikacemi k 1,2 Tsi 2011/07 a mladsi. Diky Citovat
Hunterkyjov Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 obcas rachotí řetaz pri startu ma to rádo natural 98 a auto jede az od 3000ot/min Citovat
LiveBomb Vloženo 29. Listopad 2013 Vloženo 29. Listopad 2013 Spis nez 98 to ma rado 95 a aditivum, a jede to az okolo tech 2500 - 3000 ot/min. Citovat
Gregy Vloženo 14. Prosinec 2013 Vloženo 14. Prosinec 2013 Hošani, jsem spokojený majitel 1.6 FSi r.v 2008 už rok a půl. Chválím si ten motor, mám najeto 101 tisíc. Ani nevíte, že je nastartovaný. Natočil jsem velký test spotřeby, při různých rychlostech. Bohužel na dálnici není tento motor zrovna úsporný. http://www.youtube.com/watch?v=I3yeMfErdOY Citovat
panet Vloženo 14. Prosinec 2013 Vloženo 14. Prosinec 2013 Tak ja už jsm svůj "problém" vyřešil, vzhledem k malému výběru benzínů jsem vzal co bylo po ruce a to byla 1,6 MPi a do ni jsem dal LPG. Nicméně k tomu velkému testu: Ten test je hrubě orientační. Ty víš, kde byla opravdu rovina a kde mírný kopec? Lepší by bylo najít něco mimo dálnici, kde se můžeš otočit a vzít to opačně a udělat průměr. Takto se sčítá nepřesnost okamžité spotřeby + možný sklon silnice + možný vítr/protivítr. Citovat
Hunterkyjov Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 (editace) zdarte nejspis me čeka spojka a zajímaly byl mě rozdíl mezi Editováno: 30. Červen 2014, autor: Hunterkyjov Citovat
LucasCZE Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Bohuzel odkazy na Auto Kelly nefunguji. To je porad dokola. Citovat
Hunterkyjov Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 (editace) kelly Spojková sada REPSET LUK Objednací kód: LK 622324200 Vaše cena bez DPH 5 607 Kč Vaše cena s DPH 6 785 Kč a cc-dily http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-sada-9?count=60 proc tam je takoví cenoví rozdíl nebo vzít SACHS ? http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-sada-10?count=60 Editováno: 30. Červen 2014, autor: Hunterkyjov Citovat
Gregy Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 LUK určitě neber. Já si tam nechal vrazit Valeo a perfektní . Jinak Sachs by byla možná ještě lepší volba. Citovat
Gregy Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 (editace) Ve Škodovce mi řekli 12-13tis za LUK. Říkám tak to vůbec, tak jsem to řešil přes známého a ten mi vzal Valeo z autokelly s nějákou slevou a i s prací chtěl 6500kč. Už je to ale tak rok a půl. Editováno: 11. Srpen 2014, autor: Gregy Citovat
LiveBomb Vloženo 14. Srpen 2014 Vloženo 14. Srpen 2014 Kupoval sem pres sveho mechanika a stalo to cca. 4000,- Citovat
jackmccool Vloženo 7. Listopad 2014 Vloženo 7. Listopad 2014 Ahoj. Setkali jste se taky s rachotenim retezu pri startu u 1.6? Vadi to necemu? Vzdy to dela tak par minut po startu a pak klid. V zime je to slyset vic.. Citovat
Pawouk Vloženo 7. Listopad 2014 Vloženo 7. Listopad 2014 Něco o rachocení po startu je TADY. Nemusí to nutně být řetězem, ten zvuk může vydávat i přestavovač. Citovat
jackmccool Vloženo 7. Listopad 2014 Vloženo 7. Listopad 2014 Nene ten zvuk se objevi po sundani nohy z plynu..podle me retez..ale jde mi o to jestli to je nejaky problem nebo jestli to nemam resit.. Citovat
Pawouk Vloženo 7. Listopad 2014 Vloženo 7. Listopad 2014 Pokud jsou to rozvody, může ti to přeskočit. Ale pravděpodobnost a četnost této závady mi není známa. Citovat
Hunterkyjov Vloženo 16. Březen 2015 Vloženo 16. Březen 2015 zdarte nevíte prumer a delku vlnovce na 1.6 fsi cko mám ho prasklí podle motoru nemuzu najit a pod auto se nedostanu Citovat
Tom_fsi Vloženo 17. Březen 2015 Vloženo 17. Březen 2015 (editace) Ahoj, tak jsem ,,hrdým" majitelem nových rozvodů tohoto motoru. Samozřejmě jako důsledek rachtání při studeném startu, kdy to občas racholtilo, byť dost nepravidelně Po přečtení stovek příspěvků v diskuzi jak zde na fóru, tak i v zahraničí jsem dospěl k názoru udělat rozvody včetně přestavovače vaček. Stejné doporučení jsem dostal od známého mistra dílny v škoda servise. Konečná cena na kterou se to dostalo je 19tis. z Toho 5000 za materiál(napínák, řetěz, vodící lišty, těsnění), 4000 tis za práci a 12 tis za přenastavovač. K tomu byla nějaká sleva a navíc akce z šekové knížky na výměnu rozvodů. K původním rozvodům, které se vybraly z auta mám pár postřehů k různým dílům: - řetěz - po 87tis km na něm bylo ,,vidět" jakési menší vytahání (ten ale rachtání nezpůsoboval, rachtal by stále) - vodící lišty - bez viditelného opotřebení - napínák - je v něm pružinka a ,, zpětný ventilek" který drží v napínáku olej, pokud v motoru není jeho tlak=vypnutý motor; je dost možné, že napínák neplnil svou fuknci a olej z něj postupně vytekl, tudíž po startu mohlo docházet ke krátkodobému rachocení než se olej natlakoval a natekl do napínáku (pravděpodobně možná příčina) - přestavovač vaček - pandořina skříňka, která mohla daný problém způsobovat anebo také ne. Neměl jsem jej rozebraný. Beztak při případné rozborce by se nejspíš nedal dát do kupy. Tudíž došlo na jeho výměnu. Jasně, je to drahá sranda, ale měnit rozvody bez něj a modlit se, ať je v poho je sázka. Sázka která se po pár startech může navíc prodražit o další 4 tis za práci. Editováno: 17. Březen 2015, autor: Tom_fsi Citovat
Tom_fsi Vloženo 17. Březen 2015 Vloženo 17. Březen 2015 zdarte nevíte prumer a delku vlnovce na 1.6 fsi cko mám ho prasklí podle motoru nemuzu najit a pod auto se nedostanu Samotný např origo vlnovec neseženeš. Prodává se pouze origo díl spolu s předním katalyzátorem za nějaký 15 tis. Rozměry Ti nepovím, ale budeš muset vlízt pod auto, změřit to, koupit něco hodně podobnýho a pak jej trochu upravit a navařit. Stejně tak mi to chtěli udělat před tím, než se zjistilo, že předkatalzátor je komplet vysypaný a měnil jsem tudíž celou sestavu spolu i spolu s druhým katem. Citovat
LiveBomb Vloženo 17. Březen 2015 Vloženo 17. Březen 2015 Ty rozvody, to je pekna palka. Chtel sem je menit, ale jelikoz mi nikde nic nerachta a vymena predepsana neni tak sem od toho ustoupil. 20k je docela draha sranda. Citovat
Tom_fsi Vloženo 17. Březen 2015 Vloženo 17. Březen 2015 Pokud to nerachotí, neřešit a jezdit. Pouze tehdy, až by to začalo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.