Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.




  • Aktuální příspěvky

    • Spíš jsem to zavinil sám.  Po 1100 km jsem měl před zpáteční cestu zkontrolovat utažení těch vnitřních matek . Měl jsem poprvé větší rakev 420l od syna co je připevněna T šrouby. Já mám 350l a uchycenou třmínky který drží fest. No když vnoučata chtěla pádlbort tak jsem musel vzít větší. Spotřeba byla slušná, při cestě tam 5,3l/100. Zpět jedu rychleji a byly dost kolony tak 5,6l/100. A ještě jsem před cestou ty rezatý T šrouby očistil a natřel možná by ta rez líp držela.
    • tak vcera jeden S3 a pokus o opravu magnetickeho svetla. svetlo fungovalo, testovane kedysi davno u mna v O3, takze v nom chyba nebude   schema je celkom jednoducha, zatial sa mi ju nechce prekreslovat uplne     pripojene su 3 vodice - signal dveri, kostra a nabijanie. oznacenie svetla v scheme je R280 T3af/1 - červeno-modrý 0,35 mm - plusové spojenie vo zväzku - prepojenie na T8a/8 (alebo dopredu k BCM jednotke T73c/12) T3af/2 - hnedý 0,35 mm - ukostrovací bod v kufri vľavo (bod 50) T3af/3 - sivo-modrý 0,35 - spojenie pre svetlo v kufri - prepojenie na T12l/1 (alebo dopredu k BCM jednotke T73a/52)   podla rocnika sa este lisi pripojenie na konektory kufra. T8a/8 a T12l/1 je zo schemy od cervenca 2019. oba konektory su v pripade combi v kufri na lavej strane. pre jeden staci demontovat D-stlpik, druhy je schovany a je nutne demontovat (odtiahnut) bocnicu kufra        kostru nebolo problem premerat ani pri poskadanom aute, stacilo prepipac voci 12V zasuvke napriklad. je to stredny pin. oba krajne po prepnuti na meranie napatia mrtve. aj preto sme skusili rozobrat kufor. nasledovalo hladanie a kontrola pinov podla schemy, mozno by stacilo riadit sa aj podla farieb - sivo-modry a cerveno-modry. pozor, nesmeruju do toho isteho konektora. prepipanim sme zistili, ze sivo-modry je v poriadku. cerveno-modry ale nie. pritom svetla vo veku kufra fungovali, pri odpojeni konektora zhasli ako mali. riesenie? natiahnut 1 novy kablik medzi 8-pinovy cierny konektor a 3-pinovy konektor osvetlenia magnetickej lampy....     povodny na strane lampy iba vypojit a zaizolovat, na strane 8-pinoveho konektora je nutne sa pripojit k povodnemu vodicu a ten tam aj nechat! inac nebude svietit veko kufra. fotku k tomu nemam ziadnu. proste vypinovat, strihnut pin a zakrimpovat spolu s novym vodicom aj ten povodny. alebo spojit inym vhodnym sposobom (dutinkova spojka, v krajnom pripade spajkovanie a podobne). novy vodic vhodne uchytime a ochranime do textilnej izolacnej pasky napriklad     pripojime vsetky odpojene konektory a aj 3-pinovy konektor a otestujeme svetlo. malo by sa zapnut pri otvorenych dverach. ked je vsetko OK, tak to poskladame do povodneho stavu a urobime zaverecnu skusku       schemy a dielenska prirucka na rozoberanie su dostupne priamo na fore:    
×
×
  • Vytvořit nový...