Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


209 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 30.2k zobrazení
  1. Vlnovec

    • 16 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 39.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 26.4k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 57.6k zobrazení
  2. Chcípnutí během jízdy

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  3. spatne chladenie

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  4. Prevodovka superb

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  5. vyfukove plyny

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 916 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. Klepe

    • 23 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  7. EGR - vyrobcovia 1 2

    • 44 odpovědí
    • 6.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
    • Jde nějak "vyřešit" i ten start/stop, prosím?  
    • Presne to tvrdili aj na DE fore. Acc vobec nepouzivam...
    • Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....    
×
×
  • Vytvořit nový...