Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3846 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 455 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 633 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 479 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 685 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 666 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 411 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 413 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 617 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 418 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 721 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 376 zobrazení
  1. PF 2024

    • 0 odpovědí
    • 801 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 718 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 581 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 767 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 762 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 616 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 713 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 630 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 537 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Přesně tak, inteligentní systém nabitou baterku rychle vysaje a pak začne ne-dobíjet. Stačí strčit do zapalovače V-metr a sledovat.
    • Já odtrh kontroluji. I na nové svíčce může být z továrny odtrh různý, viz značení svíčky. https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/informace/system-znaceni/1-elektrodova-vzdalenost
    • Já s nabíjením nabíječkou a "inteligentním dobíjením" osobní zkušenost nemám (mám odpojeno), ale jak tady uvádějí jiní, když dobiješ nabíječkou, tak o to méně pak dobíjí auto a to znamená, že nechá baterku vybít a za pár jízd je baterka ve stejném stavu jako před nabíjením.  Tím ale nezpochybňuji, že občasné nabití baterie na "100 %" baterii prospěje.
    • Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
    • To se nedá nic dělat. Vzpěru jsem rozdělal, zkontroloval. Jedinný problém byl, že byl zkorodovaný kontakt mezi vnějším kovovým obalem morotu a tím "bazmekem" s uhlíky. Rez jsem očistil, kontaktní místo přeletoval, vše sestavil a fujnguje to. Zalepil jsem to nějakým univerzálním silikonovým lepidlem a ještě to přetáh samovulkanizačkou. Vzpěra je tedy hlučná, asi jsem tam někam přidal tření, ale zatím funguje.   Až to fungovat přestane, tak z ali koupím za 3 tis. obě vzpěry a vyměním.
×
×
  • Vytvořit nový...