Motor 1.8 TSI
85 témat v tomto fóru
-
Dával jste někdo? Podělte se o zkušenosti a dejte tip
-
- 50 odpovědí
- 21,1tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Po ránu motor začal blbě startovat - chod jakoby na tři válce, zvuky, jak od dieselu, blikající check engine a výrazné cukání. Ve vagové diagnostice přehršel chyb - od problémů se zapalováním na všech čtyř válcích přes senzory klepání až po chybu senzoru polohy vačky. Je dobrý nápad začít od něj? Má někdo podobnou zkušenost?
-
- 3 odpovědi
- 5,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím všechny, Zakládám tohle nové téma, aby byl zachován nějaký přehled. V jednom tematu řeším výměnu chladiče (zjistil sem, že mi nepatrně teče). Bohužel při kontrole uniku chladící kapaliny jsem přišel ještě na další netěstnost a to větší. Mám přesně uprostřed před olejovou vanou pokapaný spodní kryt motoru. Díval sem se všude, a jediné možné místo, odkud voda kape je z vodní pumpy. Bohužel nevím, jak na výměnu - co vše se musí demontovat pro dobrý přístup. Taky by mě zajímalo, jestli už tuto závadu někdo řešil, nebo jsem sám. Auto mám rok a půl, a jsem velice spokojen, žádné závady krom drobností, ale tohle už je docelá vážny, na to že má auto 4 roky. V případě, že…
-
- 13 odpovědí
- 16,4tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny. Delší dobu pozoruji, že se mi vždy po ujetí 5000km ztratí z expanzní nádobky asi 2 dl chladící kapaliny. Vždy doliji a neřeším. Ovšem poslední dobou se mi začala voda ztrácet víc (cca 3dl za 2000km) - už se mi i jednou rozsvítila kontrolka. Z tohoto důvodu jsem začal řešit, kam se může voda ztrácet. Dlouho sem nemohl nic najít, až sem si všiml, že mám pokapaný spodní kryt motoru chladící kapalinou. Prohlídl sem celý motor shora i zespodu a pořád jsem nic neviděl, až mě napadlo oddělat sahary a v tom sem uviděl, že na pravé straně chladiče mi na kraji vzlíná chladící kapalina (motor byl zahřátý). Jen podotýkám, že chladící kapalina je čistá, olej je taky …
-
- 16 odpovědí
- 12,2tis zobrazení
-
-
Ahoj chlapi, Nevíte někdo, jak se nastaví readiness u 1.8 TSI, ve VISu jsem to nenašel. Díky
-
- 0 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, Zajímalo by mě, co mě čeká... Mám třetí měsíc OII Fl s 1,8TSI, je dovezená jako nová, ale bouchnutá na předek a tady opravená. Byla prohlédlá a zkontrolovaná, vše vypadaolo OK. Jenže mě nenapadlo zkontrolovat nemrznoucí směs a dnes zamrzla. Ráno jsem vyrazil a toho, že vyletěl teploměr až na doraz jsem si všiml až v okamžiku kdy se rozsvítilo varování na Maxidotu. Zatím je auto v teple aby vše rozmrzlo, tak se ptám, co mě tak čeká? Bude stačit doplnit nemrznoucí směs, nebo to s největší pravděpodobností něco odneslo?
-
- 4 odpovědi
- 4,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Mezi 2000 až 2600 ot/min se projevuje mírfné kolísání výkonu (jako kdyby ti někdo přerušovaně lehce přibržďoval ruční brzdou) auto bylo v servisu, diagnostika provedena i za jízdy a vše dle techniků OK, najeto něco přes 40k, v únoru 2010 přehrán soft. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
-
- 2 odpovědi
- 2,4tis zobrazení
-
-
Projev problemu - motor nejde na volnobeh vytocit na vic nez 4000 ot (chova se to, jako by tam byl omezovac). V podstate v novem aute byla v souladu s navodem odpojena baterka, pak se „objevila“ tahle vlastnost, plus se subj. zda, ze ma motor hlucnejsi chod na volnobeh (trochu to pripomina sici stroj). Jede to +- normalne, pri zatezi jde i pres ty 4000 bez problemu. Diagnostika odhalila dve sporadicke zavady (uz nevim jake) v motorove jednotce, znovu se uz ale neobjevily, jinak nic.
-
-
- 3 odpovědi
- 4,9tis zobrazení
-
-
Mam Octaviu Scout 1.8 TSI a pri volnobehu mi cvaka v priestore motora. Po priadani plyny sa cvakot strati. Pri poklese otacok to opat zacne. Bol som v servise a tam povedali ze to je OK a diagnostika dopadla tiez OK. Vie niekto poradit co by to nohlo byt?
-
- 7 odpovědí
- 4,9tis zobrazení
-
-
Zdravim vas! Mam novu Octaviu III 1,8 TSI, motor ma prave nabehane asi 1750 km. Takmer od zaciatku sa objavila zavada (mozno len zvlastne chovanie), na ktoru som pri predoslej Octavii II 2.0 FSI nebol zvyknuty. Ide o to, ze motor nechce tahat od nizkych otacok. Ak idem napr. po meste 50 km/hod., mam zaradeny III. prevodovy stupen, teraz potrebujem mierne zrychlit, trosku pridam a auto sa zacne chviet, motor huci, netaha, ozve sa typicky zvuk, ako ked sa motor "dusí". Je to rovnake aj na stvorke, aj na patke, ak su otacky okolo 2000-2200 ot/min. Ak v takomto pripade sliapnem plynovy pedal az nadoraz, sekundu sa nic nedeje a zrazu auto vystreli dopredu celou silou 160 koni…
-
- 1 odpověď
- 3,9tis zobrazení
-