Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

No jasně.

Tady se sice řeší krapet něco jiného, ale zrovna je tam špatná zkušenost z kombinování různých typů kotoučů a destiček. Destiček konkrétně Ferodo.

Teď tady nechci hrát machra, ale proč jsi k Brembo kotoučům nedal i Brembo desky?

Já zrovna nakoupil kotuče a desky na zadek. ATE. Jsem si řekl, že když to tam dávaj od výroby, tak špatně to asi nebude. Kotouče jsou mede-in Germany a desky Czech Republic.

Auto jsem koupil s už vyměněným předkem, takže nevím co tam dali, předpokládám, že to měnil ještě původní majitel v Rakousku a doufám, že použil taky něco co je OK.

Už jsem na tom najel 8000 a musím zaklepat.

Taky se doporučuje desky s koutoučema "zajet" a taky záleží celkově jak jezdíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Taky tady přidám svouji zkušenost, zhruba před dvouma měsíci jsem taky měnil přední kotouče a desky...dával jsem vrtané kotouče Zimmermann sport desky taky Zimmermann. Mám od té doby najeto něco kolem 2000km a zatím jsem spokojen, nevibruje volant, nic neházi a brzdí to lépe než origo..:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chci se zeptat ohledně přestavby na velké brzdy: 288 a 312 těhlice by měla být stejná. Jak je tedy řešeno, který kotouč tam pak půjde? Nebo je to dané brzdičem? Tzn., RS brzdič bude mohutnější včetně širšího uchycení a s větším kotoučem nebudu potřebovat žádnou redukci? Tzn. na menší brzdič z 288 jdou dát 312 kotouče jen přes redukci uchycení brzdiče?

A další otázečka, zadní brzdiče k 256/22 jdou namontovat místo obyčejných 239 a nebo se musí nějak podobně předělávat uchycení brzdiče?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ma zkušenost s zimermanama bohužel nic moc.Kotouče+desky od tehož vyrobce a po 50 tis se skroutily kotouče.Bylo ježdeno normalni slušnou jizdou,žadny zavodnik nejsem.Takže ted docela váham co vybrat dal aby to trošku vydrželo

Ked mi vydrzia kotuce 50000km tak budem velmi spokojny. Ja som dnes vymenil seriove ktore neviem kolko na aute boli za ATE Power disc a ATE platnicky zo snimacom.. ..snad bude pokoj aspon 2 roky. Dovod vymeny, pri brzdeni vo vacsich rychlostiach vybroval volant.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat ohledně přestavby na velké brzdy: 288 a 312 těhlice by měla být stejná. Jak je tedy řešeno, který kotouč tam pak půjde? Nebo je to dané brzdičem? Tzn., RS brzdič bude mohutnější včetně širšího uchycení a s větším kotoučem nebudu potřebovat žádnou redukci? Tzn. na menší brzdič z 288 jdou dát 312 kotouče jen přes redukci uchycení brzdiče?

A další otázečka, zadní brzdiče k 256/22 jdou namontovat místo obyčejných 239 a nebo se musí nějak podobně předělávat uchycení brzdiče?

288 a 312 mají stejnou těhlici, stejnej brzdič, rozdíl je jen v držáku brzdiče.

zadní brzdiče, když koupíš i s držákama, tak neni problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Harry: to už tu bylo, jen v trochu jiné formě:)

Jinak sem přidávám i já svůj názor. Jelikož jsem sotva po koupi už vyměnil zadní brzdy a není to vůbec znát, auto dál vibruje při brždění jak los robertos, tak jsem se rozhodoval, co dát na předky. Probíral jsme to ze všech stran, četl recenze, diskuze atd., ale na tohle bych potřeboval být důchodce :D

Přesto jsme se prozatím rozhodl, že zkusím ATE Power Disc (v origo 280/22) a k tomu ATE desky. Zatím jsme ve fázi nákupu,ale určo sem hodím recenzi až uvidím výsledek. Přemýšlel jsme samozřejmě nad většími a lepšími (Brembo, Zimmermann aj.) ale zatím zkusím tohle. Člověk nikdy neví, zda se to zvlní a než přijde řada na chip a vstřiky, můžou být tyhle zkroucené (ale nemusí). A nerad bych do toho nasypal x tisíc a po měsíci zjistil, že to bylo k ničemu a můžu zas měnit a to ještě bez úprav motoru :D a nedej bože "repase" spodku atd. :D

Takže já to zatím beru jako test a časem se ukáže:)

Tolko má volba :palec2:

Hodně štěstí ostatním při loterii s brzdami ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já bych řekl, že použít na předek opravdu kvalitní kotouče a desky.

Stejně je vyměnit musíš, pokud je nebudeš dávat rovnat, a celkově to vyjde levněji.

Při běžném brzdění si myslím, že je jedno co je vzadu a při nějakém prudším a pod. celá váha jde na předek, čili celé to "odnesou" přední kotouče a tu už tím tuplem je jedno co je vzadu.

Neříkám, že zadní kotouče oproti bubnům nic nepřinesou. Ale na druhé straně si myslím, že ať už je okta s 55 kW motorem nebo 100 kW motorem, tak brzdí furt skoro stejnou hmotu.

To jako chci říct, že nechápu proč třeba k TDI 66 kW dávaj bubny a k TDI 81 kW kotouče. Schválně jsem pro srovnání vybral tyto dvě motorizace, pač je v nich, co se týče hmotnosti, stejný motor. Jedno i druhé auto vyvine stejnou rychlost, oba auta mají stejné hmotnosti a nevím proč 66-tce můžou stačit "jen" bubny a 81-ka "musí" mít kotouče.

Mně ty kotouče přijdou jen jako takové placebo a když ne, tak pak bubnama jsou brzdy v oktě SILNĚ poddimenzované! A ten kdo někdy řekl, že oktě stačí vzadu bubny, by měl být obviněn z obecného ohrožení.

s tim to s tebou souhlasim, bydlim v "rovinne krajine" a vpredu kotouce vzadu bubny, brzdy jsou dostacujici. Prijedu z Jeseniku (z kopcu) auto nalozene taskama, kolama, tyden jizdy po Jesenikach a predni kotouce jsou v prdeli, protoze bubny nestihaji a z vetsi casti brzdi jen predek....osobni si myslim, ze dobry ridic pozna, kdy brzdi cele auto nebo jen zvetsi casti predek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jo, já mám nové vše co jde na předku vyměnit od Lemforder(čepy,spojovačky silentbloky).Tlumiče origo s pružinou a uložním.Kroutí se pořád.Taky už nevím čím to může být.Poraďte někdo na co se zaměřit.Už jsem z toho zoufalej.Za chvíli budu v Jedličkově ůstavu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl sem taky problém že se mi kroutili kotouče na předku.

Zvlnili se mi dvě sady. Když jsem dával třetí sadu tak sem vyměnil kotouče i s destičkama na zadku a zatím se nic nezkroutilo.

Auto kupodivu i lépe brzdí. Myslím si že když špatně brzdí zadek tak ten předek to prostě nevydrží a mužete tam mít kotouče jaký chcete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak něco na tom bude, ale já měnil i zadní brzdy komplet-kotouče i desky. Ale zadek jak je vidět moc nebrzdí,kotouče nejsou zaleštěné,tak už nevím,kde by mohla být chyba. :-( Nevím proč ty zadky nebrzdí,levá strana brzdí trošku a pravá snad vůbec :-((

Editováno: , autor: ForesT123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdárec lidi taky chci vyměnit přední brzdy páč je mám už jak papír. no ale k věci jelikož nejsem mechanik tudíš nevím přesne jake by byly nejlepší v mojí cenove relaci. proto jsem pohledal a našel kotouč STARLINE - Sport http://www.autokelly...SD=0|ST=0|LNG=0

a destičky ATE http://www.autokelly...D=0|ST=0|LNG=0|

Rád bych váš názor k tomuto výběru. Mám 1.9 66kw.

Díkes Jára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starline nekupuj,je to šmejd.

Nakup tady: http://www.hanza-autodily.cz/vpredu-280x22/c-1227/

ATE je origo.

Brembo je dobrá volba

Já osobně mám kotouče Zimmermann a desky Ferodo Premier a brzdí to jak čert.Tato kombinace mě byla doporučena člověkem,který se v tom dost vyzná a výsledek je super.

Editováno: , autor: Tom84
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nakonec i sem přidám svou volbu v brzdách. V minulém příspěvku jsem psal, že budu brát Ate PD+Ate , ale po informacích, že se vracejí zkroucené jsem raději ustoupil od volby a nakonec se nechal zlákat deskami ATM sport GT series + destičky Ferodo Premier (na doporučení-sice měkčí a třeba půjdou do háje a budou prášit,ale neměli by se zvlnit kotouče). Kamarádi co je mají zatím jen a pouze spokojeni, tak doufám, že se k nim zařadím. Zatím lehounce zajiždím, tak uvidím, co dokážou a dám sem určitě info. Pokud by brzdili slušně, tak i vzhled mají pěkný a za těch pár korun si myslím, že stojí, na autě vypadají peckově...ještě sehnat Dotz Hanzo white 17" a bude fešanda švestička moje :wub:

Jinak jsem nakupoval u člena Sebo a jen spokojenost - cena výborná,rychlost, poradil, řešil problém ... tak jak to má být, takových lidí si vážím :kol-28: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím pánové...

Přidám svojí zkušenost. Okťa Tdi, 66kw, 99 rok...

Na jaře jsem na Aukru koupil přední kotouče i desky Brembo, komplet cena i s dopravou rovný dva litry.

Doteď najeto cca 20000 kiláků a naprostá spokojenost.

Brzdí to jak šlak, při delším brždění nevadnou a i když sem lítal jak kanál tak se neupekly ani v místech, kde ty minulý brzdy byly už dávno zhořelý a z podběhu šel dým jako ..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všichni. Mám 1.9TDi 66kW kombi. Budu měnit kotouče i desky a po přečtení toho všeho je asi nejlepší volba: Kotouč/deska - ATE / ATE, ZIMMERMAN / FERODO PREMIER, BREMBO MAX / TEXTAR. Chci se zeptat jaká je nejlepší volba a jak ubejvá materiál při těchto kombinacích a co pískání a reznutí kotoučů?. Teď tam mám origo a desky mizely před očima.(umytý alu byly hned černý) a co FERODO THERMO QUIET - moc se o nich nepíše. Díky za rady s výběrem H

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...