, Pokud to chces vedet na jistotu, tak prehod zadni gumy na predek a pokud Ti pak bude hucet predek, je to jasne. A u te prilezitosti muzes dat auto i na zvedak a zatocit kolama a pokud nic neuslysis (loziska) pak to sou jen ty gumy. Ja s tim laboruju upne stejne jako Ty a to uz cely rok. Prvni sezonu (minuly rok) byl v pohode a pak co se gumy prehodily na 2 sezonu (predek na zadek a opacne) tak zacalo to huceni a uz to neprerstalo, holt se ty gumy jinak sjizdi ve predu a jinak vzedu a muj mechanik mi rikal, ze by se to teda michat nemelo, radsi dojet gumy na naprave a pak vymenit za nove.(coz ja si vzdy myslel ze to je ok) Takze nepomuze asi nic nez gumy jakztakz dojezdit a koupit nove a uz neprehazovat. Taky mi v servise rekli, ze to muze podporovat i to, ze jezdim skoro porad sam v aute a ze ten zadek pak neni tak zatizen, ale nevim jak daleko se tohle tvrzeni zaklada na pravde. Ikdyz je pravda, ze v posledni dobe citim, ze se ten hluk od zadu zmensuje, tak bud se ty gumy opet sjely do nejakeho narmalu a nebo sem si na to casem zvykl, no uvidime az se nahodi zimni, jak to budu vnimat.
A nove letni pneu na pristi rok uz urcite Dunlop teda nebude.
Mymi favority sou:
Michelin Pilot Sport
Continental sportcontact 3
Hankook V 12 evo
z toho vyberu pry nejtissi gumy sou prave ty Micheliny, ale taky nejdrazsi.
Pokud by ale nekdo mel vic zkusenosti s vyse jmenovanyma pneumatikama, rad bych se to dozvedel.