martin danko Vloženo 19. Říjen 2010 Vloženo 19. Říjen 2010 nazdar. Mám taký problém. Mam octáviu 2,0 aqy a zle startuje. Už si sňou neviem dať rady. Vymenil som vahu,klapku,sviecky,kable,zap.modul, baterku. Keď ráno štartujem tak auto toči asi 5 sekúnd (čo je veľa) a potom keď chce chytiť tak s motorom nadskakuje akokeby isiel iba jeden valec. to robí asi 2 sekundy a zdochne. Potom keď štartujem po druhý krát auto už beží, ale má otáčky ako teplý motor. Asi kat 10sek sa nesmiem dotýkať pedalu lebo zdochne. Vymenil som už aj čidlo chladiacej kvapaliny aj pal. čerpadlo a nič. Diagnostika mi ukazuje lambdu ,ale nezda sami zeby to ona robila . Prosím poraďte lebo už neviem čo stym Citovat
wladko1307 Vloženo 19. Říjen 2010 Vloženo 19. Říjen 2010 nazdar. Mám taký problém. Mam octáviu 2,0 aqy a zle startuje. Už si sňou neviem dať rady. Vymenil som vahu,klapku,sviecky,kable,zap.modul, baterku. Keď ráno štartujem tak auto toči asi 5 sekúnd (čo je veľa) a potom keď chce chytiť tak s motorom nadskakuje akokeby isiel iba jeden valec. to robí asi 2 sekundy a zdochne. Potom keď štartujem po druhý krát auto už beží, ale má otáčky ako teplý motor. Asi kat 10sek sa nesmiem dotýkať pedalu lebo zdochne. Vymenil som už aj čidlo chladiacej kvapaliny aj pal. čerpadlo a nič. Diagnostika mi ukazuje lambdu ,ale nezda sami zeby to ona robila . Prosím poraďte lebo už neviem čo stym Zaujímavé, typický príznak pre čidlo chlad. kvapaliny. Pozeral si na jeho hodnoty vo VAG-u. Nedal si tam náhodou nejaké čínske??? Citovat
martin danko Vloženo 21. Říjen 2010 Autor Vloženo 21. Říjen 2010 nedal ked ti tak mam pravdu povedat vyskusal som asi 5 typov a asi 3 typy co su odlisne a nic Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.