Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


661 témat v tomto fóru

  1. Anténa Fábia sklopka.

    • 5 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  2. radio eonon1012

    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12k zobrazení
  3. repro

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. zakryte predne repro

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5k zobrazení
  5. zesilovač 1 2

    • 40 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. Subwoofer Fli Trap 10

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. Subwoofer

    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  8. Fabia I a RNS-510

    • 14 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ano, taky jsem cumel, co model 2024 ma orezanyho...  vystup do schranky - to uz postihlo driv vic modelu od Skody, kde to sebrali, pak to zase vratili ... 
    • No neviem, mne to príde normálne. Ten liter má vysokú účinnosť = neprodukuje teplo nazmar. Ak to dole kopcom pustíš na kvalte tak rozhodne sa to môže vychladiť na kúrení tak, že padne aj ručička dole. Viď teplota oleja, 50°C nieje ohriaty motor ani zďaleka. Za podobných podmienok vidím aj ja klesať ručičku na svojej 1.2ke
    • Dnes jsem dával auto do servisu na garanční prohlídku.  Ptal jsem se technika jak je to s novou verzí softwaru, jestli je i na starší auta.  V servisu mají k dispozici verzi 1941, kterou mohou nahrát po kabelu. Věděl, že už jsou 2 další verze, ale oni je oficiálně k dispozici nemají.  Pouze když má auto nějaký problém, tak jim Škoda uvolňuje jiný software. 
    • Pokračování: Celé téma má pokračování. Nastoupily mrazy a já jsem zjistil, že se motor zahřívá neúměrně pomalu, resp. kolísá jeho teplota mezi "90°C" a nějakých 60°C na stupnici ukazatele. Vyjedu se studeným motorem z práce směr domov, který vede cca 5 km do kopce. Motor je nahoře "zahřátý", tj. ukazatel ukazuje 90°C,, olej ukazuje nějakých 50°C. Pak při klesání z kopce do údolí se motor vychladí na zmíněných 60°C a pak při dalším výjezdu teplota leze opět nahoru na provozní. Celkově to trvá nějakých 15 km, než se agregát prohřeje a tím získá dostatečnou tepelnou setrvačnost na to, aby se neprochladil při delších klesáních bez plynu. Dá se říci, že se teď rychleji ohřeje olej než voda, zatímco donedávna to bylo naopak. Podobně se chovala moje dvojková oktávka s dieselem, tomu také trvalo, než se ohřál a než se ohřál, teplota takhle cvičila. Na maličký benzínový motorek s relativně malým objemem chladicí kapaliny to není normální chování (ačkoliv servis tvrdí opak). Servisáci mi říkali, že tam je místo klasické, bimetalem ovládané pukličky termostatu otočný válec s kanálky, který se natáčí podle pokynů řídicí jednotky. Ale co jsem se díval na škoda-díly, k mému VIN je jako ND kryt termostatového bloku a právě bimetalový termostat. Celé to na mne působí, jako kdyby termostat zůstával (při)otevřený nebo zavíral příliš pomalu. S tím by mohlo souviset i to letní přehřívání, kdy zůstával viset otevřený a chladicí kapalina neměla čas se v chladiči trochu ochladit... Normálně bych si to vyměnil sám, ale je tu komplikované plnění chladicí kapalinou, kdy nestačí jen lít vodu do nádobky tak dlouho, dokud nedosáhne rysky, ale musí se tu použít plnicí přípravek, který nemám. Dnes jsem to dal do servisu, uvidíme, s čím přijdou.
    • Zdravím Vás všechny, tak jsem se pustil (po přečtení vašich zkušeností) do výměny baterie v jednom klíčku, a co myslíte? Byl zcela nefunkční (led problikávala). Začal jsem zkoušet vaše různé rady a nápady (díky za ně), a dospěl do stádia že tlačítka (odemykání/zamykání) bez reakce, ale klíč uvnitř rozpoznán a startovat jsem mohl. Tudíž do servisu. Návštěva na objednání a ujištění, že to je v rámci záruky zdarma. Druhý den, provedení synchronizace s výměnou baterek (mnou dodanými) a ejhle po dvaceti minutách vše hotovo a platba 543.-kč. Ale vždyť jsem neudělal nic špatně, vše dle návodu?! Nedalo mi to a napsal mé zklamání do Škody Auto. Odpověď: "servis Vás bude kontaktovat na základě kompenzace nákladů ".  Tak nevím co si mám myslet. Servis to na mne zkoušel? Je mi 56 a v životě jsem utratil zbytečně několik pětistovek, ale nemám rád, když ze mně dělá někdo blbce, že si neumím poradit s tak banální věcí jako je výměna baterie v klíčku, a že jich v životě už bylo. PS: Jen mne tak napadlo, jestli nebyla chyba výměna baterie daleko od zamčeného auta. Možná bych to příště vyzkoušel měnit nejlépe blízko (uvnitř) odemčeného aktivovaného auta. Jen pro někoho kdo se chystá a potom se podělí o zkušenost. Ještě jednou díky za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...