Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


133 témat v tomto fóru

  1. Rozvody na SI 2.5 TDI 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 31,5k zobrazení
  2. Motorový olej 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 42,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 585 zobrazení
  3. Chyba motoru P1857

    • 4 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 954 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 929 zobrazení
  4. Generátor

    • 0 odpovědí
    • 825 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 962 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  5. Starty

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
  6. aditiva do oleje

    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  7. Odpojená hadička

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  8. EGR pracovni cyklus 89% ?

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
  9. Výměna motoru

    • 2 odpovědi
    • 959 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
×
×
  • Vytvořit nový...