Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3848 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
  1. Nová ŠKODA SLAVIA

    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 489 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 489 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 489 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 489 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 489 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 489 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, odlučovač oleje byl taky v podezření, měnil se, ale změna se nekonala...   Nicméně, zdá se, že problém vyřešen - po skoro dvou letech trápení, cca dvou měsících bez auta a X pokusech-omylech se motor zase chová tak, jak má. Tj. žádné extrémní vibrace, žádná píšťala v motoru, ani cukání motoru nic. Nakonec se zdá, že to celé zmastil minulý autoservis, který do motoru opakovaně cpal neoriginální náhradní díl sání. Motor si toho asi nějak všimnul a přestal s ním pracovat. Skoro to vypadalo jako nějaký nouzový režim, kdy do zahřátí klapky nefungovaly (ochrana proti poškození?).  Co mě zaráží a na co si nedovedu odpvoědět je, proč s neorigo dílem motor chvíli bez problémů jezdil, pak začal házet chybu a pak se to za studena zcela zbláznilo. Dělá podezření, že jednotka nevyhodnocuje jenom požadovaný a skutečný úhel, ale postupně v čase možná taky nějakou dynamiku klapek tj. rychlost jejich natočení apod. a tím si díly nějak očuchá, ale nevím, je to jen myšlenka.   Nicméně teď po výměně šlape dobře, i za studena. Tak snad se to zas nevrátí, ale pár tisíc km už se s tím ujelo. Zároveň krom výměny se provedlo i očištění sacích kanálů a ventilů, které byly pěkně do černa zalepené karbonem - to je možná i jeden z důvodů, proč to za studena tak cukalo.   Jinak ještě jedna perlička na závěr - poslední dobou byla vidět určitá spotřeba oleje - 1-2 dcl na 1000 km. Trochu jsem se děsil, jestli se zase ucpaly kroužky, anebo už třeba turbo není na odchodu. Nicméně teď podle posledních měření klesla někam pod 1 dcl (0,5-0,7 dcl) na 1000 km. Ale to se ještě uvidí po více km.
    • Ok...ale ja ten zvuk na max v mobile mam,lebo aj prehravanie cez AA aj BT ide rovnako z mobilu priamo z apky TIDAL
    • od dnes nový ceník a asistovaná jízda 2.5+ je zpět ... 
    • @suri.Dík, dám přesně tyhle. Kde nejlépe koupit origo díl? Google vyhazuje spoustu jiných značek (Meyle, Febi, SKF atd.) pod tím číslem, aby mi nepřišlo něco jiného...
    • Diagnostika mi hlásí chybu: 00608 0260 Snímač stavu naložení vozidla Zároveň svítí kontrolka nahuštění pneumatik. Nevíte prosím, co je to za snímač?
×
×
  • Vytvořit nový...