Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem tapir,

    Zdravím chlapi vím že se to tady řeší už poněkolikátý ale i tak prosím o reakce na toto téma. Myslím že nejsem sám kdo si myslel že s čipem klesne spotřeba aspoň jsem v to doufal nic méně pro tohle jsem to nečipoval. Auto mám 4 měsíce což není moc ale něco jsem už nalítal a ne zrovna dle předpisů i když jak kdy. Je to rok 2003 najeto 97000 a má čip na 195 koní podotýkám není RS ale jen 110kw původně. Zbavil jsem se pár neduhů který jsem řešil i tady a to celkem úspěšně byly to ve svý podstatě 2 děravý hadice podtlaku ale co to dokáže nadělat neplechy to bych fakt neřekl. Nicméně teď k věci. Nebudu si nic vymýšlet a píši fakta a taktéž prosím o reálné reakce co se té spot…

    • 67 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem ywes,

    Zdravim pani! Hladal som po fore, ale nenasiel som nikoho s podobnym problemom. Moje auto uz dlhsiu dobu vykazuje neobvykle vysoku spotrebu. Priklad: priemerna rychlost 49km/h priemerna spotreba 9.1 l/100 km. Cestovanie po rovinke, mierne do kopca a z kopca. Ked na to pritlacim, spotreba stupne na 10-12 l . Motor inak reaguje normalne, VAG nepise ziadne chyby, iba je nemozne nastavit readiness kod na 0000000, stale svieti 00001000. Inak vsetko ok. Auto bolo v servise a neprisli na nic, nebol som ale merat emisie. Malo by to zmysel? Moze ta spatna recirkulacia vzduchu sposobovat tak vysoku spotrebu? Vdaka za pomoc. Zabudol som napisat, ze neexistuje dostat priemernu spo…

    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem mikee.man.cz,

    Víte někdo, kolik by mělo přesně tlačit turbo na 1.8 AGU maximálně?hledal jsem tu ale nenašel, možná sem slepej.dík

    • 4 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem xhans69,

    Zdar lidi, posledni dobou kdyz je pod cca 2 stupne se mi obcas stava, ze po nastartovani mi zacne motor jakoby vynechavat. Na plyn nereaguje, nekdy se podari ho vytocit ale vetsinou na plyn nereaguje. Zkousel jsem vymenit i zapalovaci civky na svickach i svicky. Vycistene mam kde co. Vag samozrejme neukaze nic, posledni dobou mam dojem ze ta vlastni diagnostika je k nicemu a je tam jenom do poctu. Poradte do ceho jeste trisknout Je to O1, 1.8T 4x4, 2004, najeto 140kkm Kdyz je teplo tak se nic nedeje, zadne zvlastni jevy PS: taky se mi stane ze na me zacne rvat chladici kapalina, ktera je samozrejme ok, ale cetl jsem ze mam zkusit oskrabat elektrody, tak to zkusim, …

    • 14 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem JohnnyB,

    Ahoj všem, mám možnost získat O1 1,8T 1998 za luxusní cenu (40-50 tis.)...má jeden háček... Má najeto cca 300 tis. km...je to pravidelně servisovaný služebák údajně ve 100% stavu. Nevím ale jestli tolik km neni na turbo moc a celkově oktávky moc neznám... díky za info Honza

    • 7 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Jenik3,

    Ahoj, toto jsem nasel pod plastovym krytem. Vypada to dost hrozive, ale si se s tim da jezdit /nouzovka/. Vas nazor? diky H.

    • 19 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem raob design airbrush,

    mám dá se říct veliký problém, motor ARX 1,8T 20V -do 2000 otáček auto zabírá, po překročení 2000 nezabírá, a něco drnčí, nebo spíš vibruje -skube¨ -je slyšet že tubo saje -občas začné blikat kontrolka motoru v pravé části palubovky co s tím??

    • 15 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem žloutenka,

    Zdar lidi, mám problém s eresem. Včera jsem měl ohřátý auto a zajížděl jsem k benzině. U vjezdu byla obrovská kaluž, kterou jsem prolítnul jako čuně, že voda lítala až přez střechu. Zaparkoval jsem, nechal motor minutu nebo dvě běžet a chcípnul ho. Během 5 minut jsem si zařídil co jsem potřeboval ( benzin jsem nebral ! ) a odjížděl jsem. Po nastartování jsem nic nezaznamenal až když jsem ujel pár metrů. Auto přestalo táhnou a podle sluchu bych řekl, že jede na 3 válce. Dost to auto škube. Ta voda proklatá se asi dostala někam kam neměla. Už jsem slyšel pohádku o nějakym patrolu, že rozehřátý ze silnice vlítlo do terénu kde byly louže a popraskalo mu turbo. Doufám, že tohl…

    • 6 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem kenny_fx,

    Zdar chlapi, zda se mi to nebo mam trochu na leve strane propadnuty motor? Viz foto.

    • 5 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Balrog,

    Koukal jsem na stánku bidrinu a mají nové blow off ventily.Mám škodu octavii rs a chtěl bych jeden z nich.Vím,že do octavie krásně pasuje MkII twin port,ale na těch stránkách jsem našel Big boye a že na motory VW 1.8 Turbo je to vyzkoušené.Tak nevím?zda si připlatit a koupit big boye a nebo stačí jen MkII?má někdoi zkušenosti s oběma?díky za rady

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem kenny_fx,

    Zdar, mám problém, při nastartování mé octávky 1.8T (2003) mi něco jako by škrtne o něco. Jakoby zavrčelo něco. Někdy to udělá někdy ne. Co by to mohlo být? :-( Jinak je auto asi ok. Díky za postřehy.

    • 8 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem tibor.2000,

    Nazdar hosi, dufam ze mi niekto bude vediet poradit , kedze mi nejaky hajzli ukradli 2.0mpi rozhodol som sa pre 1.8T mam uz aj vybrane, ale mam problem , mozno to nieje ani problem len som sa s tym este nestretol jeto nejaky cudny zvuk od motora presnejsie je to na obrazku od kial vychadza ,je to nejake tukanie ci cvakanie nie je to hlasne pocut to len ak je otvorena kapota , je to nejaky problem ???, ta 1.8t ma nabehanych 60tis, dik za reakcie.

    • 9 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem john83,

    zdravim,vcera som zacal citit ako mi auto cuka,myslel som ze je to namrazou na vozovke,proste ze zahrebe ak je lad a potom ked prejdem na asfalt tak to trhne,ale zastavil som a z vyfuku mi to dymilo viac a malo to cudny zvuk.presne ako ked mi isiel niekedy megane na tri valce.proste ako traktor a vykon slabucky.mam octaviu 1.8t 1998.zvlastne je,ze obcas motor normalne chytil a isiel na plny vykon.proste raz ide normalne,raz na 50% vykon.skusal som za chodu odpajat kable od cievok a na kazdu motor zareagoval.takze to by mohlo byt v poriadku.cital som tu aj o tom ze by to mohlo byt vo vzducharine.dnes som kontroloval vsetky hadice a drzia tak,ako by mali.akurat,ze citim pri…

    • 15 odpovědí
    • 24,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem 1.8T,

    Mán problém s volnoběhem, neměl jste někdy neco takového? 1,8T AUM 2003 145000km Volnoběh je naprosto stabilní 850 ot , nekolísá paráda... Závada se projeví jen když je motor teplý 90stupnů a za jízdy vyřadím - volnoběh klesne na 1000 někdy 1300 a tam krásně stabilně nekolisavě drží až do doby dokud jedu setrvačnosti - jakmile zastavím, volnoběh klesnena 850. Tohle dělá jen když je teplý, studený klesá při vyřazení a jízdě na 850 pokaždý. Někdy zůstane viset na 1000 a někdy i na 1300... a někdy se to třeba den neobjeví. Stojící auto můžu tůrovat jak chci, vždy bezproblému klesne na stabilních 850. Našel jsem natrženou hadici odvětrání víka ventilu - tu jsem vyměníl,…

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  15. Zdravím všetkých, mám Octavku 1,8 20V Turbo 110 kW Elegance, kod motora AGU, a dosť ma hnevá. Z času na čas (v poslednej dobe už pravidelne), po zohriatí motora stratí výkon, proste pri zošliapnutom plyne autom trhne, neťahá, celým autom vibruje a proste to nejede. Po vyradení rýchlosti a podradení (vyššie otáčky 3000 a viac) autom trhne a ťahá normálne, ale ak otáčky klesnú robí to opäť. Keď to zastavím a nechám to bežať na voľnobeh, má to divný zvuk (rachoce to ako traktor, ako keby to šlo iba na 3 valce, ale otáčky nejak veľm nekolíšu, u výfuku je citiť niečo ako síru, ako keby zle spalovanie. Toto neobí stále, takže zapalovacie cievky to nebudú. Mal som to viac krát …

    • 22 odpovědí
    • 30,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem kenny_fx,

    Ahoj, chci se zeptat jake otacky udrzovat pri ekonomicke jizde a jake pri sportovni. Zajimalo by me spise jestli motor netrpi, kdyz pri ekonomicke udrzuji 1600-1900 otacek. Jestli se nedusi. A pri sportovni jizde je jake maximum bezpecne? Děkuji za odpovedi

    • 7 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem ZdenyRS,

    Zdar lidi. Koupil jsem Octavii RS 1,8T rok 2001. Přemýšlím o koupi tohoto Blow off ventilu: http://hpp.devel.daryl.cz/product/603-sekv...v-ssq--verze-ii Je to replika HKS. Chtěl bych se zeptat jestli to na tento motor půjde a nebude to dělat neplechu v řídící jednotce. Poradte mi abych nekoupil blbě.

    • 9 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Roman Fabian,

    Zdravým pravděpodobně my zdechl termostat...když už se ohreje na ňákou teplotu tak nesmím brzdit dlouho motorem --teplota klesá........ stejny to je když zapnu topeni tak začne klesat ručička teploty,předpokládám termostat ale zajimá mě kde je na motoru za,obrázek bych byl vděčnej....... ješte sem se po něm nekoukal. doufám že to je samostatnej díl,mam takové tušení že to bude součastí nákýho drahýho komponentu s přírubama na hadice nedejbože...foto by bodlo diky za odpovědi + dodatek tudle neplechu my to začlo dělat po vymeně čidla teploty chladící kapaliny a ješte se …

    • 7 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem radarg19,

    Zdarvím všechny a prosím o radu. Při výměně oleje jsem prohlížel motor a okolí a našel jsem tuto prasklinu. Nevím jak ten díl popsat, ale je na konci táhel na řazení. Chtěl jsem tedy vědět, zda je to velký problém a měl bych ten díl ihned vyměnit a nebo je třeba pod tím plastem ještě železo a praskina není tak velký problém. Děkuji za rady a přeji do nového roku ať se vše daří.

  20. Zahájeno uživatelem sltuning,

    AHOJ...PRECITAL SOM TU NA TUTO TEMU TOHO DOST,ZIAL MOJ PROBLEM TO NEVYRIESILO.AUTO Z NICOHO NIC ZACALO SKAKAT A PRI ZASTAVENI NA NEUTRAL ZDOCHYNAT...ZA STUDENEHO MOTORA TO IDE NORMALNE...KED SA ZOHREJE..ZNICOHO NIC AKO KEDY-PODLA NALADY PRI ZASTAVENI ZHASNE...NIEKEDY KLEPE V PORIADKU,NIEKEDY ZHASNE HNED...POTOM MA PROBLEM S NASTARTOVANIM.MUSIM MU SLAPAT PLYNOM POTOM ZAS IDE..PRI PRUDSOM PRIDANI PLYNU SA ZACNE AKO KEBY DUSIT-AKO KEBY BRZDIL MOTOROM A POTOM CHYTI A TRHNE A TAHA AKO DIVY,A ZASE DOOKOLA...PLYNULE IDE AKO TAK,KED HO UZ USTALIM NA NEJAKEJ RYCHLOSTI...VAG UKAZAL: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 CG Komponent a/nebo…

    • 5 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Gus,

    Potřeboval bych poradit,mám oktu 1,8RS AUQ 02 a močí mi olej kolem přestavovače vačkové hřídele,chci se zeptat co je tam za těsnění a jak složité by ho bylo vyměnit v DP to nějak nemůžu najít,dík

    • 4 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem carrot,

    Zajímalo by mě, jestli je možné nějak (jednodušeji) ověřit správnou funkci (výkon, doba náběhu,...) turba bez nutnosti měření výkonu motoru na motorové brzdě. Mám 1.8T a chtěl by to nějak prověřit, jelikož nemám možnost ani subjektivního srovnání s jinými 1.8T (jak to jede)...

    • 5 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Dave0401,

    Mate nekdo tento typ motoru??? mechanicka klapa, externi snimac nadmorske vysky atd... Prosim ozvete se... PS: Nevite jaky funguje ten snimac nadmorske vysky?? Meni odpor v zavilslosti na necem, nebo je to cele zarizeni ktere vysila urcity signal???

    • 31 odpovědí
    • 14,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem peto120lr,

    Prosim vas, poradte mi mam octu 1.8T 20v a prisiel som domov zaparkoval a auto same zhaslo jak keby sa zadusil, a nejde nastartovat len toci motorom a este nevrci cerpadlo v nadrzi. pomoooc dakujem

    • 21 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Gus,

    Zdravim,chci se svámi podělit o jednu zkušenost,ktéré jsem nemohl z počátku věřit ale! Měl jsem problém jako většina co má motor 1,8T z kolísáním výkonu při ostré jízdě.ze záčátku to dělalo jen lehce,ale postupně se to z horšovalo.na Vagu chyby:17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanicka zavada P1200 - 35-00 - - 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-10 - - - Sporadicky furt sem hledal netěsnost,a pak sem teda jestě zkusil vyměnit blof ventil za orig. škoda(měl jsem tam takový jednoduchý pístový hlinikový,nedal se štelovat) pomohlo to že chyby už se nekázali,ale autí furt nejelo jak mělo.Pak mi přišlo že palivové čerpadlo ně…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.