Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zdravím, potřeboval bych poradit, zda-li se někdo nesetkal se stejným problémem. Problém je následující kdykoliv teplý (studený) motor, když jedu například do mírného kopce (prostě v tahu) tak na 4. a 5. stupeň v rozmezí 1700-2000ot auto začne strašně cukat, jakmile přesáhnu hranici přes 2000 ot, auto jede normálně. Vypozoroval jsem, že se to děje při rychlejším sešlápnutí plyn. pedálu. Jakmile se snažím přidávát plyn mirně, děje se to minimálně nebo skoro vůbec. Diagnostika nic nehlásí. Mám 2. octavia 1.9tdi PD 77kw/BJB najeto cca 450tkm. Děkuji za odpovědi.

    • 2 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem marek00,

    Dobrý deň vedel by niekto poradiť všimol som si celkom mokrý spodný kryt hlavne na ľavej strane https://ibb.co/JqwcMHQ Diky

    • 3 odpovědi
    • 662 zobrazení
  3. Zdravím, Oc II, 1.9tdi BLS PD 77kw měnil jsem celou sadu od LUK (Spojka + dvouhmota) z důvodu škubání při jízdě při 1600-2000 RPM (jakmile přidám více plynu tak škubaní zmizelo) Po výměně vibrace při 1600-2000 otáček zůstalo a přibyl nový problém... Při rozjezdu na jedničku či zpátečku auto neskutečně vibruje, ale jakmile přidám více plynu tak škubání zmizí. Občas to udělá i v nízkých otáčkách na dvojku. Měněno bylo vše: Přítlačák, lamela, dvouhmota, ložisko, váleček, nové šrouby. Vše bylo utahováno na moment, použity byli i veškeré přípravky např. vycentrování lamely. Měnil jsem i veškeré uložení a silentbloky motoru/převodovky + no…

  4. Zahájeno uživatelem Lolkax147,

    Dobrý mal by som otázku, mám Škoda Octavia 2 2005 1.9TDI (prvé dvojkové oktávky) 77kw bez chipu a úpravy motora. Nedávno po kompletnom servise. Menené brzdy tlmiče komplet, predné tyčki riadenia, filtre rozvody oleje. Na mieste mi až príliš hýbe motor. (Stred na ktorom je kryt) pri akejkolvek zaradenej rýchlosti pri malých otáčkach mi rezonuje 1200-1300 potom to prestane, počujem to na strane spolujazdca vo viacerých servisoch mi nevedeli povedať čo to je. Ak by bol niekto nejakú radu tak som samé ucho za odpoved vopred Ďakujem.

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  5. Ahoj, tátovi od včera blbne octavie 1.9 tdi 77 kW rok 2006, auto najednou přestane akcelerovat a jak kdyby trochu přibrzdil motor a chvíli nereaguje na plyn, po ani ne vteřině se zase rozjede, na cca 20km se mu to stalo 3x zde výpis z VAGU: 001602 snímač referenčního napětí A: signál nízký P0642 - tahle chyba se uložila v paměti 3x 000551 snímač polohy pedálu plynu (G79) signál příliš malý P0027 - tahle nastala 1x 000833 snímač polohy vačk./klik. hřídele (G40) nevěrohodný signál P0341 - chyba nastala 1x auto jsme odvezli do servisu, ale bylo nám doporučeno zavést to přímo do škodovky.. Můžete prosím někdo nějak poradit? Vaga mám takže něco můžu vyzkoušet…

    • 2 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Koty98,

    Dobrý den Koupil jsem si OII 1.9 TDI 77kw 2005 kod motoru BKL. A nastal menší problém,když vypnu motor,tak se objeví vibrace které jsou slyšet v kabině + to cítím v brzdovém pedálu. Dělá to jenom při vypnutí motoru,jinak se to neprojevuje. Dokázal by mi někdo z vás poradit čím by to mohlo být ?

      • Díky
    • 3 odpovědi
    • 1,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Mommas,

    Ahojte, mám O II 1.9 TDI PD 2008. Po zahřátí motoru se motor vypne (za jízdy, při čekání na semaforu....), nejde chvíli (od pár vteřin po cca minutu) nastartovat. Po otočení klíčem mi nesvítí žádná kontrolka krom rozsvícení světel (mám automatické rozsvícení) a nesnaží se vůbec startovat. Pokud nechám spuštěnou elektřinu tak se po nějaké době kontrolky normálně rozsvítí a auto normálně startuje. Pokud motor chcípne, odemknou se všechny dveře (mám automatické zamykání po rozjetí). Taky pokud normálně dojedu (teplý motor), zhasnu motor a chci ho hned znovu nastartovat, tak se to chová stejně.NA VAG COM 12.12 není žádná závada. Poraďte prosím, díky...

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
      • Negativní
    • 41 odpovědí
    • 35,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Lada 1975,

    Mám problém motor 1,9 tdi (BLS)Při jízdě ztratí výkon jako by neměl turbo v řídící jednotce žádná závada .Po chcípnutí a znovu nastartování zas chvíli jede.Je tam nové turbo dělalo to i původní

    • 5 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem DominikZ,

    Skoda Octavia II, 1,9tdi, 77kw, 2008, BLS, prevodovka DSG 6st. Zdravim, potrebujem pomoct. Pri jazde po dialnici ma nepusti nad 130km/hod. Bol som na diagnostike prevodovky, tam je vsetko ok. Prevodovka ma pri rychlosti 130 zaradenu 6, ale uz nejde do vyssich otacok, drzi sa na cca 2500ot/min. Tvari sa ako keby bola v nudzovom rezime. Deje sa to za studena aj za tepla. VAG nehlasi ziadnu chybu, dokonca ani po odpojeni konektora vahy vzduchu. Je tam vysklbane DPF. Kde hladat chybu? Dakujem

  10. Zahájeno uživatelem Sup1983,

    Čaute lidi včera jsem koupil Škoda Octavia 2 po faceliftu rok 2009 a Při zkušební jízdě se nic neukázalo jenom jedna závada a to na zadních brzdách ale dnes jsem vyrazil do práce a začala mi svítit kontrolka žhavení a motoru po vypnutí motoru a opětovného nastartování mi na displeji ukáže stav vozidla a pouze s chybou na brzdách ale po ujetí dalších pár kilometrů se opět rozsvítí kontrolka žhavení Jak moc je tato chyba závažná???

    • 4 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Michal Navrátil,

    Zdravím, chci se zeptat na problém, svítí mi kontrolka žhavení, vždy po ujetí cca 1km, po vypnutí motoru vždy zhasne a potom se rozsvítí. Na Vagu píše problém se škrtící klapou, kterou jsem již vyměnil, ale problém je pořád. Jedná se o motor Octavia 2 1,9 TDI motor BLS s DPF. DPF bylo přicpané a nechal jsem ho vyčisti. Setkal se s tím prosím někdo, už jsem zoufalý.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem hanapleci,

    Zdravím, pár měsíců řešíme problém na Octavii 1.9 tdi 77kw. Při startu na studený motor auto v pohodě chytne a v klidu mohu jet, ale cca po 3 km začnou padat otáčky a pokud motor nevytočím minimálně na 3k otáček, tak chcípne. Pokud stojím na rovince, tak mohu nastartovat, motor točí ale po půl minutě točení chytne. Mírný nebo větší kopec auto točí až do vymlácení baterky. Další problém už sleduji cca rok: auto na studený motor opět startuje v pohodě ale mohu to chcipnout na místě nebo ujet 10 metrů, klidně i 1 km a pak to chcipnu a motor znovu při startovaní jen točí a chytne až klidně po půl minutě točení. Diagnostika neukazuje žádnou chybu, čidlo na klice měněn…

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem tondach,

    Zdravím mám problém s únikom oleja okolo turba. Turbo je po repase má najazdených cca 500 km. Kontroloval som prívod oleja z vrchu turba aj zo spolu ale nezdá sa mi že by to stamade tieklo. Najviac oleja pozorovať na ventil regulácie tlaku. Mohlo by to tiecť od toho ventilu alebo je to blbosť poprípade mohol by byť zlí repas turba?

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem alex_dragon17,

    Zdravím, chci se zeptat kvůli čeho na Octavce od kamaráda při jízdě jde z výfuku černý kouř. Jede normálně a táhne jak má. Jedná se o ,,1.9TDi 77kw,,. Motor před cca 3ma měsícema po repasu.

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Stěhovák,

    Po startu ráno auto šíleně bíle zakouří. Vyměnil jsem žhavící svíčky, kabel ke žhavícím svíčkám, protože nebyl ok. Pokud ale otočím před startem klíčkem 3x, auto nastartuje bez kouře. Napadá někoho prosím něco, co by tomu mohlo být? Jinak auto funguje naprosto normálně.

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Václav007,

    Ahoj Mám octavii 2 1.9tdi 77kw, která brala vodu a kouřila. Po odtlakovani se zjistila praskla hlava. Dal jsem tedy jinou hlavu a při té příležitosti udělal rozvody. Po nastartování vše běželo jak má. Po chvilce se motor trochu ohřál a začalo něco pískat. Piska ve frekvenci dle otáček motoru. Zvuk se zdá jakoby vycházel z kladky vackoveho hřídele. Sundal jsem řemen alternatoru, pískalo pořád. Vyměnil jsem ještě vodni pumpu a vrátil původní napinaci kladku. Piska pořád Vrátil jsem původní i vodící kladku a řemen. Píská pořád. Zkusil jsem na remen a kladku maznout trošku mýdla. Bez změny Stude…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem macektarant,

    Zdravím, občas mi auto dost hulí bíle za jízdy. Není to pokaždé, ale taky ne výjimečně. Před týdnem jsem měnil olej, vzduchový, kabinový, olejový a palivový filtr, ale dělalo to i předtím. Nějaké tipy čím by to mohlo být? Díky

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  18. Ahoj, prosím o pomoc stalo se někomu že mu praskla trubka zpětné vedení zplodin. Mě už praskla 4x a vůbec netuším čim by to mohlo být Děkuji

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Ondra0007,

    Zdravím, mám takový dotaz. Na o2 1.9 tdi, po zahřátí motoru po otevření víčka vyletí kapalina nahoru. Při zavřeném víčku nebublá a drží se na min. hodnotě, neubývá, ani nepřibivá. Olejové víčko v pořádku, bez emulze. Je to normální? Čím to může být? Díky

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Tomatom22,

    Dobrý den, mám Octavii 2. 1.9PD rv.2006 Po delší jízdě mi mizí kapalina(začne svítit kontrolka) a po otevření víčka zase nabyde. Hadice jsou natlakované ale jde zmáčknout (ale né tak jako když odtlakuju víčko). Prozatím jsem vyměnil víčko nádobky. Zatím jsem se dočetl, že nejpravděpodobnější bude hlava. Ale toto se mi děje pouze v zimě pokud se stále topí (pokud odtlakuju expanzní nádobou auto chvíli netopí). Pokud otevru expanzní nádobou jdou tam bublinky ale je to bublinka asi 1x za 10sekund. Možná i více. Není možnost zanesení okruhu topení? (Po profouknutí přepadové hadičky od expanzní nádoby to bylo asi týden v pohodě a ani v nádobě …

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Jan Ludvík,

    Zdravím všechny potřeboval bych prosím poradit, nedávno mi auto začalo při jízdě několik sekund cukat nebo jako by ztratilo chviličku výkon (nevím jak to popsat), pokaždé pokud je motor na cca 60-70 stupňů ohřátý a držím lehounce plyn v rychlosti 100km, jakmile se motor zahřeje už to neudělá a tak se to opakuje pravidelně už několik dní cestou do práce. Myslel jsem, že to dělá snímač vačkové hřídele jelikož to i hůř startovalo a diagnostika nám ukázala vadné právě tohle čidlo, plus se opravoval kabelový svazek kde bylo pár kabelů zkratováno. Po výměně čidla a opravy svazku se kromě startování nezlepšilo. Moc děkuju za rady Motor bjb najeto 380tis.

    • 0 odpovědí
    • 779 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Tomas.d1,

    Teče mi nafta jak je veden kabelový svazek do motoru vůbec nevím co to může být.

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem David22346,

    Zdravim, mám 1.9 bkc 77kw 4x4, problém mám taký že syci turbo. Pri štarte počuť ako sa začne turbo točiť a fúkať do sacich hadíc. A pri držaní v otáčkach počuť sycanie. Ide to od miesta kde su podtlakove hadice ako je zalomenie hadice z filter boxu do turba. Pozrete všetky hadice, EGR zaslepene aj na výfuku aj na saní, to nefuci. Nove tesnenie na sacom potrubí čo ide rovno do hlavy. Neviem si už rady. Mal niekto takýto problém ? EGR, hadice, intercooler okej a turbo je nové.

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  24. Zdravím všechny, již týden procházím všechna fóra a témata v nich, ale zatím jsem nenašel stejný případ jako je u mě. Jednou takhle po cestě mi blikalo žhavení, v chodu motoru jsem nepostřehl změnu. Následující den jsem nastartoval žhavení již neblikalo, ale motor byl hlučný jako bych tam měl 2 motory a každý z nich hučel. VCDS ukazál: 2 závad nalezeno. 000833 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) P0341 - 000 - neverohodny signal - Sporadická 008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu P2015 - 000 - neplatný signál - Sporadická Následovně jsem sundal: …

      • Líbí se mi
    • 2 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Čús André,

    Dobrý den Už jsi nevím rady... Takže mám na vás prosbu Mám škoda Octavia 2 1.9 TDI 77kw BXE Po výměně celé spojkové sady (dvouhmota) Se začali ozívat strašný rány při teplém startu za studena starty úplně v pořádku ... Mysleli jsme si že to dělá spojka tak jsem jí měnili zase za novou ale nepřestalo to. Dále jsme dali novou baterii teplotní čidla rozvody turbo jsme měnili protože staré bylo už po smrti . Pak jsme jeli na mapa nafty a taky v klidu tak už nevím co by to mohlo být byl bych rád kdyby se s tím už někdo setkal a věděl co s tím .. díky

    • 18 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.