Hezký članek od Vaculika
Já už VIF dávám do aut dlouhodobě a věřím, že to motoru jen prospěje. Hlavně co se týče usazování karbonu. Vždy dávám na 20Litru benzínu jednu odměrka z uzávěru.
Je tu někdo kdo má tenhle motor? Předpokládám, že to má klasický startér, a že start/stop nefunguje ani zdaleka tak hezky jako u mildhybridní 1,5tsi kde je startérgenerátor v převodovce?
Mrzí mě koncernová politika že nerazí mildhybridy více a plugin hybridy jsou pouze slabé 1,5 s náhonem na předek...
Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r.
Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu.
1.2M jsem zaplatil L@K vxbava 2.0 tdi. Dnrs me technik rekl ze skoda o to mi o te vadne serii pulrocni. V dobe nakupu me na to nikdo neupozornil, takze budu chtit odstoupit od smlouvy