Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3855 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 475 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 623 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 691 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 431 zobrazení
  1. Audi chce vůz na vodík

    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 494 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 608 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 720 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 660 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 630 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 580 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 590 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 536 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 520 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 632 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 525 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 582 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 618 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 746 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 559 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jasne, pruzina je uplne ok jedna aj druha, prevodovka nema poskodenie nic nikde, nic vozit sa az sa nieco nestane.... poloosi nebucha neklepe netrha zavesenia motora, zavesenia prevodovky atd vsetko,  nikde nieje ziadne poskodenie ale ako sa mu zaziada tak bum jeba riadna.....  stale ked len rano pri rozjazde  a nie stale niekedy raz za 3 dni..... masaker 
    • Takze zde treba diskuze o olejich do EA211 pisou pravy opak.Pri vymene do 15 000km je prave vhodnejsi ten 5w40 nez 0w30,protoze 5w40 ma vyssi TBN.Dalsi vec v diskusi se pise,ze ma mit olej ACES A3,ale nektere ty tvoje 504.00 maji C3,coz je spatne a navic ty 504 jsou zarovnej 507,coz jsou pro naftu a pdf a nejsou tedy moc vhodne pro benzin a kratke popojizdeni,takze tim zes mi poradil 504.00 jsi me poradil spatne,protoze uz jsi k tomu nedodal to podstatne,ze maji mit A3 a ne C3 a dalsi veci,co se v diskusi pisou.   https://www.oleje.cz/forum/olej-do-1-2-tsi-t5040-615.html          
    • Dobrý den, Přišel jsem si pro radu, zda-li by někdo nevěděl, co by mohla zapříčinit tento bouchavý zvuk. Jediné, co víme je, že motor vrací spaliny zpět do sání (alespoň takto jsem to pochopil).   Jedná se o Superb III 2.0 TDI 110KW DSG r.v. 2017   Auto mělo normální zvuk při poslední jízdě. Motor jsem nechal nastartovaný cca 3 minuty, aby se dochladilo turbo a následně to chcípnul. Po 10 minutách jsem motor nastartoval a začal vydávat tyto bouchavé/dunivé zvuky.  7769720149965507823.mp4
    • Nemas odfoukle celni sklo na horni hrane? Az ti to bude zase piskat, tak zatlac zevnitr na sklo v horni casti a uvidis, jestli se zvuk zmeni.
×
×
  • Vytvořit nový...