acylpyrin Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Zdravím, chcem kúpiť ojetinu, slúžiť bude na každodenný rozvoz rodiny, neviem sa rozhodnúť medzi 1,4 MPi alebo 1,4 16v, ale nebránim sa ani inej kubature, okrem diesla, chodím na 90 percent krátke trate do 5km okrem toho skoro všetko v meste , potrebujem niečo relatívne bezporuchové, respektíve čo najmenej poruchové s dobrou spotrebou......za radu vopred dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 MPI ceskej motor jednoduchej na kratsi trasy asi vhodnejsi nez 16V ten se musi trochu vic tocit aby jel,HTP taky v pohode,spis bych koukal na celkovej stav auta benzin na to pises je vhodnej kterejkoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 (editace) Žádné ojeté auto není relativně bez chyb. NA město bych vzal v úvahu asi jen 2 možnosti: 1,4 44kW nebo 1,4 55kW(59kW, 63kW) Řada HTP po zkušenostech, kde hlavní viník je častá závada podpálených ventilů už po ujetých 40000-60000km (místní i osobní zkušenost z autem HTP 6V, které jezdilo výhradně malé vzdálenosti po městě auto má 1.majitele) 1,4 50kW MPi - špatná rekace plynu, tím špatné rozjezdy. 1,4 74kW - špatný krouták v nízkých otáčkách, musí se víc točit. nebo možná pomůže pro výběr tahle tabulka. Hodně štěstí. Editováno: 20. leden 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 25. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Žádné ojeté auto není relativně bez chyb. NA město bych vzal v úvahu asi jen 2 možnosti: 1,4 44kW nebo 1,4 55kW(59kW, 63kW) Řada HTP po zkušenostech, kde hlavní viník je častá závada podpálených ventilů už po ujetých 40000-60000km (místní i osobní zkušenost z autem HTP 6V, které jezdilo výhradně malé vzdálenosti po městě auto má 1.majitele) 1,4 50kW MPi - špatná rekace plynu, tím špatné rozjezdy. 1,4 74kW - špatný krouták v nízkých otáčkách, musí se víc točit. nebo možná pomůže pro výběr tahle tabulka. Hodně štěstí. 1,4 - 44kW podľa nameraných hodnôt by bola naozaj fajn, akurát že aj autor píše, že je to divné, tak teraz neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 (editace) 1,4 - 44kW podľa nameraných hodnôt by bola naozaj fajn, akurát že aj autor píše, že je to divné, tak teraz neviem Ta tabulka je muj výtvor a pravdou je, že dole píšu poznámky, podle kterých jsem se orientoval. Ten či onen má na webu někdy dívné hodnoty motorizací, ale tyto hodnoty v tabulce proto nejsou, a je to nahrazeno Sportmotorem a RailWebem. Ber to jako výběr všeho, co by mělo sedet a shodly na tom všichni 3. Jako by tam ta poznámka nebyla. Obrázek jsem upravil. Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diselmilka Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 krom vykonu a kroutaku te bude asi zajimat i cena nahradnich dilu pro jednotlive motory.....byt tebou koupim rozhodne 1,4 MPI dily jsou na to o moc levnejsi....napr tesneni pod hlavu je za 170 Kc,u 1,2 HTP je to okolo 900Kc .....rozvody na MPI stoji 400 Kc mozna ani ne....na HTP a 16V urco pres 2 tis .....cela motorova hlava-ustrojena s ventily je original skoda za 5 tis Kc u HTP pocitej pres 20tis neustrojenou!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 26. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 (editace) jasne, ojetina okolo 8-10 rokov bude potrebovať meniť diely a toto čo si napísal je moc silný argumen na výber....kolko by mala mať Fóbia nabehané, aby bol ešte relatívne zdravý motor ? dajú sa po napichnutí zisťiť ozajstné Km ? všetky kasne sú pozinkované ? alebo sa zinkovalo od určitého ročníka ? je na 1,4 Mpi vhodné LPG ? Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diselmilka Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 (editace) O kastli se bat nemusis,ta podle me jeste nakej ten patek vydrzi,je to asi nejlpsi co kdy ve skodovce vyrobili...ale fakt. to jestli je to odtocene tezko zjistis,ale nekdo mi rikal ze se da zjistit pocet motohodin....tzn si spocitas prumernou rychlost na hodinu a normalne by to melo vyjit okolo cca 40km/h min Jezdim s ni na LPG uz dva a pul roku a v poho....vic nez spokojenost......mel sem problemy se skubanim jako par ostatnich tady na foru,ale to se vyresilo,to by delalo i u jinych motoru P.s. Mel sem ted hlavu motoru dole a i po 140 tis km jsou ve valci videt drazky po honovani,zadna hranka neni takze pohoda zatim..... Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 18. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 tak teraz neviem, mám zobrať 44kW, alebo radšej 50kW....kde bude lepšia spotreba ? nebude 44-ka lenivá ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 na spotřebu to bude stejné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 krom vykonu a kroutaku te bude asi zajimat i cena nahradnich dilu pro jednotlive motory.....byt tebou koupim rozhodne 1,4 MPI dily jsou na to o moc levnejsi....napr tesneni pod hlavu je za 170 Kc,u 1,2 HTP je to okolo 900Kc .....rozvody na MPI stoji 400 Kc mozna ani ne....na HTP a 16V urco pres 2 tis .....cela motorova hlava-ustrojena s ventily je original skoda za 5 tis Kc u HTP pocitej pres 20tis neustrojenou!!!! 1,4MPI možná budou levnější díly, ale: těsnění pod hlavu u HTP 12V a 1,4 16V s největší pravděpodobností vůbec nebudeš potřebovat, zatímco u 1,4MPI ty těsnění občas odchází. rozvody-u HTP vydrží celou dobu životnosti motoru, u MPI nevím jak je to s výměnou, 1,4 16V se mění asi po 120 000km hlava- opět se pravděpodobně měnit nikdy nebude u žádného motoru, ovšem s výjimkou HTP 6V, tenhle motor bych radši nekupoval. U HTP 12V jsem ještě neslyšel, že by se problém s podpálenýma ventilama a špatnou hlavou objevil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Já bych se poohlédl po 1.4 16V 55kW nebo ideálně 59kW ( tyto byly jen u sedanu a kombi po faceliftu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 19. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 (editace) uvažoval som o tej 55kw-ovaj, ale vraj má E-gaz a nejak divne reaguje.....HTP-čko má tak isto E-gaz ??? Editováno: 19. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 elektronický plyn snad mají všechny fábky ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Přesně tak, všechny fabie mají e-gas. První 1.4 55kW měli delší odezvu, ale není to nic co by se nedalo řešit - řešením je přehrát software. Ale ty problémy měly jen ty úplně první, já mám z 8/2001 a problémy z odezvou nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 24. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2010 1.4 16V 74kw Comfort rok výroby 2001 - montovalo sa sem štandardne ABS ? alebo na želanie za príplatok ? vopred dík za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 20. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2011 ako je to so spotrebou u 1,4 MPi 50kW a 1,4 16V 55kW ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) Papírová spotřeba město/mimo/kombi: Škoda Fabia 1.2 40kW HTP - 7.8 / 4.8 / 5.9 Škoda Fabia 1.2 47kW HTP - 7.6 / 5.1 / 5.9 Škoda Fabia 1.4 44kW MPI - 9.5 / 5.5 / 7.0 Škoda Fabia 1.4 50kW MPI - 9.4 / 5.5 / 6.9 Škoda Fabia 1.4 55kW 16V - 9.3 / 5.3 / 6.7 Škoda Fabia 1.4 74kW 16V - 9.6 / 5.7 / 7.1 Editováno: 26. leden 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 24. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2011 keď tak na to kukám, stačí 50kW Mpi spotreba zhruba rovnaká, ale diely neporovnatelne lacnejšie a na to moje 10 km-ové približovanie 80-tkou /viac sa v špičke nedá/ to bude hádam stačiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 to rozhopádně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 (editace) keď tak na to kukám, stačí 50kW Mpi spotreba zhruba rovnaká, ale diely neporovnatelne lacnejšie a na to moje 10 km-ové približovanie 80-tkou /viac sa v špičke nedá/ to bude hádam stačiť Osobne bych šel tedy do 44kW EU3. Tenhle motor reaguje ochotněji na bezlankový plyn - lepší odezva než 50kW. Nevim, jak je to pak s EU4 a motory se 16V. Každopadně na normu EU4 slýchávám větší spotřebu a problémy s lambda sondou za KAT. Editováno: 25. leden 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Zdravím, chcem kúpiť ojetinu, slúžiť bude na každodenný rozvoz rodiny, neviem sa rozhodnúť medzi 1,4 MPi alebo 1,4 16v, ale nebránim sa ani inej kubature, okrem diesla, chodím na 90 percent krátke trate do 5km okrem toho skoro všetko v meste , potrebujem niečo relatívne bezporuchové, respektíve čo najmenej poruchové s dobrou spotrebou......za radu vopred dík Kolego mám sedana 2001 motor 1,4mPi spotřeba okolo 7 litrů a co se týče dílů tak cenově jako na felicii tudíž pohoda .Jestli na ten prodej tolik nespěcháš budu kupovat tak během 1až max 2 měsíců kupovat auto nové tak bych ti mohl toto přenechat ,ostatní ůdaje ,ale poštou nebudem to řešit na veřejném foru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Papírová spotřeba město/mimo/kombi: Škoda Fabia 1.4 74kW 16V - 9.5 / 5.5 / 7.0 Kdes na to přišel? Já mám v techničáku 9.0 / 5.4 / 6.7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Kdes na to přišel? Já mám v techničáku 9.0 / 5.4 / 6.7 Tady: http://www.auto.cz/skoda-fabia-dobra-prace-skodovaci-103 A na tom samem webu testovali 1,4 16V 74kW zvlášť opět s jinou spotřebou: http://www.auto.cz/skoda-fabia-1-4-16v-elegance-133 Ale nasel jsem ted i dalsi web, kde jsou parametry zase uplne jiný: http://srovnani.katalog-automobilu.cz/skoda-fabia-1-4-16v-55kw/skoda-fabia-1-4-16v-74kw/skoda-fabia-1-4-50kw/ Tak si vyberte, ale klidně bych se přiklonil tomu, co je v techničáku a nebo nějaké technické příručce, ale tu jsem nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Pokaždý něco jiného. Kdepak ty údaje berou? Nebo že by se to během těch let měnilo? Ovšem rozdíl 0.5 litru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.