Tak přátelé, hotovo, preventivně vyměněná spínačka za 4 stovky, výměna za 15 minut a už vše funguje. Zmátlo mě, že po sundání krytu a proměření zadních kontaktů na samotném spodku spínačky napětí po otočení klíčku bylo, tak jsem touto cestou zpočátku nešel. Ještě pro informaci, ať si to nenechávám jen pro sebe, ze spínačky to jde do podvolantové jednotky J527 (nejde sundat bez demontáže celého volantu) a od ní do hlavní jednotky el. řízení J519 kde spíná cívku relé B1 a ta spíná silové kontakty napětí přivedené z Eboxu. Spojení mezi jednotkami by MĚLO být černým kabelem z J519 sekce G pin 11 do J527 pin 17.
Ještě můžeš zkusit zavřít víko kufru, kompletně odpojit jednotku, a po chvíli opět připojit. Vše se zavřeným víkem.
Poté opět zkusit provést základní nastavení.
Potom už mě napadá jen zkontrolovat konfiguraci jednotky.
Jinak pokud máš origo diagnostiku, tak se dají zobrazit polohy obou vzpěr a při ručním pohybu víka se musí obě měnit (při otevírání inkrementovat a naopak).