Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 MPI

  1. Zahájeno uživatelem PTiCA,

    Přikládám návod na výměnu čidla chladící kapaliny G62 u vozu Fabia 2.0i r.v. 2003. Zjištění závady Na budíkách se mi přestala ukazovat teplota motoru. Po cca 2. dnech se zobrazila chyba motoru na budíkách. Diagnostika zobrazila chybu 16500 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62) Postup výměny Po sundání krytu motoru stačí odpojit hadici která vede od vzduchového filtru. Čidlo se nachází hned pod hadicí. Ted stačí odpojit původní čidlo, vytáhnout pojistku a čidlo lehce vysunout nahoru. Ted stačí vrátit zpět nové čidlo a postup opakovat obráceně. Po dokončení výměny pomocí …

  2. Zahájeno uživatelem Seram,

    Je možná záměna oleje u motoru 2.0 85kw z 5W40 na 10W ? Prý to i méně žere olej. Děkuji za radu.

    • 6 odpovědí
    • 13,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem mike_k,

    Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.

    • 52 odpovědí
    • 30,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Sedlos,

    Dobrý den, mám fábii 2.0Mpi na podzim jsem měnil kompletní výfuk včetně katalysatoru a lambda sondy (nájezd 160tis) (stále mi hlásila diag. chybu). Mám najeto cca 2000 po výměně a hlášení se začíná objevovat znovu.. Neví někdo kde by mohla být chyba?

    • 0 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Fabka2.0,

    Ahoj, dá se napasovat výfuk z RS nebo obyč 1.9tdi na 2.0? Jde mi o střeďák jestli pasuje kus za kus. Díky za rady

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Milos92,

    Fabia 2.0 azl, počas jazdy pri zahriatom motore pri vyradení do neutralu motor zhasne. Vstreky vyčistené, druhá lambda nová, skrtiaca klapka nová. Problém zmizol a po týždni znovu to isté. Prosím poraďte čo by mohlo spôsobovať tento problém. Ďakujem

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem jirka toledo,

    Cau Nezkousel nekdo dodatecne namontovat budik mazani a teplotu oleje?

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem ales,

    Zdravim vsechny fandy Fabii,mam jednu otazku,jezdim ve Fabia Combi 2.0Mpi s 115 Ps(85Kw) [/b]a chci se zeptat jestli kdyz si koupim jine filtry jestli se to nejak projevi na zrychleni nebo na celkovou jizdu.Nechce se mi hodne do ni vrazet,tady v Nemecku to neni nekdy tak levne.Diky za rady a napady. S Pozdravem Ales

      • Pozitivní
    • 65 odpovědí
    • 35,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Jakub 93,

    Zdravím, mám škoda fabia 2.0 MPI 2003 85kw najeto 316000 řeším problém se startovanim. Nastartuji chvíli motor běží a pak chcipne. Zkouším několikrát po sobě znovu a znovu nastartovat a nic objevila se chyba motoru. Diky za radu.

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  10. Zdravím potřebuju poradit rozhodl jsem se koupit Fabií s motorem 2.0 mpi 85kw Rok Výroby 2006 když jsme se šli projed s tímto autem tak při jízdě když jsem vyšlapl spojku tak chvíli držela otáčky pár vteřin nevíte čím to může být a jake máte zkušenosti s tímto motorem? Díky :-)

    • 3 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Bzum,

    Hoj lidi, neměnili jste někdo na vašem AZL pouzdro ložiska a uhlíky ve startéru? Nikde se nemůžu dopídit žádných rozměrů. Měl jsem zakoupeno obojí pro tento vůz a ložisko je o 1,8mm větší a díl uhlíků o 3mm takže se tam nevejdou. Ví někdo nějaké rozměry?

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Bzum,

    Hoj lidi, tak jsem dneska zjistil že mám urvanej vlnovec na straně u katu. Nezkoušel tam někdo narvat takovej ten pohodlnej s říznutejma koncema na spony? Spíš mám pocit že to asi nepůjde protože na obou stranách je jen kousek a koleno, protože je uloženej našikmo. Zkušenosti? Jo a nějaký doporučení k rozměrům? Vnější průměr trubek je 50mm.

    • 0 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Claymore,

    Ahoj Chlapi, jsem tady nový, ale jinak mám se škodovkou poměrně dost zkušeností předchozí vozy FI 1.2. 47kw, F1 1.4. TDI 51kw teď služební O2. 1.9 TDI 77kw DSG a k věci moje kasička F1 2.0 AZL 2004. Koupil jsem ji rok zpět s najetymi poctivymi 230tis. Od nás z firmy kde znám její historii i člověka co s ní jezdil. Po najetí 30000 km se mi stala divná věc... Rozklepal se mi volant, rozsvítila kontrolka motoru a prásk, rozsypal se mi píst prvního válce. Motor se vyměnil, udělali se rozvody, spojka, daly nové vstřiky a hle... Motor se po nastartování snaží vyskočit z auta... Dala se jiná řídící jednotka, svíčky, modul zapalování.... Proházeli čidla mezi motory a…

    • 0 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem jtfcobra,

    Ahoj potreboval bych poradit. Vymenil jsem snimac polohy vackove a klikove hridel a stale mi to pise chybu. (Rele jsem vymenil. kdyby nekdo psal...) Chyba VCDS:

  15. Zahájeno uživatelem Filip139,

    Potřebuji radu mám fabii 2.0 mpi a při jízdě když vyřadím tak mi chvíli drží otáčky než spadnou je to normální? Setkal se s tím někdo za každou radu moc děkuju

    • 2 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem TomiNej,

    Dobrý den všem.Vlastním Fabii 2.0,85kW.Objevila se mi závada:ukazatel teploty je stále na nule,ani po opětovném nastartování se nehne,navíc moc netopí,fouká chladný vzduch. Může prosím někdo poradit? Auto má klimu. Zaměřit se na termostat,nebo čidlo?Kde toto najdu a pod jakým označením se dá objednat? Děkuji.

    • 1 odpověď
    • 3,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem mxm1919,

    Zdravím, v poslední době máme problém s naší Fobií (F1 2,0 MPi 85 kW bez jakýchkoliv úprav). Pokud otočím klíčkem, motor se nechce chytnout, ozývá se jakoby kovové bzučivé protáčení (přirovnal bych to asi k pilníku jedoucímu přes kov). Pokud přidám plyn, dostanu tak otáčky nahoru, chytne se. Nemyslím ale, že by dlouhodobě (dříve velmi sporadická závada, nyní téměř vždy se vyskytující se) bylo správné a hlavně neškodné startovat pomocí sešlápnutí plynu. Současně se teď kvůli výpadku jiného auta v rodině nemůžu dostat na diagnostiku abych věc řešil "od píky" nebo popsal závady dle vagu. Máte prosím někdo zkušenost s takovou situací, případně návod na vyřešení problému …

    • 8 odpovědí
    • 11,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Mack2109,

    Chtěl bych se zeptat na fabii s motorem 2.0, někdo píše že je spotřeba šílená někdo zase že i při svižné jízdě jezdí za 7,5-8l, tak se chci zeptat někoho kdo ji má jak to tedy reálně město/mimo město. Dál má fabia najeto už 220xxx km tak nevím jestli už to není na tento motor (benzín) hodně a s jakou spotřebou oleje mám počítat a jestli to ještě něco najede? Díky

    • 2 odpovědi
    • 9,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem vartex77,

    Aktuálně řeším opravu výfukových svodů na Fabii 2.0 mpi. Zda se jedná o prasklé "parohy" nebo jen výměnu těsnění zjistíme až se odstojí díly. Pokud nastane horší varianta a svody budou prasklé, nerad bych řešil jejich nákup souběžně s rozebraným autem na dílně. Zkoušel jsem hledat ( elit, kelly, prondo, H+H, C+C ) nikdo pro danou motorizaci nenabízí náhradní díl. Na vaření vám nikdo nedá záruku ( 50/50 ). Tak poslední variantou bude vrakoviště. Proto by mne zajímalo zda se pro výměnu výfukových svodů dá použít díl z jiné motorizace ( 1.4, 1.6 ) případně z Octavie. Fábie ve dvoulitru se na žádném mnou tázaných vrakovišť nevyskytuje.

    • 1 odpověď
    • 5,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem mejra1,

    Zdar pánové,mám Fábií 2.0,85 kw,r.v.2001 najeto 248 000 km a chci se zeptat na vaší zkušenost kolik takový motor může ještě vydržet.Podle servisky co mám jezdila na pravidelné servisní prohlídky. Olej za výměnu 12000km doleju asi 1/2litru.

    • 2 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem davidpopjak,

    zdravim vsechny,stal sem se majitelem fabky 2,0.mel sem zalusk na jine auto ale narazil sem na tohle a hned me zaujala-plna vybava,udrzovany fakt pekny auto i v recenzich pisou ze nejlepsi benzin motor co do toho davali,silny,da se 5 a jede porad tak sem se nemohl dockat az se svezu.takze jsem prijel k majiteli ,auto vypadalo este lip nez na foto opravdu v super stavu,sednu za volant a šok,neochota se vytacet,vubec netahne pro porovnani znameho fiesta 1,1 bych rekl jede o trochu lip a i je zivejsi.majitel na to ze se mu zda je je to normalni,jede to takhle pry od zacatku,ze je to 8v a to je normalni.auto jsem i tak koupil jelikoz v tom stavu tezko hledat neco jinyho. tak…

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 43 odpovědí
    • 16,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem mike_k,

    Caute, posledni pulrok jsem pozoroval u sveho auta divny jev. Behem jizdy pri zvolneni tempa, napriklad minutove brzdeni motorem, ale nekdy i bez zjevneho duvodu, klesa teplota chladici kapaliny. cca. o 10-15 stupnu. Tohle se mi po cele ty roky, co to auto mam nikdy nedelo. Vzdy se rucicka po zahrati zastavila presne kolmo nahoru a tam byla at se s autem delo cokoliv, v zime v lete, proste furt. Mam to nejak resit? Muze to byt zavada neceho? - mozna termostat nebo to jen blbe ukazuje? Dik za rady.

    • 3 odpovědi
    • 5,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Pitrsak,

    Nazdarek, doufam ze mi poradite :-) Mam fabii 2,0 r.v.2001, mam dva problemy :-( 1. obcas se mi rozsviti kontrolka motoru a pak kdyz to dam na VAG-COM tak to pise : 16795 system sekundarniho vzduchu. Co s tim? Vetsinou se to rozsviti chvilku po startu :-( 2. Nastartuju, jedu, a kdyz je motor zahratej normalne tak po chvili se zacne prehrivat, prijde mi ze ani ventilator nesepne, dneska se mi rucicka dotkla skoro cervenyho pole uplne vpravo, tak sem to trochu prislapl a ochladilo se to, ale jen o trochu, nevite co s tim? Jestli to neni jen termostat nebo neco horsiho? Dikys a piste piste ;-)

    • 5 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem mike_k,

    Zkousel nekdo, kdo ma 2.0MPi, jezdit na 98 nebo 100 oktanovy benzin? Predpokladam, ze prinos bude asi nulovy, ale nezkousel jsem to, tak se ptam

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 15 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem mike_k,

    Caute, posledni dny tu mame v noci teploty pod -20 a rano po nastartovani ma motor uplne hrozny zvuk, zni to jako traktor ale je to benzinak 2.0Mpi. Po minute to prestane, ale docela me to desi aby ten motor vubec byl mazany. Olej 5W40 plna syntetika.

    • 4 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.