Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


211 témat v tomto fóru

    • 25 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 31k zobrazení
  1. Vlnovec

    • 16 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 40.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 26.9k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 58.3k zobrazení
  2. Chcípnutí během jízdy

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  3. spatne chladenie

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  4. Prevodovka superb

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  5. vyfukove plyny

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 970 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. Klepe

    • 23 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • zbytocne duplicitna tema...   dielenska prirucka je na stiahnutie    
    • Řekl bych, že fajn. Je třeba brát v potaz, že fotka je v tomhle daleko přísnější, něž letmý pohled při nastupování/vystupování.
    • Zdravím, řeším problém s divným zvukem, ani nevim čemu bych ho přirovnal je dost specifický.   Auto nemá ABS, takže jsem s tim zařazoval 1,2,3 na to, abych ten zvuk vytvořil. Je to slyšet nejvíc mezi rychlosti 20-50km/h.   Zvuk jsem dokázal vytvořit i točením každého kola ručně, ale muselo se to hodně roztočit. A zvuk šel slyšet na středu   V autoservise mi řekli, že to bude nejspíš převodovka.   zvuk přiložen níže
    • Musím reagovat, nikde jsem nikdy nepsal, že moje řešení je nejlepší a nejhezčí. Psal jsem pouze, že napasovat jde i bez řezání hrany, mělo to tu a řešilo již několik uživatelů fóra v začátcích Scaly a Kamiqa. Moje fota jsou již z roku 2022, opěrka je možná vysoko, ale neřeším při přehazování na gumové rohože kde je zase díky rantlu zase přesně k ní. Co se týče prodloužení koberce, tak nemohu za to, že nějaký vemeno ve škodovce nevymyslel lepší řešení, aby to člověk nemusel prasit, ale účel to plní. Pro klid duše, až se dostanu k autu mohu tu škvíru u opěrky nohy lépe nafotit pro spokojenost diskutujícího.   edit: našel jsem ještě foto s gumou, detail napojení opěrky a raději končím 🙂
×
×
  • Vytvořit nový...