-
Počet příspěvků
1998 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
2
Oznámení karel.lpg
-
Dobry den
Mal by som zaujem o LPG do auta .Mam skodu scala 1,5TSI z automatom DSG first edition . cca 70000 km Uz bude po zaruke . Je mozne do tohoto auta namotovat LPG . Z nadrzou do miesta pre rezervu ? Zaujmalo by ma co to stoji takyto zasah do vozidla a ako dlho asi trva montaz . Za dalsie mam Spanielske znacky cize neviem ci sa to vobec da namotovat ak je auto z inej krajiny . A bolo by to mozne namotovat ak sa dohodneme povedzme na buduci tyzden .
Budem cakat na vasu odpoved .
-
Vyplnte poptávkový formulář na našich stránkách www.autogas-bartak.cz, u těchto aut je jestě nutné zjistit jaká je ŘJ v motoru, podle toho jsou udělané speciální programy přímo na daný kod motoru vozidla, to se vše musí zjistit a odsouhlasit, dá se to zjistit pouze diagnostikou, takze návčtěva u načí firmy, poté se dá realizovat montáž..
-
-
Dobrý den,
Tento problém už řeším v různých servisech 2roky. Po několika hodinovém odstavení vozu-špatné starty v režimu benzinu. Motor se tváří že jede na tři válce. Bud to lehce poškubává, v horší variantě to hází celým autem, a v nejhorší variantě se to po pár tempech zadusí a pak startuji na několikrát. Cca po 1-3 minutách volnoběhu se však chod srovná. Jakmile v zimním období teploty padnou pod nulu, tak se starty výrazně zlepší a je tam jen to drobné poškubávání, nebo to uplně vymizí. Čím vyšší okolní teplota, tím je to zas horší a horší.
Bohužel při dvouletém trápení ve všech možných servisech, jsem utratil tolik času a peněz, že to ani nechtějte vědět. Mám tam plyn systém STAG 300 a jel jsem dokonce 400km do Strakonic kde má dílny autorizovaný dovozce tohoto systému. Zrepasovali plyn.vstřikovače, dali nový regulátor. Oprava 6.000kč. Výsledek 0. V dalším servisu mi vyměnili benzin. vstřikovače za 17.000kč a stratuje to kurva pořád stejně. V dalším servisu chtěli borci měnit řetezové rozvody. Tak to už jsem zatrhl. Problém je už vůbec zdiagnostikovat, zda problém vychází z plynové či benzinové části vozidla. Jedni se vymlouvají na druhé. Plynaři na benzinaře a obráceně. Přehazují si mě jako horký brambor. Opravuje se systémem pokus-omyl. Na dnešní dobu začínám být opravdu hodně naštvaný. O peníze si řekne každý a za všechno, ale zaručit nechce nikdo nic. Vyrábíme atomové bomby, konstruhujeme a vyvíjíme složitosti o kterých se běžnému smrtelníkovi ani nezdá a druhou stranu nejsme schopni najít blbou závadu na vozidle.
Mám doporučení nechat dále zkontrolovat popř. vyměnit:
1.Elektro-kabeláž
2. Lambda sondy
3. Tepelné čidlo
4. Jakousi klapku
5. Jakési korekce motoru
Nic z toho ted ale zatím dělat nebudu. Nemám další peníze na vyhazování a popravdě řečeno mě po těchto zkušenostech přešla chuť. Mám pouze v plánu pokusit se celý LPG systém úplňe odpojit. Jak mechanicky tak elektricky. Uvidím pak zda se něco změní. Už jsem zkoušel vždy po jízdě zatáhnout ventil na plyn.nádrži a nechat motor klapat dokud se nespání zbytek plynu. Startovalo to potom lépe. Chtěl jsem si ale být jistý, tak jsem navíc odpojil i přívodní hadici k plyn. Vstřikovačům. Jenže se to pak objevilo znovu. Tak nevím. Chci se pokusit ještě vytáhnout pojistku ale netuším kde je !?
Pokud se najde na tomto foru někdo kdo se s tímto problémem setkal, pak budu rád za každou pomoc či radu kam nebo na koho se obrátit.
S díkem a pozdravem - Mirek
-
Zdravím Vás pán Karel,
mám malinkatú otázočku,keďže mi nechcú v autorizovaných servisoch preflešovať RJ motora (z 2491 na 8555)lebo mám LPG,tak budem musieť dať odpojiť kabeláž RJ LPG od RJ motora v servise LPG.
Chcem sa spýtať na či je to možné a nedojde demontážou a montážou spojov k poničeniu ,
vďaka za odopoveď,
"kimmi" p.Ladislav
-
Mám ve Fabii toroidní nádrž I.M.Z. illesi (48 litrů, průměr 600) a jelikož skončila již platnost, musím ji vyměnit. Hledal jsem kdo dělá I.M.Z. a asi už se nevyrábí (nebo jen CNG nádrže). Je možno vyměnit nádrž za jinou od jiného výrobce? Multiventil je Tomasetto. Nadrž i multiventil jsou s novou homologací EHK 67-01. Díky Roman