Svačinkář Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Počkat, tak proč o teda vyrábí když to těm autům škodí??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Nehádej se. TDI POTŘEBUJE chcípací klapku! Když nevěříš, kup si to a namontuj. Alá já bych věděl kde jinde ty peníze dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Tak samozřejmě že vám věřim jen mě trochu štve že to mám objednané, stálo to 2000,- a vlastně mi to bude k ničemu. Původně sem chtě jen vědět jestli se musí ten egr vypnout v řídící jednotce abych věděl jestli to můžu vyměnit sám nebo to svěřit odborníkům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vikloush Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Kamarád to má na autě a auto bez toho taky umí chcípnout, akorát říkal, že se docela otřese motor, ale jde to i bez tý klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 No ty otřesy to je právě ta chyba. Je to dáno absencí zhášecí klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Nevím čím to je , jestli nějaká chyba, nebo něko tady smazal můj příspěvek ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 V 18. 5. 2012 na 9:53, Vikloush napsal: Kamarád to má na autě a auto bez toho taky umí chcípnout, akorát říkal, že se docela otřese motor, ale jde to i bez tý klapky. No, a to m mluvím. A není to jenom "nějaké" třesení motoru při chcípání. Trpí tím docelo dost věci. Jak motor, tak vše okolo. Morris_3nec: Kdy a kde? Já tu teď dva nebyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 No měl jsem tady 2 příspěvky, mám jeden. No asi duchové Ad. EGR. Přesně tak jak tady všichni píšou, EGR pipe kit je sice hezký kus nerezové trubky, ale jinak nahovno. Nech si udělat nebo udělej 2 podložky podle příruby EGR trubky, nebo tady na foru najdeš výkres. Jedna stačí tenká z 2mm plechu, druhou tlustší z 5 - 6mm ocelové pásoviny. Tenkou zaslepíš zespodu EGR ventil, tou tlustou vývod ze svodů. Pod podložky dej staré origo těsnění, nebo ještě lépe to zamázni vysokoteplotním silikonem na výfuky který ti to zatěsní. EGR se bude otvírat a zavírat jako by se nechumelilo, ŘJ nebude házet žádno chybu a přesto ti do motoru žádnej bordel nepůjde protože to bude zaslepený. Škrtící klapka bude normálně fungovat jelikož tam spolu s celým EGR zůstane. Jednoduché, elegantní, na první pohled to není poznat, ale hlavně FUNKČNÍ ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vikloush Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Pepa007: Já to vím, neboj :-) tím jsem jen chtěl napsat, že pokud si to tam namontuje, ať s tím počítá, je to nutný zlo, když vyhodí tu chcípací klapku náhradou za tu trubku. Wojnar: Ano, se chcípací klapkou je to daleko komfortnější, souhlasím, bez ní tím vše víc trpí, taky souhlasím, nicméně i bez ní to lze, to jsem tím chtěl říct. Pokud cheš, aby nic netrpělo, nestartuj, nejezdi :-) Ideálně zaslepit jen EGR jak píše Morris_3nec, nebude se zanášet sání, naopak zas vypouštíš do vzduchu tuším víc NOx, ale to je zas věc ekologie a emisí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 V 20. 5. 2012 na 19:26, Morris_3nec napsal: ...EGR se bude otvírat a zavírat jako by se nechumelilo, ŘJ nebude házet žádno chybu a přesto ti do motoru žádnej bordel nepůjde protože to bude zaslepený.... Tím si právě nejsem tak úplně jist. Už jsem tu zaregistroval pár názorů a říkal mi to už i někdo osobně, že snad OI od 2003 už chybu hlásí. Jde o to, že EGR sice chodí jakoby se nechumelilo, ale krom toho že ŘJ řídí EGR tak taky očekává od toho nějaké výsledky a ty se jaksi nedostavují. Tak se pa rozsvítí kontrolka motoru (někdo ji dokonce říká "taková ta ponorka") Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Jo to máš recht, od 2003 nahoru to pak chybu hlásí jelikož to aznamenají čidla u lambda sondy navýšení nějakého toho plynu. Díkybohu já jsem dřívější ročník a jezdím bezproblému. Motor je pružnější a víc tahá odspodu. Jen doufám že to není placebo efekt ) Každopádně pro motor je to tak či tak lepší. Myslím že u těch novějších tery RV2003 a nahoru, když se to zaslepí a ve VAGu se omezí funkce EGR na maximum tak chyba přestane vyskakovat jelikož je to pak v " toleranci " ŘJ a ta navýšení těch plynů vzhledem k omezené funkci EGR nevyhodnotí jako chybu a je to OK, ale nejsem si tim jistej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Mně bylo řečeno, že jiná cesta než jezdit s kontrolkou není. Tož jsem to vzdal A taky ekologicky myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 No tak opět se potrdilo, že lepící páska vyřeší vše . . . . . . . přelepit kontrolku " ponorka " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Ano, ale není to můj styl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrkala Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Zdravím chtěl bych se zeptat ohledně zaslepení egr ventilu u oct 1,9 81 kw asv r.v.2002.Na forech je toho psáno hodně,ale je tam více možností a názorů.Chtěl bych se zeptat jestli stačí ho jen zaslepit 2 nebo 1 záslepkou,jestli ucpat i tu podtakovou hadičku a jestli to nebude hlásit chybu a jaký to bude mít vliv na zahřátí motoru.Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexander.cz Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Mám oct 1,9Tdi 81kw AHF r.v. 1999, EGR ventil jsem si sam v garáži zaslepil,Musíš ji vyrobit ze silného plechu,nejlépe 3mm až 5mm a rovný hlavně kvůli těsnosti,samosebou i těsnění odolné vůči teplotě se tam dá ,...takže zaslepku dát dole u turba,tu silnější a tu trubku co vede až do egr ventilu dát pryč...pak zaslepit spodek erg ventilu,ze slabšího plechu může být+těsnění a na konec hadičku co vedla do egr zaslepit šroubkem 6mm,já přestřihl a dal na obě strany. Auto nemá turbo kopanec ,jde plynule za plynem zátah i od nižších ot. a to jezdím už 60tis.km na to. Na emailu pošlu i rozměry záslepky atd. co udělat...nebo koupit se dá kit sada na vyřazení egr. cca 1500kč stojí Tohle nepokazí turbo,motor atd co jiní píšou...jen to bere čistý vzduch a nerekuperuje zpět spaliny ,nezakydá to sání vzduchu. Jinak to chybu nebude hlásit pokud to je podtlakem jak uvádíš.... Můžu i osobně ukázat na autě mém co a jak,pokud jsi na trase Litoměřice ,Praha a okolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizecek Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Mam O1 81kw 2004 asv ktoru som kupil so zaslepenym egr. Vraj to bolo tak lepsie pre motor aj turbo. Stale mi svietila kontrolka elektroniky motoru, aj ked som vymazal tuto chybu, po par km sa rozsvietila opat. Ked to porovnam s predch. O1 ktoru som mal, so zaslepenym ventilom bolo horsie zhasinanie motora a dalej napriklad auto v zime pri -10 na parkovisku alebo zeleznicnom priecesti neudrzalo teplotu motora na 90 stupnov. Na parkovisku nemozne ohriat motor. Teraz po precitani viacerych for som dal vsetko do povodneho stavu. Auto ide rovnako dobre, zhasinanie motora je komfortnejsie, mozno sa mi to zda, ale aj starty su epsie, ohrieva sa na pracovnu teplotu rychlejsie. Neviem, ci sem mozem davat linky na ine fora, skuste si o 5om pogooglit. Zaslepeny egr je somarina pre tych ktory nechcu vymenit poskodeny egr za novy, kedze stoji 200€. Ked vsetko pracuje ako ma a nejazdite pod otacky, nemoze sa stat ani to ze sa zanesie sanie sadzami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Zdravim vas, chcel by som zaslepit EGR. Mam O1 2003 ASV a chcem sa spytat ci staci nasadit len zaslepku alebo musis zaslepit aj hadicku ? Aky je rozdiel v tom ked hadicku zaslepim a ked ju necham ako je ? Dakujem za odpovede, ak to tu uz niekde bolo povedane tak sa ospravedlnujem ale nemam vela casu na hladanie tak dufam ze mi to prepacite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 V 27. 10. 2014 na 17:36, alexander.cz napsal: Mám oct 1,9Tdi 81kw AHF r.v. 1999, EGR ventil jsem si sam v garáži zaslepil,Musíš ji vyrobit ze silného plechu,nejlépe 3mm až 5mm a rovný hlavně kvůli těsnosti,samosebou i těsnění odolné vůči teplotě se tam dá ,...takže zaslepku dát dole u turba,tu silnější a tu trubku co vede až do egr ventilu dát pryč...pak zaslepit spodek erg ventilu,ze slabšího plechu může být+těsnění a na konec hadičku co vedla do egr zaslepit šroubkem 6mm,já přestřihl a dal na obě strany. Auto nemá turbo kopanec ,jde plynule za plynem zátah i od nižších ot. a to jezdím už 60tis.km na to. Na emailu pošlu i rozměry záslepky atd. co udělat...nebo koupit se dá kit sada na vyřazení egr. cca 1500kč stojí Tohle nepokazí turbo,motor atd co jiní píšou...jen to bere čistý vzduch a nerekuperuje zpět spaliny ,nezakydá to sání vzduchu. Jinak to chybu nebude hlásit pokud to je podtlakem jak uvádíš.... Můžu i osobně ukázat na autě mém co a jak,pokud jsi na trase Litoměřice ,Praha a okolí. Nemoze tak turbo dostat skor na hubu ako keby isla cast plynov cez EGR ? Velmi sa do nerozumiem tak ked sa pytam blbost tak pardon. Da sa niekde najst cele vedenie sania ako a kade ide vzduch ? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Tady si stáhni Učební pomůcku, přesně tuhle: 1.9 SDI 50 kW a TDI 81 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 (editace) Mate aj vy inak spravenu schému podtlaku alebo ju mate podla obrazku ? Ja som to dneska pozeral a mam to inač ako je na obrazku. Pozeral som to pretože po zaslepení EGR musím auto točiť do otácok a o 1L vyssia spotreba. Editováno: 30. Duben 2015, autor: figo16111 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferryk Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 Je tedy treba vyradit egr i softwarove u O1 81kw 2001? Vyradil jsem ho jen mechanicky, tak abych neco neopomnel. Prosim o reakci lidi, kteri maj s tim zkusenost, ne teoretici..diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 2. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2015 u 2001 staci plech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anihilator Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Ahoj, nedělejte z toho žádné drama. Zaslepení egr ventilu je mechaniká věc. Pod škrtící klapkou povolte tu kovovou trubku nebo hadici a vyhoďte podložku s dírou a vražte tam podložku bez díry aby to nemohlo přísávat ty sračky z výfuku. Egr ventil nechte zapojený, proto že je jedno, když se ventil otevře stejně nic nenasaje, bude mu v tom bránit zaslepená podložka. Mám to na své Octávce a startuje jak fík a jede jak z praku. Kdyby jste chtěl někdo poradit napište na jaroslav.suba@seznam.cz Čau. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 lenze ak ma rocnik 2004 tak tam sa musit upravit aj mapa egr aby to nehadzalo chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.