Přejít na obsah

Elektrika


3 386 témat v tomto fóru

  1. Blikajici kontrolka Airbagu

    • 6 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  2. Blinkry

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
  3. Vyhrev

    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  4. Nejde asi napajeni do:

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  5. Centrál PZ dveře

    • 14 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  6. elektrika

    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  7. Svítící mlhovka

    • 6 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  8. elektrika

    • 8 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  9. elektrika

    • 12 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  10. spatne zrkadla

    • 11 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  11. podsvícení navigace

    • 12 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  12. origo changer na MP3

    • 19 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  13. Kontrolka dveří

    • 11 odpovědí
    • 19,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  14. Rozborka Climatronicu 1 2

    • 31 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
  15. Diagnostika

    • 8 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  16. Microspinace

    • 19 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  17. jazyk navigace

    • 12 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení
  18. Sada do auta CARK-91

    • 2 odpovědi
    • 2,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za inspiraci 👍. Teď jsem si s tím pohál na 1,0 TSI v mém Rapidu. Už dlouho mě trápila především taková divná bzučivá rezonance odkudsi motorové přepážky. Už jsem zkoušel všemožné a nic. Pak jsem narazil na info o této sponce, tak jsem ji zkusil, že by mohla zklidnit drnčení na studeno na volnoběh, ani jsem nepočítal, že by to vyřešilo i onu záhadnou rezonaci. A ono ejhle se sponkou rezonance při pár testovacích jízdách zmizela, tak snad to vydrží. Na druhý konec táhla jsem doplnil taky pružinky, kloktalo to v tom druhém kloubu taky.
    • Přeji všem dobrý den Chtěl bych poděkovat za radu panu Jiří Rückauf s vypnutím ACT u motoru 1.5 TSI. Odpojení jednoho káblíku nezní moc technicky ale zato je plně funkční. Po odpojení se na panelu rozsvítí kontrolky ECT a kontrolka motoru, no motor jede klidněji a plynule. To hučení při jízdě po městě bylo nepříjemný a neustálé přepínání na dvouválcový režim i při studeném motoru mi nepřišlo zrovna ideální. Odpojení uvedeného konektoru mi přišlo jednodušší než úprava řídící jednotky, což by vzhledem na záruku mohl být problém. Vyzkoušet si to může každý a posoudit zda to má pro něj efekt nebo ne. Pro mne je to uklidňující pocit, že opět nemusím přemýšlet o prodeji vozu. Teď chci jen zaizolovat koncovky proti vlhkosti.
    • Zas tak do hloubky do toho nevidím 😄
    • Ahoj, nemyslím si, že by to byla fušeřina.  Ty vodice vč. pryže nejsou moc kvalitní, takže se to má tendenci lámat, hlavně hned za letovaným spojem. Navíc ten tenký kabílek (od hallovy sondy) je nepatrně kratší, takže se vystavuje většímu tahu.  Celé to řešení vodičů je tam celkem nešťastné.
    • Jak psal Martin_V výše, bude to na 80% nalomenej, nebo přelomenej kabílek od Hallovy sondy, která zjišťuje polohu vzpěry. U svého S3 už jsem to opravoval 2x a čeká mě to zas, bohužel.. Ty tenké kabílky mají tendenci se přelamovat, tím jak se otevírá a zavírá kufr.. 
×
×
  • Vytvořit nový...