Přejít na obsah

51 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 23.2k zobrazení
  1. Jakou Felicii? 1 2

    • 44 odpovědí
    • 38k zobrazení
  2. Hydroštely světel

    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  3. Felicia pick-up -

    • 0 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  4. Za kolik prodat Felicii 1 2 3

    • 70 odpovědí
    • 38k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 10.5k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 28.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8.8k zobrazení
  5. LPG vs Diesel 1 2

    • 27 odpovědí
    • 28.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 10k zobrazení
  6. Koupě Felicie na LPG

    • 7 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  7. Škoda Felicia Fun

    • 9 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.5k zobrazení
  8. LPG z feldy do feldy

    • 1 odpověď
    • 9.8k zobrazení
  9. Měsíc výroby

    • 1 odpověď
    • 9.3k zobrazení
  10. Škoda Felicia SLX

    • 2 odpovědi
    • 11.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 10k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9.8k zobrazení
  11. Lepidlo na šrouby

    • 1 odpověď
    • 10.6k zobrazení
  12. STK

    • 19 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  13. Prepis Felicie

    • 4 odpovědi
    • 11.6k zobrazení
  14. EKODAŇ

    • 2 odpovědi
    • 10.4k zobrazení
  15. eko. likvidace

    • 4 odpovědi
    • 10.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Myslím, že jsem na správné stopě. Zkusím to vzít trochu zeširoka: Výstup z logu VCDS jsem hodil do placené verze ChatGPT modelu 3o (aktuálně asi nejchytřejší, co je). Mimo jiné auto v logu opakovaně upozorňuje na to, že KESSY hlásí napětí pod 9 V a zjevně je z toho nervózní. AI nemá vůbec přehled, kde jsou reálně umístěné konektory, body měření a díly. Celkově ale chápe schéma Superbu a vývody, co navrhuje, mi dávají smysl. Co jsem zatím zkusil (většinu na základě doporučení od AI): Napětí na baterii (plus proti kostře) bylo za všech okolností mezi 12,3 až 12,5 V – po delším stání, při zapnutých spotřebičích bez běžícího motoru, po jízdě i po startu, ... Baterka vypadá v pohodě. AI to vede k závěru, že někde po cestě je přechodový odpor – baterka OK, ale v kabině už pod 9 V. Měřil jsem napětí na šroubech 400A nožové pojistky v motorovém prostoru – je v plastové krabici cca 25x35 cm směrem k levému světlu. Vpředu v řadě cca 6 matic, z pod nich vedou kabely. Tady se rozděluje napětí do kabiny, na alternátor atd. Všude jsem naměřil stejné napětí jako na baterce = tady u mě OK. AI mi doporučila další měřicí body směrem do kabiny, ale podle popisu jsem žádný z nich nenašel – až na zásuvku cigaretového zapalovače. V přední zásuvce záleží napětí dost na odběru – čím větší proud, tím víc klesá. To by potvrzovalo přechodový odpor. Jen ho najít… Zapnul jsem zapalování (ale nestartoval). Jak naskočily displeje, xenony atd., napětí v zásuvce šlo dolů o 0,5–0,7 V oproti baterce. Zkusil jsem přivést mínus přímo z motorového prostoru – rozdíl zůstal, ukostření to nebude. Po startu, když běží alternátor, napětí logicky vyskočí, to je normální. Ale jakmile motor vypnu, ale nechám zapnutou elektřinu, rozdíl tam pořád je – těch 0,5–0,7 V. A teď zásadní poznatek: projel jsem auto kolem pár bloků s voltmetrem v zásuvce. Po zastavení a vypnutí motoru začalo napětí v zásuvce brutálně kolísat – trvalo to cca 30 s. Většinu času kolem 9 V, jednou dokonce jen 5 V. Tohle je ono!!! Při větší zátěži se zřejmě projeví přechodový odpor někde mezi 400A pojistkou v motoru a malou pojistkovkou v kabině. KESSY podle všeho bere napětí ze stejného místa jako zásuvka. Podle ChatGPT se u mě asi jedná o terminál T30, který vede z motorového prostoru do kabiny, ale po cestě se ještě rozděluje. Údajně navařený spoj, nikoliv něco normálního.  Ještě komunikuju přes WhatsApp s jedním kolegou z fóra. U něj možná pomohlo dotáhnout šrouby u pojistky v motorovém prostoru. Držím mu palce. U mě to bude asi někde dál po cestě.   Teď se snažím přesvědčit nějakého autoelektrikáře, ať to rozebere a pořádně proměří. 
    • https://www.elcar.cz/ips-dotykovy-panel-klimatizace-pro-vw-passat-b8-klpvw01/
    • odkaz na panel alebo obj číslo
    • Ahoj, kéž by to bylo v mém případě baterkou, ale moje první byla v pořádku a pro jistotu jsem zkoušel i druhou a problém stále řeším. Snad se brzo na něco přijde
×
×
  • Vytvořit nový...