Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1174 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  1. Octavia 1 Combi

    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. Znak RS

    • 6 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  3. uzamykanie dverí

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 13.5k zobrazení
  4. Zamek dveri kufru

    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. Zástěrky 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 13k zobrazení
  6. Pravidelné vrzání

    • 14 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  7. Milotec díly na autě

    • 17 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 7k zobrazení
  8. znak rs na masce

    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  9. mít, či nemít?? 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  10. Podtlaková siréna 1 2

    • 28 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  11. Zadní lampy-cisteni

    • 14 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  12. lakování

    • 22 odpovědí
    • 3k zobrazení
  13. Zadni lampy

    • 20 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  14. zrcátko z O2 na O1 1 2

    • 26 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  15. Antikorózna ochrana

    • 4 odpovědi
    • 9.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • V infotaimentu mi zůstala viset nedokončená aktualizace a v servise mi bylo doporučeno provést tovární nastavení. Takže jsem ho provedl, ale nedařilo se mi stát hlavním uživatelem. Po několika opakováních továrního nastavení se mi to podařilo takto: - provést tovární nastavení - připojit registrovaný účet - přhlásit se  emailem a heslem a počkat, až se načte uživatel - vypnout zapalování, zamknout a odejít s klíči od auta - počkat cca půl hodiny (než to všechno usne) - odemknout auto, zapnout zapalování, vlézt do menu uživatele a "Stát se hlavním uživatelem", k tomu mít připravené všechny klíče a po vyzvání zmačknout tlačítko ODEMYKÁNÍ na dvou klíčích.   Já se pletl a mačkal zamknout a nedařilo se ☹️
    • Ahoj, já jsem se rozhodoval mezi 1.5TSI a 2.0 TDI 110kW, po několika zkušebních jízdách vyhrálo TDI, 1.5 TSI je možná o trochu tišší při nízkých rychlostech, ale na dálnici už byla zase trochu hlučnější než TDI, nejdůležitější pro mě byla ale výkonová rezerva u TDI, zde je ten rozdíl v kroutícím momentu hodně znatelný, zejména na dálnici či jízdě do kopce, zde se už u TSI musí hodně šlapat na krk a je to opravdu výkonově na hraně, nedovedu si to představit s plným obsazením a plný kufrem. Spotřeba samozřejmě je taky rozdílná , řekl bych 1,5-2litry ve prospěch TDI. Např. moje aktuální kombinovaná spotřeba po ca 7tkm je 5.2/100km. Je to trochu díky paketu pro špatné cesty, který zakrývá celý podvozek a auto pak pěkně plachtí. Jinak 1.5 TSI asi jako motor špatný není, ale je to opravdu pro někoho nenáročného spíše do města.
    • Startuješ klíčkem nebo tlačítkem? Zkus stáhnout okno u řidiče a zamkni auto a pak přes okno otoč volantem, co to udělá.
    • Teraz som si všimol,  že mi nejde zamknúť volant. Môžem točiť koľko ide z jednej strany na druhú, ale volant sa nezamkne. Žiadna kontrolka mi nesvieti ani nebliká.    Má niekto podobnú skúsenosť?
×
×
  • Vytvořit nový...