Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem ToonyCZ,

    Zdravím, při kontrole vzduchového filtru (vyfoukání a vyčistění), jsem ve spěchu při zpětné montáži zapoměl připojit jeden konektor (ten největší uprostřed) k tomu boxu v němž je filtr umístěn. Při jízdě se mi zdálo, že auto hůře "táhne" - turbo bylo slyšet, ale jako by vubec nezabralo... Po příjezdu domů jsem konektor zapojil, ale auto jede pořád stejně. Nemohl jsem touto svojí blbostí něco rozbít? Všem děkuji za pomoc. Octavia 1,8T r.v. 1999, Motor AGU, 275tkm.

    • 4 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem last.train,

    Zajímalo by mě, jakou máte spotřebu se svou 1,8 T. PP ukazuje dlouhodobý pr. 7,8 , ale dle výpočtu plná-plná je to 8,5. Jezdím spíš delší trasy 20 km a víc. Ven z města to mám tak 4 km - takže tak na zahřátí. Po městě /na nákup a domů cca 5km/ pr. 11. Spíš v klidu, rychlost se snažím dodržovat. Občas vypálím "pavouky z výfuku" a protáhnu to. Jo a celé léto jsem vozil na střeše nosiče na kola. Takže jenom pro porovnání jak to mají ostatní.

      • Pozitivní
    • 39 odpovědí
    • 8,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem yogi0077,

    Zdar, Potreboval by som info.....Idem vymienat termostat a sidlo snimania teplopy chladiacej kapaliny....Po 1, neviem kde sa tieto casti nachadzaju takze ak viete niekto pomoct neakou fotkou alebo nakresom motora bolo by to super.....a po 2, ked vymenim tieto suciastky potrebujem neako odvzdusnit system alebo nieco take?? Dakujem

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem kenny_fx,

    Zdar chlapi, na volnoběh po nastartování při sytiči auto má divný zvuk, jako by pískalo a až se vypne sytič, tak to přestane. Je to normální? podle mě to dřív nedělalo.

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem android,

    Zdravim vsechny, posledni dobou se mi zacalo stavat ze po ranu kdyz je auto chladne nejde napoprve nastartovat. Otocim klickem a startuju nekolikrat to "blafne" a chcipne. Po druhem otoceni klice a startovani a vsechno funguje bez problemu. Nevim napada me neco s palivovym cerpadlem ale chci se zeptat odborniku cim by to mohlo byt. Dneska rano mi to nastartovalo ale cca po 5 sekundach to zase zacalo "kuckat" a chciplo. Diky vsem za rady. Auto je oktavia I, 1,8 TURBO, r.v.2001 najeto cca 240 tis.km

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem kenny_fx,

    Zdar chlapi, když nastartuji, tak mám cca 1100ot/m (volnobeh) a az zaradim a jedu cca 1 minut tak se to ustali na cca 850ot/m (pri volnobehu), je to normalni? Jakoby pc chtel at se motor rychleji zahraje, tak tam dava vic otacek a potom uz je zahratejsi, tak to nedela... (asi blbost). Diky za postrehy...

    • 8 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Xcommander,

    Nazdar lidičky. Potřebuju sehnat shop/dílnu, kde se dá udělat rychle a kvalitně upgrade turba a kompletní výfukové soustavy. Googlem najdu akorád prd, protože všichni mají lišty, spojlery a pičovinky, který nemají s výkonem nic společnýho. A když maj výfuk, tak jenom konec, kterej sice řve, ale víc to opět nejede. Takže: Kde seženu big turbo upgrade včetně vstřikovačů a všeho potřebnýho, popřípadě kdo udělá třeba i na zakázku celou výfukovou soustavu? Rychle ! a kvalitně. Cena není tak důležitá. Nejlepé Brno, nebo okolí.

    • 4 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem yogi0077,

    Zdar.... Diagnostika mi vyhodila chybu na sktiacej klapke....nieco s tlakom...neviete poradit??mam octaviu I 1.8T 2002.......Treba ju vymenit ci sa to da neako vycistit alebo je tam neaky problem s hadickami kedze tam bol spomenuty tlak?Ak treba novu je to surne alebo sa natom da este jazdit? A kolko by mat stala vymena za novu??? Dakujem

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Dritek,

    Máte s tím někdo zkušenost pls ?? Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK? Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu? Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel. Díky všem za odpovědi

    • 23 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem tapir,

    Měl někdo stejnou závadu? Co a kde je potřeba hledat? Poraďte ať to nehledám celej den. V servisu by mě zase stáhli z kůže. Myslím že by to mohla být nějaká netěsnost hadic ale žádné syčení se neozývá ani při přidání plynu. Díky!!!

    • 45 odpovědí
    • 23,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem mewox,

    Dobrý den! Mám menší problém dva dny mě auto zlobí a zlobí moc... ps: mam čip 139kw a 330nm Takže auto má asi 300km po sevise měněn palivoví i vzduchoví filtr + olej... (origo škoda servis) Vše ok jen se nějakým zahadným způsobem zvíšil výkon a spotřeba ale to už je taky v klidu. To ale není můj probelm ted po nějakych 300km po servise zničeho nic auto strací výkon a náhle do získává zpět... nezáleží na tom jaký počet otačém mám ani jakej rychlostní stupen mam zařazen neděje se to pravidelne ale jen občas a čím dál častěji a silněji. je to jako když se rozjíždíte na 1 a přidáte málo plynu a auto se rozjíždí ale rozcuká se... no přesně toto se mě děje ale na 3-ku n…

    • 19 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem trava,

    chlapi hledalm sm ale nenasel sem tady takove tema.koupil sem vahu vzduchuale ne bosch ale nakou nahradu levnejsi a ted me to cosik kuri taky cerny dymec.vy ste tady presto nachri muzete poradit.predtim to nedelalo opravdu dekuji za odpovedi a napady

    • 5 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Severe,

    Zdravím mám octu 2002 obsah 1.8 turbo.Při plném plynu mi začala cukat a to dost.Vím,že už se o tom napsalo dost,ale vyměnil jsem postupně ventil N75,lambda sondu,škrtící klapku,čidlo teploty nasávaného vzduchu,váhu vzduchu,svíčky,zap.moduly a ted mi vag hlásí-únik tlaku mezi turbem a škrtící klapkou.Už jsem zoufalej.Poradí někdo?V servisu mi to už nechtějí se smíchem vzít.Prý to jsou hadice.Díky Honza Most

    • 10 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem peto120lr,

    zdravim pani, chcel by som sa opitat jaky je rozdiel v chladicoch, ja mam cislo 1J0 121 253 J a mam moznost kupit chladic s cislom 1J0 121 253 AD preto chcel by som sa opitat jaky je rozdiel ked su tam ine pismena, ze co znamenaju, Inac mam 1.8 T Dakujem

    • 7 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Eresto,

    Chalani kto mate nejaku hardware upravu? Vacky? Hlava? Turbo? Vstreky? + soft k tomu potom. Popiste prosim vas nieco okolo toho. Nech si spravim predstavu co a kolko to obnasa???

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Balrog,

    Mám problem: Vrátil jsem do auta zpátky otevřené sání ( Kužel ) a vydává mi divný zvuk.Když přidávám z jedničkly na dvojku tak slyším něco jako drnčení.Určitě je to od toho kužele,protože když jsem měl normální filtr tak mi to takový zvuk nedělalo.Díky za rady

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem vladoRS,

    Moja reálna spotreba na OI RS podľa palubného počítača na 1020 km je 10,2 litra / 100 km. Na aute mám obute zimne 205/55/16 , tankujem shell v pover racing , jazdí na nej manželka max. 5km trasy denne a ja ju občas prevetrám . . .

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Speedy20V,

    Poraďtě prosím jestli máte zkušenosti co je nejlepší varianta. Mám výfuk Remus - celonerez, kvalitní, ten bych nechal, ale řeším co se zbytkem, měl jsem už místo katalyzátoru a stř. tlumiče rovnou trubku, ovšem hodně vysoká spotřeba a palivo vybuchuje ještě v potrubí, jede to ale nádherně. Je lepší dát tam třeba sportovní katalyzátor (oproti serii 400cpsi by měl jenom 100cpsi, tedy 4x nižš odpor) a místo středního tlumiče trubku nebo dynamizér? Prostě jsou možnosti buď sportovní katalyzátor nebo jenom trubka a místo středu dynymizér a nebo opět jenom trubka.... dá se tak nakombinovat více možností, co je nejlepší? Na emise nebo hluk kašlu Díky za případné rady (odborné!…

    • 68 odpovědí
    • 15,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem yogi0077,

    Zdravim....pozeral som ostatne temy ale na nieco presne take ako sa stalo mne som nenatrafil.....motor zohriaty, a pri stati na mieste na volnobehu mi zacal skackat az zdochol....asi 2 krat dnes a odvtedy zase vsetko ok.....tak isto potom skapani sa mi zdalo ako keby mi pri preradovani s 1 do 2 a pustani spojky motor zabral silnejsie a potom sa to zase vratilo do normalu...Neviete mi niekto stymto pomoct?? Auto je rocnik 2002 priblizne 100000 km.... Dakujem

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem LiborS.,

    zdravím vás všechny ,máme takový problém. octavia rok 2003 motor 1.8 20V turbo po nastartování jede na 4válce, po zahřátí jede už pouze na 3. je divné že pouze na volnoběh a od 1500 ot jak začne tlačit turbo tak jede už pořád na 4. jízda pěkná, jen volnobvěh se chvěje. dělá to první válec(u řmenice) měnily se mezi sebou hydroštely,trafa i vstřiky. nakonec se nechal udělat výbrus, přetěsnit a natlakovat hlava a po složení to dělá opět. tlak v prvnim válci je 9.5 v ostatních 10.5 po zahřátí. neví někdo co by toto mohlo dělat?

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Stasek,

    Nazdarek lidi, zkousel nekdo z Vas merit teplotu chladici kapaliny motoru pri jizde ? ( live data u Memocsan a pod. ) Byl jsem na preventivni kontrole motoru a nenasli mi nic zasadniho, krome toho, ze mam teplotu kapaliny stale v rozmezi 100 - 106 stupnu i kdyz jedu v klidu a pritom by pry mela byt 90 - 92 stupnu. ( teplomer na palubce ukazuje 90 stupnu porad, ale to je tim ze tuto hodnotu ukazuje stale kdyz je teplota kapaliny v rozmezi od cca 80 do 110 stupnu ) Mam samozrejme podezreni na termostat, ale zajima me jak je to u Vasich 1.8 T Predem diky za Vase odpovedi

    • 23 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem ppstudna,

    Ahoj všichni,prosím o radu.Většina z vás píše,že máte problém se škrtící klapkou,že máte nízké otáčky apd. Já mám opačný problém.Otáčky mi drží cca na 1500 a při těchto otáčkách ješte kolísají a nepadnou dolu.Klapku jsem vyčistil a vag ukazuje,že není dosažena spodní úroveň a proto se nedá klapka nastavit přes vag.Už si nevím rady a bojím se,že budu muset koupit novou.Mám 1,8t 110kw s tempomatem.PORADTE,PROSIM.

    • 5 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Frygo,

    Zdravím, mám zvýšený volnoběh u 1.8T AGU a chtěl bych se zeptat jestli stači vyčistit klapku anebo jestli se ještě musí nastavit volnoběh přez VAG. Díky za odpověď.

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem bassaqq,

    Ahojte, omlouvám se jestli je to špatná sekce ale nevím kam to zařadit...mám možnost sehnat úplně nový výfuk, origo, nikdy nejetý za skvělý prachy a nevím jestli je z combika (majitel ho dostal a taky netuší), můžete mi prosím pomoc? tady je fotka a díky všem za rychlou pomoc, jinak mám r.v. 2001

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Eresto,

    Chalani ako vam slape RS -ko? U mna to pri 5500 dostane kopanec a zacne tlacit ako dive. Nie ze by tom do 5500 netlacilo. Tlaci a super, len teda subjektivne citim narast vykonu este nad hranicou tychto otaciek. Ked je nebodaj vlhko tak to pri 5500 rozblika aj ESP znova. Vobec nebadam efekt pokl.esu vykonu pri 5500 ot./min. Konecne opadol sneh a ja som sa zacal aj trosku sviznejsie vozit. Pred zimou mi auto trosku tarokovalo na volnobehu. Bolo treba vycistit a nadstavit klapku ako aj ostatne cidla. Aj v benzine som mal nejaky bordel. Preto som toto postrehol az teraz. Neviem, ze ci predosli majitel auto cipoval, alebo nie. Ked som auto kupil, tak v sedacke zozadu bol p…

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.