Přejít na obsah

Motor 2.0 MPI


30 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
  1. Výměna rozvoďáku u 2.0 MPi 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 30.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. Výfuk z RS na 2.0

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. 2.0 mpi zhasne na volnobeh

    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 35.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  4. Startér-díly

    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  5. Vlnovec

    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. 2.0 AZL problém

    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  7. Fabia 2.0 MPI spotřeba

    • 2 odpovědi
    • 9.5k zobrazení
  8. 2.0 mpi - svody

    • 1 odpověď
    • 4.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
  9. 2,0-nema vykon 1 2

    • 43 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
  10. Chlazeni Fabia 2.0 85kW

    • 5 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  11. 2.0 a lepsi benzin

    • 15 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ahoj, aktuálně řeším problém se Škoda Fabia 2 1.9 TDi 77kw bsw problem se seřízením základního nastavení uhlu natočení volantu, neřešil někdo? Zkoušel jsem to přes vcds, a nejsou přístupné skupiny na adaptaci.  Specifikace auta-     Model Skoda Fabia II Rok vyroby 2009 Motor 1.9 TDI (77 kW) Rizeni TRW  dil c. 6R0 423 156 Snimac uhlu volantu G85 , funkcni (reaguje na pohyb) ESP (stabilizacni system) Ano (auto ma jednotku ESP s Abs      Senzor G85 umisteni V jednotce ESP (ABS/ESP modul) Spiralovy kabel Overeny, nastaveny na nulu (vodovahou)  
    • Ahojte, je mi blbé psát po dvou letech do vlákna, ale dořešili jste to nějak? Já měl auto v autorizáku,kde mi kodovali nové kliče (všechny jsem ztratil = kompletní výměna + překodování jednotky). Šefici mi to ale vrátili přesně bez bluetooth (ani nemám v nabídce a předtím šel od 2016 co ji mám) bez navigace, hlasového ovládání a bez možnosti si zvolit profil jízdy (VRS tlačítko - RS bez modu RS je poměrně ... ) sice jsem úkon reklamoval a nejspíš to někdy vyřeší , ale ted na to koukají jak pat a mat a tak bych si to rád zkusil opravit sám - nemáte někdo zkušenost? Většinou to píše že je možné otevřít aktivačním klíčem ale u něčeho to nepíše nic , jen se to prostě neaktivuje. Diag chyby žádný nehlasí
    • Zdravím, chcem poprosiť o radu. Na Felícii mi nejde otvoriť kufor. Skúšali sme už aj stláčať ten cuplík dole na zámku aj sme dali dole tapacír a stlačili tam ten pliešok. Vôbec s tým ale nejde pohnúť. Ďakujem za radu. 
    • Mohu se zeptat, co to bylo nakonec za problém? Mám podezření na úplně stejnou závadu. Děkuji za odpověď
    • Prostě mívám klíček v kufru pro moje pohodlí. Odemykám/zamykám auto aplikací. Po odemčení jen sednu a jedu.. Kamarád mi říká, že je zvláštní, že aplikace dovolí zamknout auto s klíčkem uvnitř  Edit: Asistence funguje na jedničku. Zámečník u auta do hodiny od prvního telefonátu s asistencí. Otevřeno měl sperhakem za 5 minut. Cena 4.000. Platí Škoda
×
×
  • Vytvořit nový...