zdar, nevíte zda jsou senzory z S3 použít i na S4, za předpokladu, že se přeprogramují (případně se po probuzení načtou časem sami)? Chci na druhou sadu kol, co mám z S3 a ta už má senzory. Čísla dílů se dle etky liší, ale princip a frekvence budou shodné.
Díky a zdar.
Super, že se problém podařilo vyřešit. 👍
V diskuzi o bezdrátovém připojení Carplay prosím pokračujte tady:
Případné možnosti, jak této funkcionality dosáhnout u staršího auta, bude lepší řešit kvůli dohledatelnosti tam. 🙂
Úplně stejný problém se řeší i v sekci S4. Autorizovaný servis to prostě označí za vlastnost a dá od toho ruce pryč.
Může pomoct důkladnější vyčištění brzd a jinak asi jedině výměna na svoje náklady. To je ale u nového auta nesmysl.
S bezdrôtovým Apple Carplay alebo Android Auto by si išiel akurát z mláky do kaluže. Ono totiž následne musíš riešiť nabíjanie telefónu, na čo slúži bezdrôtová nabíjacia polička. Lenže tá takmer vôbec nenabíja, telefón sa v nej doslova prehrieva a väčšie telefóny sa do nej ani nezmestia. Takže ja na konci dňa aj tak fungujem cez kábel. 😠
Ahoj, ano, pískání brzd je asi novodobý standard. Měl jsem problém s extrémně pískajícími brzdami na své OIV, údajně přehřáty v Alpách, proběhla výměna zadních brzd a je relativně klid, jen občas je stává, že při couvání pískají. Na druhé OIV jsem nechával měnit komplet přední a zadní brzdy, které asi po 10 000 km pískají při couvání vždy a občas písknou i při dobrzďování. Co jsem to tak začal pozorovat, tak to není jen problém Octavie IV nebo Škody, pískají i ostatní auta např. nové X5 apod. Nedávno jsem měl možnost jet Kodiaqem iV, který neměl najeto ani 1000 km a taky pískal. Ono taky hodně záleží na teplotě okolí a hlavně brzd samotných.