Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

  1. 1,8 T - spotreba 1 2

    • 39 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  2. Problem ze startem

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. UPGRADE

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  4. Skrtiaca klapka

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  5. 1.8 TURBO závada 17705 1 2

    • 45 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  6. 1,8 T 20V RS

    • 19 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  7. vaha vzduchu

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  8. O1-1.8 turbo

    • 10 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  9. cislo chladica

    • 7 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  10. Divný zvuk sání

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  11. Reálna spotreba OI RS

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  12. Sport. kat., dynamizér?? 1 2 3

    • 68 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  13. Problem s 1.8T

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  14. motor jede na 3válce

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  15. Dotaz na volnoběh

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  16. Výfuk 1.8T 4x4 Combi

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  17. Jak vam slape RS?

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  18. 1.8 TURBO 1 2 3

    • 67 odpovědí
    • 9.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hezký članek od Vaculika Já už VIF dávám do aut dlouhodobě a věřím, že to motoru jen prospěje. Hlavně co se týče usazování karbonu. Vždy dávám na 20Litru benzínu jednu odměrka z uzávěru.
    • Je tu někdo kdo má tenhle motor? Předpokládám, že to má klasický startér, a že start/stop nefunguje ani zdaleka tak hezky jako u mildhybridní 1,5tsi kde je startérgenerátor v převodovce?   Mrzí mě koncernová politika že nerazí mildhybridy více a plugin hybridy jsou pouze slabé 1,5 s náhonem na předek...
    • Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r. Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu.
    • Potreboval jsem nove auto. Nemohl sem cekat pul roku. Kleklo me stare. Ted z toho budou akorat problemy. Radost z noveho nulova.
    • 1.2M jsem zaplatil L@K vxbava 2.0 tdi. Dnrs me technik rekl ze skoda o to mi o te vadne serii pulrocni. V dobe nakupu me na to nikdo neupozornil, takze budu chtit odstoupit od smlouvy
×
×
  • Vytvořit nový...