-
Aktuální příspěvky
-
Ahojte, prosím, je tu návod na výmenu chladiacej kvapaliny na Octavia 3, 2018, 140kw, 2 tfsi benzín? Rád by som si to sám vymenil a poprosil by som o rady, ak je to možné...
-
Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu
-
Já bych to neziskoval. Kdyby si měl jistotu že nebudeš nikde poskakovat a pojedeš to celé na 6tku, tak bych se toho asi nebál. Ještě zlých zkusil místní škodovu, jestli by jen přes diagnostiku nesmazali chybu a nezaucili znovu spojku. Ale otázkou je, jestli bude ochota.
-
Pokud nemá tlačítko "MODE", tak taky nemá volbu jízdních režimů. Dvě nejširší tlačítka jsou volná i v nejvyšších výbavách - navíc je částečně kryje madlo ruční brzdy.
-
Vaculík tomu dával taky pěkně za uši a točil ji často až omezovači, kdy těsně před ním ten motůrek podá nejvyšší výkon. Mě samotnému je záměr výrobce nabídnout i v dnešní nesmyslné době stále jednoduchý a odolný motor velice sympatický. Je převeliká škoda, že k tomuto opravdu základnímu 1,0MPI neexistuje ještě atmosférické čtyřválcové 1,5MPI. To už by mělo krom pěkného výkonu i řekněme dostatečný krouťák a takovou Fabii bych moc chtěl (ideálně kombi). Ale to je bohužel vše pohádka. Člověk se musí smířit s realitou a být rád, že existuje aspoň hatch s 1,0MPI 👍.
-