Duben 11, 201312 r to je nejakej obchodník z autama jelikoz toho prodava víc at ti posle VIN kod auta a zajdi si do skodovky zjistit historii . bych rek ze bylo bourané to auto má vetsi cenu nez 120
Září 8, 201312 r zdarte skousel uz někdo natankovat e85 s benzínem 50:50 jestli to slape bez problemu ?
Listopad 7, 201311 r Panove, da se u tohoto motoru ocekavat nejaky vyrazny problem u ojeteho auta s asi 90 000 km? stari cca 5 let? Dalsich 90 000 nenajedu asi ani za deset let. Jde o to, jestli se to spise blizi spolehlivosti 1,6 Mpi nebo komplikacemi k 1,2 Tsi 2011/07 a mladsi. Diky
Listopad 9, 201311 r obcas rachotí řetaz pri startu ma to rádo natural 98 a auto jede az od 3000ot/min
Listopad 29, 201311 r Spis nez 98 to ma rado 95 a aditivum, a jede to az okolo tech 2500 - 3000 ot/min.
Prosinec 14, 201311 r Hošani, jsem spokojený majitel 1.6 FSi r.v 2008 už rok a půl. Chválím si ten motor, mám najeto 101 tisíc. Ani nevíte, že je nastartovaný. Natočil jsem velký test spotřeby, při různých rychlostech. Bohužel na dálnici není tento motor zrovna úsporný. http://www.youtube.com/watch?v=I3yeMfErdOY
Prosinec 14, 201311 r Tak ja už jsm svůj "problém" vyřešil, vzhledem k malému výběru benzínů jsem vzal co bylo po ruce a to byla 1,6 MPi a do ni jsem dal LPG. Nicméně k tomu velkému testu: Ten test je hrubě orientační. Ty víš, kde byla opravdu rovina a kde mírný kopec? Lepší by bylo najít něco mimo dálnici, kde se můžeš otočit a vzít to opačně a udělat průměr. Takto se sčítá nepřesnost okamžité spotřeby + možný sklon silnice + možný vítr/protivítr.
Červen 30, 201411 r zdarte nejspis me čeka spojka a zajímaly byl mě rozdíl mezi Upraveno Červen 30, 201411 r od Hunterkyjov
Červen 30, 201411 r kelly Spojková sada REPSET LUK Objednací kód: LK 622324200 Vaše cena bez DPH 5 607 Kč Vaše cena s DPH 6 785 Kč a cc-dily http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-sada-9?count=60 proc tam je takoví cenoví rozdíl nebo vzít SACHS ? http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-sada-10?count=60 Upraveno Červen 30, 201411 r od Hunterkyjov
Srpen 6, 201411 r LUK určitě neber. Já si tam nechal vrazit Valeo a perfektní . Jinak Sachs by byla možná ještě lepší volba.
Srpen 11, 201411 r Ve Škodovce mi řekli 12-13tis za LUK. Říkám tak to vůbec, tak jsem to řešil přes známého a ten mi vzal Valeo z autokelly s nějákou slevou a i s prací chtěl 6500kč. Už je to ale tak rok a půl. Upraveno Srpen 11, 201411 r od Gregy
Listopad 7, 201410 r Ahoj. Setkali jste se taky s rachotenim retezu pri startu u 1.6? Vadi to necemu? Vzdy to dela tak par minut po startu a pak klid. V zime je to slyset vic..
Listopad 7, 201410 r Něco o rachocení po startu je TADY. Nemusí to nutně být řetězem, ten zvuk může vydávat i přestavovač.
Listopad 7, 201410 r Nene ten zvuk se objevi po sundani nohy z plynu..podle me retez..ale jde mi o to jestli to je nejaky problem nebo jestli to nemam resit..
Listopad 7, 201410 r Pokud jsou to rozvody, může ti to přeskočit. Ale pravděpodobnost a četnost této závady mi není známa.
Březen 16, 201510 r zdarte nevíte prumer a delku vlnovce na 1.6 fsi cko mám ho prasklí podle motoru nemuzu najit a pod auto se nedostanu
Březen 17, 201510 r Ahoj, tak jsem ,,hrdým" majitelem nových rozvodů tohoto motoru. Samozřejmě jako důsledek rachtání při studeném startu, kdy to občas racholtilo, byť dost nepravidelně Po přečtení stovek příspěvků v diskuzi jak zde na fóru, tak i v zahraničí jsem dospěl k názoru udělat rozvody včetně přestavovače vaček. Stejné doporučení jsem dostal od známého mistra dílny v škoda servise. Konečná cena na kterou se to dostalo je 19tis. z Toho 5000 za materiál(napínák, řetěz, vodící lišty, těsnění), 4000 tis za práci a 12 tis za přenastavovač. K tomu byla nějaká sleva a navíc akce z šekové knížky na výměnu rozvodů. K původním rozvodům, které se vybraly z auta mám pár postřehů k různým dílům: - řetěz - po 87tis km na něm bylo ,,vidět" jakési menší vytahání (ten ale rachtání nezpůsoboval, rachtal by stále) - vodící lišty - bez viditelného opotřebení - napínák - je v něm pružinka a ,, zpětný ventilek" který drží v napínáku olej, pokud v motoru není jeho tlak=vypnutý motor; je dost možné, že napínák neplnil svou fuknci a olej z něj postupně vytekl, tudíž po startu mohlo docházet ke krátkodobému rachocení než se olej natlakoval a natekl do napínáku (pravděpodobně možná příčina) - přestavovač vaček - pandořina skříňka, která mohla daný problém způsobovat anebo také ne. Neměl jsem jej rozebraný. Beztak při případné rozborce by se nejspíš nedal dát do kupy. Tudíž došlo na jeho výměnu. Jasně, je to drahá sranda, ale měnit rozvody bez něj a modlit se, ať je v poho je sázka. Sázka která se po pár startech může navíc prodražit o další 4 tis za práci. Upraveno Březen 17, 201510 r od Tom_fsi
Březen 17, 201510 r zdarte nevíte prumer a delku vlnovce na 1.6 fsi cko mám ho prasklí podle motoru nemuzu najit a pod auto se nedostanu Samotný např origo vlnovec neseženeš. Prodává se pouze origo díl spolu s předním katalyzátorem za nějaký 15 tis. Rozměry Ti nepovím, ale budeš muset vlízt pod auto, změřit to, koupit něco hodně podobnýho a pak jej trochu upravit a navařit. Stejně tak mi to chtěli udělat před tím, než se zjistilo, že předkatalzátor je komplet vysypaný a měnil jsem tudíž celou sestavu spolu i spolu s druhým katem.
Březen 17, 201510 r Ty rozvody, to je pekna palka. Chtel sem je menit, ale jelikoz mi nikde nic nerachta a vymena predepsana neni tak sem od toho ustoupil. 20k je docela draha sranda.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.