Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


366 témat v tomto fóru

  1. úbytek oleje Octavia RS

    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 36.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  2. Zhavice

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  3. Ut. moment vstřiku

    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 27.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 12.1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  4. nizky tlak oleje

    • 9 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  5. Špatný olej

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pheorinos, kdyby to byl hmotnostní index tak se není o čem bavit a pokorně sklopím uši,...ale tohle je vrchol buzerace. Nedal jsem úplatek do popelníku, tak to mám za to.
    • Denial,   ano přesně tak jsem to pochopil že by to mělo fungovat podle vyhlášky, kterou jsem nahoře přidal. Pokud mám nižší index rychlosti tak musím použít nálepku nebo si zapnout omezení na palubním počítači. Navíc mám v TP max rychlost 205kmh. Vše jsem mu říkal ale prej že můžu jít pouze o jednu kategorii níže V TP mám W, Superb 2 by měl mít TP také stejný rozměr s V, ale to tam nemám dopsané. Takže H je v mém případě o dvě kategorie níže. Každopádně nechápu kde na to přišel, vyhláška nespecifikuje o kolik tříd níže můžu jít. Píše jen že mám mít omezení na rychlost, kterou udává rychlostní index,.... Tak my si tady žijem, uředničtí darmožrouti hází obyčejným lidem samé klacky pod nohy,...  
    • Ahoj, Cez víkend som si všimol vec ktorá má docela silne zaskočila. Niesom si istý či to je normálne správanie alebo je tam nejaký problém.    Riadiaca páka sa dá voľne hýbať aj bez stlačenia spojky keď auto stojí.    Normálne som zvyknutý na páku ani nepokladať ruku bez stlačenia spojky, ale zrovna v nedeľu som stál na benzínke a omylom som vrazil do páky. Mal som zaradenú 1, vypnutý motor, a stál som so zatiahnutou ručnou brzdou. Páka sa bez problémov posunula na pozíciu neutrálu. Povedal som si - "divné", tak som sa postavil bokom a skúšal som rôzne s ňou hýbať.    Páke nič nebráni sa posunúť do ktorejkoľvek polohy. Keď "zaradím" spiatočku bez spojky tak to spraví klasické pípnutie.    Keď som skúšal v miernom kopečku s vypnutým motorom z neutrálu zaradiť 1 bez spojky tak auto samozrejme šlo mierne dozadu - takže radenie reálne nefunguje, len páka sa dala posunúť.    Keď som to skúsil naopak - zaradiť bez spojky neutrál kým som stál na jedničke v kopci, páka sa nedala pohnúť. Podobne za jazdy nejde "vyradiť"      Príde mi že v tomto stave to nemôže spôsobiť žiadne problémy, ale je mi divné že by také správanie bolo normálne. Všimol som si to až po 16 tisíc kilometroch.    Som blázon a je to úplne normálne správanie? Alebo mám nejaký problém v prevodovke? 
    • Symptómy naznačujú plný filter.  0.17litra oil ash residue je takmer plná kapacita  (0.175-0.18 L ) . Diferenčný tlak tiež nevyzerá zdravo, vídávam 3-6 hPa.
    • Víčko se prohejbalo na starejch škodovkách, favorit má karbec LEKR celohlíník a timhle netrpí...   Jinak dřív když přijelo fáčko na emise, vzal technik do ruky šroubovák a seřídil otáčky a bohatost, aby se to vešlo, dneska už jsou asi líný nebo to neuměj..   Nevim odkud autorka je, ale případně můžu pomoct komplet se seřízením motoru a zařízením STK
×
×
  • Vytvořit nový...