Hoši, sem z toho jelen. Kukal sem na ty hadičky...všechny ok, projistotu sem vyměnil ten odvětrávací ventil za 230 kč, kvůli VAGu ( psal ztrátu tlaku mezi klapkou a turbem) a auto se chovalo stejně. Jenže... sem zkusil odpojit konektor k váze vzduchu, auto se chová úplně normálně, je v klidu a to nejdůležitější je, že už nemá díry v plynu, necuká...prostě paráda. Ta váha je nová, má najeto asi 5.000 km, ale není to origo, je z německa výrobce nevim, stála asi 1.600,-. Myslíte, že je špatná? Divný taky je, že když sem poprvé s odpojenou váhou vytočil motor nad 4.500 tak se rozsvítilo ASR a nehodlá zhasnout ani po opětovným nastartování. Zkusím VAG, co napíše...ale nechce se mi věřit, že se tady se*u s nějakejma hadičkama a pak bude problém ve váze vzduchu, která je nová. Hoši, co se stane, když budu jezdit s odpojenou váhou? Asi to nebude zrovna nejlepší pro spalování co? Díky