Přejít na obsah

ŠKODA Yeti

Fora

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    956
    příspěvků
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    1.5k
    příspěvků
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    2.2k
    příspěvků
  4. Motor

    Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav

    4.3k
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...

    1.5k
    příspěvků
  6. Autohifi, Navigace

    Rádia a vše kolem duc duc

    752
    příspěvků
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    4.3k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Když jsem hledal informace pro 5° je 2,1-2,2L 😉
    • zdrdavím rád bych se dozvěděl jak to tedy dopadlo s 1.3bmm když bzučelo rele r5 mám stejný problém a prolezl jsem všecko ale i když napřímo napojim čerpadlo tak nechytne takže asi vstřikovaci jednotka a nějaký problém ecu? Ale když proměřím vystupy pro cívku relatka tak tam 12v jde na 2 s tak jak to má být a když vyndám pojistku čerpadla a měřím přímo na pojistce tak tam taky 12v na 2s jde. 😵‍💫
    • Tento postup cez otvor čapu som už počul, no nieje tam žiadne riziko že po vytiahnutí vidlička uskočí a čap už nepojde zasunúť ? Má byt prevodovka v neutrále alebo má byť zaradená určitá rýchlosť? Lebo ak by sa pri tomto postupe niečo pokazilo, znamenalo by to veľký problém - pravdepodobne odťah auta na drahú opravu v servise. Preto som osobne vymeniňal len cez plniaci/vypúštací otvor, podarilo sa mi tak vymeniť cca 1,8l, pri napúštaní som musel mať auto podvihnuté zdvihákom na strane plniaceho otvoru.   
    • kluci mám stejnej problém. Namontoval jsem multifunkci, origo kablik a nakódoval. 2 auta současně jsem dělal. Ani jedno netroubí. Kde je chyba? Multifunkce funguje normálně.
    • Druhy klic reaguje stejne?
×
×
  • Vytvořit nový...