Přejít na obsah

Hospoda

Pokec o Octaviích


673 témat v tomto fóru

  1. HOSPODA č.6 1 2 3 4 1147

    • 28.7k odpovědí
    • 1.5m zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  2. Prazsky Rallysprint 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  3. Záruka ze zahraničí

    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  4. Vanocni besidka 1 2 3 4 15

    • 360 odpovědí
    • 34k zobrazení
  5. Jste pro zákaz DHMO? 1 2

    • 25 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  6. Sponzoring

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  7. 500 000

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  8. VAG a VISTA 64bit

    • 11 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  9. Brno 12.-14.10 1 2 3

    • 59 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  10. GARMIN

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  11. Škoda auto a Porsche

    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  12. Scout versus X-Trail 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  13. Televizní seriály 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  14. Nové AUTO??? 1 2

    • 37 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  15. Colin McRae

    • 24 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 153 odpovědí
    • 17.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...