Albert Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Ahoj Chtěl bych se Vás zeptat co si o tom myslíte. Jedná se o poruchu 16804 - Řada válcú 1, systém katalyzátoru ÚČINEK PŘÍLIŠ MALÝ Motor 1,4 16V 55 KW Řešil to někdo, nebo je to jasné už z textu poruchy? Díky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Napr. u mojho HTP sa zavada dala odstraniť len vym. katu. Asi som ťa moc nepotešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 zkus těsnost výfuku...i to by to mohlo způsobovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 24. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 (editace) no jo, ale jaký by to mělo vliv na emise před a za katalyzátorem? Editováno: 24. Listopad 2010, autor: Malta NECITUJ PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK !!! POUŽÍVEJ ZELENÉ TLAČÍTKO "PŘIDAT ODPOVĚĎ" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 Mohl by být i přicpanej kat, případně pozoruješ nějaký problémy za jízdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 24. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 No není to moje auto a kámoš mě požádal ať to přečtu. Byla tam tato závada, tak jsem ji smázl. Jenže za dva dny znova. Říkal jsem mu, že nový kat, ale zdá se mu to brzo cca po 120 tis. km. Proto ta otázka jestli už to někdo řešil. Taky může dát nový kat a za pár dní se na něho rozsvítí prasátko. Pak mi poděkuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sdíčák Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 čau hoši známej má fabii 1.4 16V najeto 60tis a ted se mu rozsvítila náká kontrolka v manuálu to je neco z vejfukem mě napadlo ucpanej katalyzátor protože on to ubec nevytáčí (nevim kvůly čemu ) jezdí tak do 3 tis/ot tak mě napadlo jestli to není tim protože benzín se má aspon někdy vytočit ne ? aby se pročistil katalyzátor co si o tom myslíte vy ? díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 V návodu se píše, že u ohřátýho motoru při stojícím vozidle udržovat 4000 ot/min a víc po dobu ninimálně tří minut a že se pak vypálí - vyčistí. Taky sem se bavil s klukama a prej pomůže E85 (ethanol) přidat do benzínu v poměru 1:3. Na nádrž to vychází zhruba 10 litrů E85 a 30 litrů N95. A vyjet aspoň tři nádržě takle naředěný. Osobně sem to ale eště nezkoušel. Ale kluk, co neprošel emisema to tak udělal a na druhej pokus byl úspěšnej. A to prej měl katalizator taky na výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Klidně může být lambda zanesena mikrosazemi jakožto následek městského provozu při malých otáčkách. Zkus to prohnat alespon 3 minuty na 100km/hod. Lambda se vypálí a vše bude OK. Tak to dělám já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dasboot Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 No není to moje auto a kámoš mě požádal ať to přečtu. Byla tam tato závada, tak jsem ji smázl. Jenže za dva dny znova. Říkal jsem mu, že nový kat, ale zdá se mu to brzo cca po 120 tis. km. Proto ta otázka jestli už to někdo řešil. Taky může dát nový kat a za pár dní se na něho rozsvítí prasátko. Pak mi poděkuje. Čau, mám diagnostikovanou úplně stejnou chybu... je to na Fabii kombi 1,4 16V 55KW r.v. 2005 dneska jsem byl na měření emisí a jsou několikanásobně překročený...takže to vypadá že se výměně katu nevyhnu... navíc jsem se dozvěděl že za parohama je ještě prakticky ještě jeden malej kat - filtr pevných částic... a vyměnit by se to mělo celý .... jen dodám že auto má nalítáno 85tkm... takže pokud by měl někdo nějakej nápad ... tak rozhodně uvítám ještě pokud by někdo myslel na lambdy tak jsou testovaný a jsou v pořádku. Kámoš mi nabízí výměnu katu - (univerzal díl) za cca 4500Kč... ale o filtru pevných částí nic neříkal... tudíž předpokládám že by udělal čistě jenom hlavní kat. Z vrakáče se mi to upřimě kupovat moc nechce... zaprvé těžko poznám v jakym je ten kat. stavu ... a navíc neni problém vzít nějakej jinej páč je tam celkem dost možností se splést... a já jako "laik" to opravdu od oka nepoznám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikabobika Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 (editace) Ahoj všem, taky jsem měl tento problém a už jsem z něho byl nešťastnej, VAG hlásil tyto chyby- 16804 - Řada válcú 1, systém katalyzátoru ÚČINEK PŘÍLIŠ MALÝ 16556 Řada válců 1 - systém dávkování paliva - příliš bohatá směs Určitě je víc způsobů jak vypálit katalyzátor,já jsem to zkusil podle Luďu, jak to radí o tři příspěvky výš, a tímto mu chci taky poděkovat protože od té doby( cca. 300km), mi check přestal svítit a je pokoj, určitě to taky zkuste, myslím že je to lepší než hned měnit katalyzátor... Editováno: 15. leden 2011, autor: tomikabobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dasboot Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 (editace) jsi zkoušel ten Líh? Editováno: 15. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikabobika Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Ne ne, 4000t otáček při zahřátým motoru, a dal jsem tomu 4 minuty, pro jistotu, od té doby klid,radši jsem s autem zajel mimo město abych tím hlukem a smradem neotravoval okolí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dasboot Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 (editace) zkusim to taky... pro jistotu nepojedu tak daleko kdyby se mi to vysypalo úplně Editováno: 15. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikabobika Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Ok, potom dej vědět jak jsi dopadl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dasboot Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 (editace) čéče tak bohužel... dal jsem jí taky 4 minuty na 4000 toček... a jediné čeho jsem docílil je to, že smazaná závada se objevila znovu ale to neva... prostě ten kat nechám udělat... a budu mít klid (SNAD !!! ) lidi ještě bych měl dotázek na někoho z kluků kdo už si timhle prošel... přijde mi to jako ptákovina ale mechanik mi tvdí že mám na výfukovém potrubí filtr pevných částic. Nechápu na co by tam byl... silně pochybuju, že by škodovka dávala na benzínovej motor 1,4 16V. 55KW z roku 2005. co myslíte je to možný ?? vim že se FAP a pod. věci dávaj na Dieselový agregáty Editováno: 16. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikabobika Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Tak to je škoda, ale za vyzkoušení to stálo ne? Tak potom napiš, jak to pošlape po výměně katu,a nechceš ještě pro jistotu nechat zkontrolovat těsnost výfukového soustavy, to tady taky kluci radili, u nás je třeba firma která se na výfuky specializuje a tam dělaj tu kontrolu tuším nezávazně zdarma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Dasboot-1.4 16V FAP nemá,mechanik asi myslel tu věc co je u sběrného potrubí-předkatalyzátor. Motor by při staru nesplnil EURO4 kvůli vzdálenosti a ohřevu hlavního katu od motoru.Proto k motoru nacpali ještě předkatalyzátor,který je ohřátý prakticky ihned po startu a tím motor splňuje emise EURO4.Toto jsem vyčetl z DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dasboot Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 (editace) aaaaaha ... tak takhle to je tedy... mnooo a tím nám vzniká otázka zda výměna velkého katu vyřeší daný problém, já osobně si myslim že ano... páč emise byly cca 3x překročený při zahřátém motoru na 90 stupňů ale hlavně když se koukám na katy např. z Kelly tak tam sice klasickej kat je... ale končí to klasickou přírubou na připojení na parohy... a ten malej ... neni k nalezení... nebo jestli proto zajet rovnou na vrakáč?... novej ze škodovky určitě brát nebudu páč tam mi opravu vyčíslili na 30 tis. ajééééééé už jsem na to přišel ten malej kat je totiž rovnou součástí parohů... tak a teď jak zjistit kterej z nich je death... páč měnit oba díly ... to je slušná bomba ... Editováno: 16. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Mei předkatal. a hlavním katal. ještě ta pružná drátěnka(nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje). Ten předkatal.asi bude v pořádku,tak by asi stačilo přivařit kat. k potrubí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Mei předkatal. a hlavním katal. ještě ta pružná drátěnka(nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje). ... VLNOVEC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dasboot Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 (editace) Stejně to dopadne tak, že vyměnim ten hlavní kat... kámoš mi ho vymění za cca 3500Kč no a když to nepomůže tak holt koupim parohy s malym katem. Kluci ještě jeden dotázek... nevíte někdo jaký hodnoty by měl mít tenhle motor na emisním měření pokud je kat a vše ostatní ok ??? samozřejmě je mi jasný že to není jedna hodnota.. ale určité rozmezí. díkes !!! Editováno: 16. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikabobika Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Ahoj chlapi, tak se hlásím z nejnovějšími poznatky o těchto chybách, check mi sice svítit přestal ale po napojení na vag, ty chyby tam stejně pořád byly, tak jsem udělal ve vagu všechny testy na readiness kód (obě lambdy, kat atd.) a jedinej katalyzátor dopadl špatně, koupil jsem na internetu kat z bouračky za 1700kč, namontoval mi to tam kámoš mechanik spolu s novýma brzdovýma kotoučema ani ne za tři hodky, dneska jsem opět udělal testy ve vagu a katalyzátor konečně hlásil že je ok, readiness kód je 0000 0000 tak jak to má být,takže mi spadl kámen ze srdce a doufám že mám konečně klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomakecTD Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Chlapi mám stejnej problém. Ale mám tam katalyzátory dva, taky to tak máte? jeden minikat u svodů a potom na podvozku Mám najeto 205tis, ale emisema procházím normálně, koncovka výfuku zevnitř je čistá jako příbor :-D ale raději za rok naleju ten ethanol ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucashr Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Přátelé okřídleného šípu prosím pomoc :-( Vím, že tu nemáte rádi zakládání podobných temat, ale nevím nic jsem nenašel nebo neumím hledat. Asi před měsícem mi začala svitit kontrolka kontroly výfukových spalin. Na Vagu vykázána porucha 16804(Řada válců 1, system katalyzátor) Následně jsme našli prasklinu na vlnovci a vyměnili ho v domění, že přisává a lamda blbne. Chybu jsem smazali tyden klid a po týdnu znova, jedno a to samé, tak jsem koupil lambdu za katalyzátor, no už jsem se radoval, že je klid. Aale o víkendové jízdě po dálnici nastal problém znova. Už opravdu nevím, katalyzátor je drahá sranda a tak se ptám nestalo se někomu něco podobného? Dá se to ještě nějak zjistit nebo to bude opravdu Kat? Fabia 1,4 16V 55kW motor BKY najeto 170 tis km Díky moc za vaše rady a nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.